Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Carolaaxxxx schreef:Haha ja dat kan wel Elke! Hij heeft idd iemand geholpen. Was laat zat ja.. had ik niet verwacht
Had idd teveel zenuwen voor de hoogte en dan ga ik tijden alsof er een 1.70 parcour staat. Slaat nergens op, zit tussen mn oren dus vaker doen!
mistid schreef:Ik heb wel gewoon gereden hoor en had het ook niet koud op paardaf en toe stel ik me een beetje aan.
Ik heb het af en toe ook wel eens in het M hoor, maar dan denk ik: ach, ik heb deze hoogte ook met een pony van 1.45 gedaan dus dan moet het met Chall ook gewoon kunnen
_Elke schreef:Succes Carola!
Wat vervelend Anne.. Tis ook koud en donkerwerkt bij mij ook niet mee.
Ik ga rond de feest dagen juist hihi 20e 2e selectie springen Hierden, 23e dressuur Wapenveld, 27e springen Marienheem en de derde 3e selectie springen in Wezep!
Misschien ook nog oudjaars dag oliebollen cupen zo is mijn kerstvakantie weer vol!
Ik ga nu ik zelf een auto heb wel sneller. Toen ik iedere dag nog 7km heen en 7km terug moest fietsen verzaakte ik vaker. Straks paard aan de longe en mee met vriendin op dressuurprikker wedstrijd haha
Urielle schreef:Hahaha wat een portret! Gelukkig niet verwond!
Ik wil je niet ontmoedigen maar ik reed ooit voor een springpaardenfokker en ik stap met een paard langs een minipaddockje (lees: ongeveer een grote volte) en het jonge paard erin ketst vanuit stilstand zo over de omheining van 1.80 heen. Dus ik vrees dat die van jou,getraind en met een aanloop, ook wel over de twee meter komt als hij het in zijn kop krijgt