mcjv schreef:Heeft iemand toevallig al uitslag van 14 mei B paarden?
Ik had de uitslag maandagmiddag. B paarden, 14 mei.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
swatch schreef:Dan zouden ze best een paar nieuwe events mogen toevoegen. Ik had eigenlijk gedacht dat het minder snel vol zou zitten nu er ook weer fysiek ergens gestart zou kunnen worden voor winstpunten.
DoretteK schreef:Ik kijk wel af en toe vandaag of er nog plekjes zijn om in te schrijven. Is verder ook geen ramp, maar vind het wel een klein beetje stom dat de KNHS dan aangeeft dat je echt niet klaar moet zitten ervoor, maar dat het dan wel vol zit. Kunnen zij natuurlijk ook niets aan doen, maar niet echt handig zo.
Ik zag toevallig langs komen dat er op 6/7 juni in Uden een meetmoment wordt gehouden voor alle klassen. Komt als het goed is vandaag op de KNHS site.
Ik denk wel dat veel verenigingen het niet aandurven om te organiseren, het brengt toch een hoop geregel met zich mee. En risico voor alle vrijwilligers die nodig zijn.
DoretteK schreef:Ik kijk wel af en toe vandaag of er nog plekjes zijn om in te schrijven. Is verder ook geen ramp, maar vind het wel een klein beetje stom dat de KNHS dan aangeeft dat je echt niet klaar moet zitten ervoor, maar dat het dan wel vol zit. Kunnen zij natuurlijk ook niets aan doen, maar niet echt handig zo.
Ik zag toevallig langs komen dat er op 6/7 juni in Uden een meetmoment wordt gehouden voor alle klassen. Komt als het goed is vandaag op de KNHS site.
Ik denk wel dat veel verenigingen het niet aandurven om te organiseren, het brengt toch een hoop geregel met zich mee. En risico voor alle vrijwilligers die nodig zijn.
carika schreef:Ik hoop stiekem dat de proef van 4 juni ook voorgelezen mag worden.... uit het hoofd rijden is niet mijn sterkste punt.
Chocomelll schreef:Ik hoor net via de Whatsapp van KNHS dat de drie werkdagen die eerst werden genoemd voor de uitslag niet haalbaar is. Ik ben zelf op de uitslag van 14-05 aan het wachten voor de M2 paarden. Dus handig om te weten voor de mensen die ook op de uitslagen van 14-05 aan het wachten zijn: het worden eerder 4-5 werkdagen. Het is allemaal handwerk om alles in te vullen lieten ze me weten dus ik vind het wel begrijpelijk dat het wat langer duurt, zeker met zo veel animo.
Angelkisssss schreef:Je kunt nu weer inschrijven, ik probeer het al de hele ochtend op verschillende momenten tussen tandarts en boodschappen en paarden rijden door, eindelijk gelukt.
Volgende week voor de eerste keer filmen voor mijn debuut en dan gelijk de week erna nog maar een keer, lekker even oefenen samen.