ik ben vrijdags altijd vrij dus kan rustig vlechten etc. En dan daarna gewoon het weekend lekker thuis met manlief. Zo heeft hij er minder 'last' van als ik op wedstrijd ben. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Op naar het voorjaar, komen er ook weer leuke meerdaagse concoursen aan.

, maar eners mij niet bellen 

Mag je toch zeker tevreden mee zijn!
Ging er al wel vanuit dat het 's avonds zou zijn en rond 19.00 vind ik nog wel acceptabel. 

. Meestal ben ik heel slecht in het bijhouden van dit soort topics
.Melzazu schreef:Ja dat is waar. Mocht ik met opgeven het selectievakje zien vink ik het gewoon aan.
.
.
.
. Ik moet gewoon even geduld hebben, ben niet voor niets tm 10.02 thuis, dus moet misschien niet verwachten dat vandaag al alles werkt .

. Over twee weken weer een nieuwe poging, hopelijk doet het weer dan even normaal, ben wel klaar met al die rommel
Ik idd blij dat er nog wat tussen lag kan ik iig nog doorrijden. Ook niet perfect, maar beter dan het was.
, 6% los van de nummer 2. We gaan ons dus klaar stomen voor het NK
!
, dit keer met de vraag of hij te koop was en om tegen mijn dochter te zeggen dat ze een enorm goede proef reed en vooral héél vriendelijk was! Waanzinnig natuurlijk!
Ja Roodvos, dat is ook wat ze vanuit de regio mee heeft gekregen ( ze leggen de lat lekker hoog
in goede zin ). Jury gaf aan heel veel vertrouwen in ze te hebben voor het NK en dat er een hoge plaatsing in zou kunnen zitten, maar joh, we zien het wel, dit hadden we ook niet bedacht hoor, top 5 was het doel!