Elitedeux schreef:Bedankt! Hoe heb je gereden?
Ik vind Saasveld altijd echt heel fijn om te rijden, zeker aan het begin van het binnenseizoen.
Beetje late reactie, t ging wel aardig. Beetje zoekend in het ritme en de aanleuning waardoor ik niet helemaal een fijn gevoel had dat ik mooi naar voren werd meegenomen. Daardoor 2 balkjes getikt.
Vorige week in Hellendoorn geweest. In de wei geparkeerd, en vanuit daar naar de manege gelopen. Er waren 2 ingangen beide bedekt met rijplaten. Ik zag vanaf wat verder ruiters over die rijplaten rijden en dat ging goed. Echter vond ik het zelf maar niets, maargoed toch rustig blijven zitten en groom mij aan de hand meegenomen. 1 Voetje er op, 2 voetjes erop. En een groot drama.. Keihard onderuit gegleden. Behalve een mega zwart pak niets aan de hand. Rustig wat gestapt en overlegt dat ik als laatst nog een oefenrondje mocht starten. Dat ging eigenlijk prima maar ook een aantal stukken wat te zoekend waardoor ik 2 balkjes tikte. (Bleek later dat naast de 2e ingang een meter zonder platen was waar je gewoon door gras kon, euh piepppp)
Zondag in Marienheem gestart en daar merkten we verbetering, veel meer rek int beestje en werd meer meegenomen, af en toe nog wel wat zoekend en trekken in de hand na de sprong maar dat kon ik dan ook vrijwel meteen weer corrigeren. Mooi foutloos rondje gereden.