Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Janine1990 schreef:Waaauw Laura, wat een geweldig debuut! Gefeliciteerd!
AD, gefeliciteerd met je afsluiter!!
Bamsy, gaaf gedaan met je trailer! Hippe en positieve boodschap!
Ik ben echt mega aan de twijfel. Ben benieuwd hoe jullie er in staan.
Hier ligt intussen al ruim 3 maanden een fundering te wachten op het opbouwen van mijn bijkeuken. Nu weet ik sinds vorige week dat de aannemer (die voornamelijk komt voor aanwijzigingen, dus paps en ik moeten het meeste zelf doen) op 15 september komt.
Dus ik deed een dansje.
Echter.... 15 september heb ik ook een wedstrijd staan. Dit is voor ons 2 kilometer max rijden. We gaan gewoon met trailer. Alleen vraag ik me af: Is het wel wijs om te gaan? Hoe snel zal hij opknappen vanaf dinsdag? Is het eerlijk?
Ik heb al contact met de organisatie (ik heb er zelf ook in gezeten, maar te druk) en ze willen best kijken wat ze voor me kunnen doen. Ik heb aangegeven dat ik uiterlijk half 10 weer weg moet. (dan kan ik half 11 weer thuis zijn)
Wat zouden jullie doen?
droversrun schreef:Haha nou dan kan ze het in ieder geval dan komt het heus wel snel goed!
Ik wil voornamelijk ervaringen weten van anderen en of je echt altijd gekeurd dient te worden of dat bij sommige gevallen een doktersverklaring ook genoeg is.
droversrun schreef:Haha nou dan kan ze het in ieder geval dan komt het heus wel snel goed!
Ik wil voornamelijk ervaringen weten van anderen en of je echt altijd gekeurd dient te worden of dat bij sommige gevallen een doktersverklaring ook genoeg is.
ivy_power89 schreef:Peelie, ik heb exact het zelfde! Doorzitten is voor mij soms echt heel lastig, zeker als er wat meer tempo in komt