Eve_16 schreef:Enzo_Ollie het kan echt lastig zijn als je paard te veel mee denkt. Ik kan thuis ook nooit echt goed een proefje oefenen of een lijntje meerdere keren, want zodra hij weet wat we gaan doen begint hij vast al.. en zelfs als ik het thuis dan al weken niet meer doe, denkt hij op wedstrijd; zo hier weet ik wat we gaan doen! Dat is ook heel lang een probleem geweest met afgroeten haha.
Komt vast uiteindelijk weer goed! Ze hebben even tijd nodig om te realiseren dat ze het niet alvast hoeven te doen, haha.
Dat duurt bij mij dan al 3 jaar (sinds ik m heb)
En gefeliciteerd met je plek op de wedstrijd! Super gaaf als dat lukt tussen die professionals
ik was een heel verhaal aan het tikken maar toen zag ik jou over een verrassingselement praten, dat is het idd ook bij ons. Constant hem verrassen met wat we gaan doen, bijv. keertwendingen kan ik prima oefenen een paar keer achter elkaar, maar zodra ik dan rechtuit wil blijft ie met z'n kont schudden wat we gaan doen. Als ik dan een paar keer tussen de keertwendingen door iets anders doe (al is het maar wegdraven) dan blijven we netjes recht