Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

leeneliefje schreef:Ik heb nog een leuk nieuwtje! Ik ga mijn huidige bijrijdpaard overnemen!
Wordt per april mijn eigen paard! Ben echt ontzettend blij!

Azrael doe ik er geloof ik ook niet zo'n plezier mee, die moet ik echt aanduwen om te springen. Toch maar gewoon dressuur en soms een buitenritje voor ons dus 

) dat is vervelend zeg! hoop niks ernstigs
) leeneliefje schreef:Volgende week weer starten. Daarna in april ergens pas weer denk ik. Gaan van stal veranderen dus paardlief mag eerst lekker z'n draai vinden. Heb gezien dat de inrijbak wel erg klein is.. maargoed iedereen heeft dat nadeel dus zal wel goedkomen.
Mensen ook nog concours op de planning komende weken?
glenstorm schreef:Leeneliefje, hmm kleine inrijbakken zijn echt funest voor mijn paard, die fokt zich dan helemaal op. Dus dat probeer ik meestal te mijden.
Shelly, leuk zeg! Je stond er toch ook heel goed voor in de competitie of niet, of heb ik dat verkeerd gelezen.
Ik had best wat concoursen op de planning staan, maar ik ben steeds maar weer aan het afmelden, eerst paard maar weer heel krijgen. Morgen zie ik hem weer dus dan kan ik even kijken hoe het met hem gaat.