Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 11:16

mcjv schreef:
Heeft iemand toevallig al uitslag van 14 mei B paarden? :)

Ik had de uitslag maandagmiddag. B paarden, 14 mei.

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 11:18

_Anneruth schreef:
mcjv schreef:
Heeft iemand toevallig al uitslag van 14 mei B paarden? :)

Ah balen dan zal ik nog even geduld moeten hebben. Hoe waren je punten? :)

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 11:21

swatch schreef:
Dan zouden ze best een paar nieuwe events mogen toevoegen. Ik had eigenlijk gedacht dat het minder snel vol zou zitten nu er ook weer fysiek ergens gestart zou kunnen worden voor winstpunten.

Er zijn verder ook nog helemaal geen fysieke wedstrijden waar je voor op kunt geven. Dus ik snap het wel. Had zelf ook eigenlijk al verwacht dat organisaties er meer op in zouden springen. Maar misschien komt dat nog, het is ook nog geen 1 juni, en natuurlijk best gedoe qua omschakelen en regels.

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 11:23

Ik heb zojuist de uitslag al ontvangen van 21 mei: 171,5 voor ons L1 debuut. Valt me alleszins mee.

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 11:25

Caritas schreef:
Ik heb zojuist de uitslag al ontvangen van 21 mei: 171,5 voor ons L1 debuut. Valt me alleszins mee.

Jeetje wat snel

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 11:26

mcjv schreef:
_Anneruth schreef:

Ah balen dan zal ik nog even geduld moeten hebben. Hoe waren je punten? :)

Ja, wachten duurt lang he?
Ik was heel tevreden met 196.

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 11:26

Ik kijk wel af en toe vandaag of er nog plekjes zijn om in te schrijven. Is verder ook geen ramp, maar vind het wel een klein beetje stom dat de KNHS dan aangeeft dat je echt niet klaar moet zitten ervoor, maar dat het dan wel vol zit. Kunnen zij natuurlijk ook niets aan doen, maar niet echt handig zo.

Ik zag toevallig langs komen dat er op 6/7 juni in Uden een meetmoment wordt gehouden voor alle klassen. Komt als het goed is vandaag op de KNHS site.

Ik denk wel dat veel verenigingen het niet aandurven om te organiseren, het brengt toch een hoop geregel met zich mee. En risico voor alle vrijwilligers die nodig zijn.

veertje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 11:27

Caritas schreef:

Dat is al snel zeg! Jammer van de punten

Denk dat ze morgen ook dicht zijn vanwege Hemelvaartsdag, misschien dat ze daarom al sneller zijn?

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 11:28

_x_Vace_x_ schreef:
Caritas schreef:

Jeetje wat snel

Ik had de B van 21 mei eergisteren binnen en gisteren teruggezonden. Soms hebben ze geluk ;)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 11:29

DoretteK schreef:
Ik kijk wel af en toe vandaag of er nog plekjes zijn om in te schrijven. Is verder ook geen ramp, maar vind het wel een klein beetje stom dat de KNHS dan aangeeft dat je echt niet klaar moet zitten ervoor, maar dat het dan wel vol zit. Kunnen zij natuurlijk ook niets aan doen, maar niet echt handig zo.

Ik zag toevallig langs komen dat er op 6/7 juni in Uden een meetmoment wordt gehouden voor alle klassen. Komt als het goed is vandaag op de KNHS site.

Ik denk wel dat veel verenigingen het niet aandurven om te organiseren, het brengt toch een hoop geregel met zich mee. En risico voor alle vrijwilligers die nodig zijn.

Er zijn hier in het topic al mensen die dubbel ingeschreven staan en dus straks alweer 1 keer wegvallen. Die plekken komen dus weer vrij.

Sakura789

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 11:36

Caritas schreef:

Wanneer heb je hem ingezonden?

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 11:38

DoretteK schreef:

Aan de andere kant... Als je zorgt dat iedereen vooraf betaalt over de bank, maximaal 1 persoon hulp meeneemt (of 2 en dat er dan 1 iemand in de auto blijft zitten), niet doet aan aanmelden (maar bijvoorbeeld startnummers en gewoon op eigen tijd starten als er toch iemand niet is), protocollen in hokje klaar legt voor de jury (met eigen schrijver) inclusief flesje(s) drinken en bijvoorbeeld een lunchpakketje. Dan doe je achteraf de protocollen mailen of op de post. Dan kom je toch niet perse met heel veel mensen in contact als organisatie?

Er zijn overigens heel veel locaties waar ik start die niet eens een ringmeester hebben en als je startlijst ophangt met startnummers kan je zelf in de gaten houden wanneer je moet. Heb je ook geen ringmeester nodig :j

Maar goed, misschien denk ik te makkelijk. Dit kan nog wel een hele poos duren en als we weer op 1,5m afstand op het terras mogen zitten, dan kunnen we tzt toch ook voorzichtig wel weer op wedstrijd zonder prijsuitreiking gaan? We moeten natuurlijk voorzichtig zijn, maar in mijn optiek zou je dan geen gigantische risico's nemen.

Pommier

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 11:41

Zijn er hier ook al wedstrijdorganisaties en/of juryleden die al fysieke meetmomenten ingepland hebben staan? Ik zou graag zo'n meetmoment organiseren voor pensionklanten, maar het is mij nog niet geheel duidelijk hoe dat dan in zijn werk zal moeten gaan. Moet je eerst toestemming vragen aan de gemeente? Of kan je het nu al aanvragen via mijnknhs? Graag hoor ik ervaringen van anderen.

M_arjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 11:51

Caritas schreef:

Jeetje wat snel! Niet verkeerd voor een debuut toch!

mcjv

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 13:24

Toevallig kreeg ik hem net binnen :D

190,5 punt dus de teller staat op 7 :)

wanted

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 13:49

Ik heb ook vandaag al mijn punten voor het L2 van 21-5. Maandag ingestuurd

carika

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 13:53

Ik hoop stiekem dat de proef van 4 juni ook voorgelezen mag worden.... uit het hoofd rijden is niet mijn sterkste punt.

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 13:55

carika schreef:
Ik hoop stiekem dat de proef van 4 juni ook voorgelezen mag worden.... uit het hoofd rijden is niet mijn sterkste punt.

herken ik helemaal!

nu weet ik hem aardig maar vind het altijd fijn om een back up te hebben.
toch kan het soms een voordeel zijn. ik ben altijd te veel bezig met sleutelen en de laatste tijd als ik hem thuis oefen laat ik me paard meer lopen en is het gelijk een beter beeld.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 13:57

Ik was eerst ook bang voor het uit je hoofd rijden, maar het is me alles meegevallen. Er zit, over het algemeen, veel logica in de proeven :j Eigenlijk had ik hem vrij snel door en heb ik er geen problemen mee gehad!

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 14:10

Ik zag ook wat tegen het uit je hoofd rijden op maar eigenlijk bevalt het wel. De focus op de onderdelen is veel beter.

Angelkisssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 14:25

Je kunt nu weer inschrijven, ik probeer het al de hele ochtend op verschillende momenten tussen tandarts en boodschappen en paarden rijden door, eindelijk gelukt *\o/*.

Volgende week voor de eerste keer filmen voor mijn debuut en dan gelijk de week erna nog maar een keer, lekker even oefenen samen.

Chocomelll

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 14:57

Ik hoor net via de Whatsapp van KNHS dat de drie werkdagen die eerst werden genoemd voor de uitslag niet haalbaar is. Ik ben zelf op de uitslag van 14-05 aan het wachten voor de M2 paarden. Dus handig om te weten voor de mensen die ook op de uitslagen van 14-05 aan het wachten zijn: het worden eerder 4-5 werkdagen :-). Het is allemaal handwerk om alles in te vullen lieten ze me weten dus ik vind het wel begrijpelijk dat het wat langer duurt, zeker met zo veel animo.

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 14:58

Chocomelll schreef:
Ik hoor net via de Whatsapp van KNHS dat de drie werkdagen die eerst werden genoemd voor de uitslag niet haalbaar is. Ik ben zelf op de uitslag van 14-05 aan het wachten voor de M2 paarden. Dus handig om te weten voor de mensen die ook op de uitslagen van 14-05 aan het wachten zijn: het worden eerder 4-5 werkdagen :-). Het is allemaal handwerk om alles in te vullen lieten ze me weten dus ik vind het wel begrijpelijk dat het wat langer duurt, zeker met zo veel animo.

Ja dat bericht kreeg ik ook

Padoertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 14:59

Angelkisssss schreef:
Je kunt nu weer inschrijven, ik probeer het al de hele ochtend op verschillende momenten tussen tandarts en boodschappen en paarden rijden door, eindelijk gelukt *\o/*.

Volgende week voor de eerste keer filmen voor mijn debuut en dan gelijk de week erna nog maar een keer, lekker even oefenen samen.

Ja, hier ook gelukt in het Z. Hopelijk is paard op tijd weer fit, anders nog tijd genoeg om weer uit te schrijven.

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 14:59

Iedereen met punten gefeliciteerd *\o/*

Ik kreeg net zelf de uitslag van 21/5 ook al binnen van het M2 189 die van 14/5 moet nog komen maar wachten "geduldig"