[HK]Wedstrijd springende bokkers.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 16:08

Ladies ik kom er niet uit! Ik wil zo'n uitrijdeken die PS of Sweden ook hebben.
Deze dus: http://www.psofsweden.com/shop/22953/ar ... 79bd23.jpg

Nou vind ik €75 exclusief verzenden te duur en heb hem liever zonder logo. Ik kan die lelijken van Pfiff vinden (hij zit er op de eigen foto van Pfiff wel beter uit) http://www.pfiff.com/img/products/Farbc ... 5-30-1.jpg Maar ik wil die riem gewoon aan de singel kunnen doen zoals wat met die van PSOS wel kan.

Deze vond ik ook nog bij Hooks:
Afbeelding
maar dat is een waterdichte (met fleece er onder). Dat maakt zo'n herrie tijdens het rijden, heb liever wol of gewoon fleece. En ik heb het liefst gewoon een plain ipv met ruitjes :o

Hebben jullie nog een idee waar ik iets kan vinden wat aan m'n eisen voldoet?
Dus met een riem aan de singel, wol of fleece en plain donkerblauw/bruin.

Erg ben ik he :o

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 16:25

Lastig! Deze is niet plain, maar wel met lussen voor de singel dus blijft mooi zitten. Ik ga nog even verder zoeken :D

http://www.ekkia.nl/producten/zomer-en- ... n--Z02748/

*edit*
Deze is ook mooi, wel waterproof. Op de Amerikaanse horze staat een hele goedkope fleece uitrijdeken in blauw zoals jij wilt maar niet op de Nederlandse helaas.
http://www.horze.nl/uitrijdekens/bucas- ... html#BL/GO

*edit edit*
Dit zou wel wat kunnen zijn. Is ook met zadel te gebruiken
http://www.equismart.nl//nl/c/dominick/ ... cooler/17/

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 16:52

Zoiets als van de eerste heb ik in een gewone uitrijdeken, het motief dan :))

Die van Dominick moet onder dan half onder het zadel, dat is het probleem met al die men-uitrijdekens. De Bucas vind ik niet mooi O:)
Ik ben echt moeilijk :')

Dit heb ik ook gevonden, maar die weten doorgaans wel van prijzen :o die kan geloof ik wel compleet qua kleursamenstelling naar wens.
http://www.greenfieldselection.be/index ... 50&page=50

Hmm, link werkt niet, even naar onder scrollen :)

Pantykous

Re: [HK]Wedstrijd springende bokkers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 16:54

Die kwam ik laatst tegen op cc, de prijzen vielen mij wel mee om eerlijk te zijn. 80 euro voor een fleece deken oid?

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 16:59

Volgens mij zijn ze vaak in de Meern met een stand. Als er geen prijzen op de site staan zegt dat voor mij al een hoop O:)

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 17:05

Nee viel echt wel mee! Vond ik dan, ben wel wat gewend, misschien scheelt dat ook. :D

Kijk zo'n RG deken kost meteen 400, dat vind ik dan weer wel pittig aan de prijs.

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 17:23

Ik vind 80 euro voor een fleece deken wel errrug veel.... Ik heb een wollen van marktplaats geplukt en een uitrijdeken die water dicht is wel nieuw gekocht. Die vind ik juist heerlijk voor als ik een buitenrit wil maken maar het is wat mistig of het is echt koud! Ideaal :) Dan nog een fleece uitrijdeken en paar zweetdekens, gewonnen met loterij en gekocht. Hoeft van mij ook nooit zo duur.. haha Ik gebruik er trouwens maar 1 en dat is de wollen :o

Vanavond rondje oefenspringen. Ben benieuwd hoe het gaat met losrijden en of er nog irritante mensen voor mij langs scheuren }> :D

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 17:25

Ik heb niet veel maar alles wat ik heb is mooi. Haha :D Heb maar 1 uitrijdeken, van Rambo. Waterdicht met fleece, echt heel erg fijn. :j

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 17:27

Haha Elke! Succes!

Ik heb maar een hele oude zweetdeken. De nieuwe moeten we nog winnen :+
Ik kan het paard niet normaal trainen met een deken op. Vind ie niks, gaat ie zo hard lopen. Als we aan het uitstappen zijn en ze heeft een zweetdeken op dan is ze meteen weg. Alles wat op haar kont ligt is 'eng'. Opzich geen last van maar een uitrijdeken is voor ons dus echt niet nodig :P

Ik vind die uitrijdeken op de foto erg mooi Mistid!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 17:40

Ik heb wel veel :Y) ik zoek vooral de koopjes. Gisteren bijna weer neppe golden stripe dekens voor €15 p.s. gekocht, gelukkig bedacht ik op tijd dat ik er al 2 had en op het moment wollen dekens gebruik :') overbodig dus.

Van de site van Hooks word ik hebberig. Denk dat dat de mooiste voor het leukste geld is (€25) vind het hoofdstel ook mooi (€53,90) en ze hebben daar ook nog een mooi dekje :+

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 17:48

Weg klikken Mirthe!!! Hahaha

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 17:52

Mirte ben jij niet een beetje koopjesverslaafd? :')

Ik heb teveel spullen voor 1 paard, vooral dekens kom ik in om...

Ik gebruik wel veel uitrijdekens, maar dat komt omdat wij alleen een buitenbak hebben en de is niet beschut :+

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 18:01

Wij hebben ook veel paarden en pony's, dan mag dat soms he :P
Niet alles wat ik mooi vind koop ik O:) (gelukkig, dan had ik bergruimte te weinig en ruime schulden :') )

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 18:08

Ik heb niet eens een uitrijdeken _O- Al het echt koud is gooi ik m'n zweetdeken wel op der billen.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 18:20

mistid schreef:
Wij hebben ook veel paarden en pony's, dan mag dat soms he :P
Niet alles wat ik mooi vind koop ik O:) (gelukkig, dan had ik bergruimte te weinig en ruime schulden :') )

Ik heb 1 paard en als ik het zo even uit mijn hoofd reken...ongeveer 20 dekens :o
En dat zijn alleen nog maar de dekens :').

Ik heb mijzelf dit jaar een verbod opgelegd... Ik mag alleen nog spullen kopen als er iets sneuvelt... :+

Goldie schreef:
Ik heb niet eens een uitrijdeken _O- Al het echt koud is gooi ik m'n zweetdeken wel op der billen.

Ik heb een spast van een paard, als die begint met zijn geintjes glijd de gewone Zweetdeken zo af en wordt hij nog spastischer :')

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 18:49

Wij hebben een hele berg aan fleecedekens gehad voor de ponys. Allemaal gewonnen. Maar nu ik een paard heb ruimt t voor mij mooi op! 1 fleece van de ponys past mn paard mooi. Ander is krap maar handig voor onderdeken ofzo. Verder was t met alle spullen zo, ruimt heerlijk op de overgang van pony naar paard.

Wij gaan denk ik een oefenrondje springen in wezep. Bak is hard dus moeten toch op pad..

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 22:19

Ik gebruik nooit inrijdekens dus ik zou niks zinnigs kunnen zeggen.

Mistid Nederland kan niet, paard moet dan minstens 1.60 zijn. Mijn ruin maakt als echte dressuurknol brandhout van hindernissen en is door anderen niet te rijden, mijn merrie is drachtig en te groen en de hengst te klein. Paarden van andere mensen geef ik ook niet graag bij andere mensen onder het zadel, schrik dat er problemen van komen met de eigenaars.

Morgen thuis nog eens wat dressuren.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 23:21

Pantykous schreef:
Met B springen ook hoor, staat er ineens een oxer van 1.20 tussen. Wat is het nut daarvan?

Dan lijkt het in de ring minder hoog ofzo :+

Dat mag trouwens niet, maximaal 10 cm hoger dan de hindernishoogte van de rubriek. Voor B-paarden dus maximaal 1.10m bijvoorbeeld.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 23:26

Daar houden ze zich bij ons echt niet aan :')

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 01:10

Nou mijn tweede oefenrondje op 110 ging wel zo slecht. De 1m ging perfect maar tweede keer ging ik teveel doen, zulke slechte afstanden heb ik nog nooit gereden. Paard heeft engelengeduld gehad en werd soms echt terecht even boos.

Blijft moeilijk om wat minder te willen regelen..

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 01:12

Zoooo thuis. Kanonnen wat veel pony's bij oefenspringen! Pfff tien uur was ik aan de beurt! Wel heel fijn gereden. Ik had voor mijzelf afgesproken eerst 1.00 m als dat fijn gaat dan 1.10. Nou dat ging dus fijn! :-)
In wezep bouwen ze altijd aardig aan de maat bij de paarden en deze keer ook een drie sprong erin. Had mijn paard nog nooit gedaan. De laatste stond mooi op 1.20 en ze deed het super!!!! Helemaal blij!

Het losrijden ging ook veel beter!! Het was bij de paarden heerlijk rustig in de bak. Ze schrok soms wel ff maar niet meer echt helemaal in de stress en wegschieten. Blij mee.

Dit weekend nix. Uit slapen :-D

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 10:49

Dat is inderdaad moeilijk Carolaxxxx! Gewoon kilometers maken, dan komt het vanzelf :)

Fijn dat het fijn ging Elke! Klinkt als een interssant oefenparcours. Bouwen ze altijd zo? Lijkt me ook wel een keer interessant om daar een rondje te springen dan!

Edit: De startlijst van Roden is online *\o/* Mag lekker ergens als laatste in Roden! Fijn

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 11:28

Carolaaxxxx ! Volgens mij heeft jou vader mij geholpen met paard laden!!! Was laat hè? Wat vervelend dat je tweede rondje minder ging. Onbewust toch wat spanning voor de hoogte? Ik vond het niet nix namelijk!

Ik had mijn paard er net in staan en wou de stang er achter doen toen kwam er een bekend paard achter langs om Hoi te zeggen en toen knalde ze er zo weer uit! Dat was wel ff jammer want toen wou ze er niet meer in natuurlijk..

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 13:21

Wat fijn Elke! Ook dat het losrijden zoveel beter ging!
Balen van je tweede rondje Carola, maar fijn toch dat je paard jou je fouten niet gaat verwijten :)
Ismy gisteravond laat stond ie er eindelijk op. Wel erg laat voor een eerste versie.

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 13:55

@ismy Ze bouwen wel vaak aardig dik en leuke wendingen. De parcours bouwer zet altijd wel leuke lijnen neer vind ik. Maar meestal 1 dubbel, dit was extra omdat zaterdag tweede selectie voor de pony's is.

Of zoals afgelopen zaterdag bouwde hij ook de selectie en daar waren veel fouten op een bepaalde lijn. Die zet hij dan nu ook weer neer.

Maarten ...... achternaam weet ik nooit..

Dank jullie. Was ook eg tevreden :-)