Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Was onwijs verdrietig want telkens ik been gaf kreeg ik een kuchje te horen
. Punten waren er ook naar namelijk 171 en 175.
Ik merk dat ze vooral veel kilometers moet doen. Ze bouwt snel spanning op en dan heb ik het gevoel dat ik er niet meer aan kan rijden.

Misschien dat ik wel terug L1 doen in de vreemde banen. Ga nu 2 weekjes thuis blijven zodat ze ook even op rust kan komen maar soms is die continuïteit nog zo slecht niet hoor, dan geraken ze alles gewend
Hopelijk kan ze zich er snel over zetten, al kan die thuis ook zo kijkerig zijn
veertje99 schreef:Jammer van de spanning op zaterdag met Vlekje HiFive5! Maar alsnog heb je goed je best gedaan en heb je je zondag kunnen herpakken! Fijn dat je met Vosje wel je doel hebt behaald
Zoals je zegt het is vooral kilometers maken. Wat je ook kan doen om nog meer op onbekend terrein te rijden is wat oefendressuur mee pakken. Dan kan je misschien zelf ook nog wat meer eraan rijden dan dat je in een 'echte' proef zit? Of ligt het ook echt hoe de bak is op onbekend terrein?
Hij deed vreselijk z'n best! Ben zo gek met dit beest.
Even weer laten filmen van de week en kritisch kijken wat ik anders doe.
van de 19 combinaties. Een van die ruiters reed van de zomer de L2 selecties mee, en nu in de winter in het zzl. Eerlijke concurrentie is het niet, maar ach.. ik rijd heel realistisch rond, en probeer mooi wat punten mee te pakken. En ik hoop ooit, oooooit eens op de regio te mogen rijden
haha