[HK] B-debuut in 2016

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

leeneliefje

Re: [HK] B-debuut in 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 21:43

Mooi plaatje sanne! Gave schimmel :)

Gefeliciteerd met je twee wp, wat waren je punten? Welke klasse rijd je nu?
Leuk jurycommentaar?

vertel vertel :))

Sanne96

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 22:22

leeneliefje schreef:
Mooi plaatje sanne! Gave schimmel :)

Gefeliciteerd met je twee wp, wat waren je punten? Welke klasse rijd je nu?
Leuk jurycommentaar?

vertel vertel :))

Dankjewel :)

180 en 181, dus net winst in de B. Mn schimmeltje gaat er steeds iets meer plezier in krijgen, maar ze vind alles om haar heen nog veel interessanter. De vorige x was het een drama staken en bokken, dus ik was echt blij nu haha.

Had zeker wel leuk jury commentaar en ook dingen waar ik mee aan de slag kan :)

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 22:41

Fijn dat je een goed gevoel d'r aan over houd, dat is 't allerbelangrijkste! :D
Is ze normaal lastig op concours ja? Lijkt me echt extra moeilijk om dan je proef netjes rond te sturen.
Heb wat dat betreft wel geluk met mijn veteraan. :')

Punten worden vanzelf hoger! Gewoon lekker vaak gaan
je jasje zit mooi zeg, waar is die van?

glenstorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 00:10

Leeneliefje, ja helaas ging het niet door. Maar daar doe je niks aan. Gelukkig werkt een vriendin van mij er en die appte dat het afgelast was, anders waren we er gewoon heen gereden. Want hier was niks geen sneeuw gevallen vannacht.

Sanne, gefeliciteerd met de winstpunten en top van je gevoel!

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 01:00

glenstorm schreef:
Leeneliefje, ja helaas ging het niet door. Maar daar doe je niks aan. Gelukkig werkt een vriendin van mij er en die appte dat het afgelast was, anders waren we er gewoon heen gereden. Want hier was niks geen sneeuw gevallen vannacht.

Sanne, gefeliciteerd met de winstpunten en top van je gevoel!

Ja ook al ging het wel door, veiligheid voor alles!
Je hebt daar in de zomer ook een buitenconcours bij kasteel vorden, misschien dat ik daar wel aan mee ga doen.

Sanne96

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 10:34

Leeneliefje, het jasje is van equitheme. Zit echt super fijn.

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 21:06

Vinden jullie het ook niet irritant dat via mijn knhs het altijd mega lang duurt voordat je je klasseringen kan zien. Sta nog steeds op b+11 :( Terwijl het L1+3 moet zijn! Was er juist zo trots op haha :')

Shelly21

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 21:10

Sanne, mooi weer 2 winst er bij!

Hier is altijd redelijk snel bijgewerkt. Meestal binnen 2 weken.

Vandaag maar weer even getraind. Gisteren gelongeerd hij was echt heeeel stout. Los rukken Grr.
Ohz gelukkig lief, deed goed zijn best.
Afbeelding
Lief koppie he?

Mizsz_Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 21:55

Zeker weten lief koppie!

Vandaag in de sneeuw gereden!
Moeten toch wat in beweging blijven he.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Marietje35

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 12:56

@ Marjolein, dat is inderdaad de Vallei. Prima starten daar :j
Hagestein, ik twijfel of ik daar geweest ben, zou ook Nieuwegein geweest kunnen zijn.

@ Susanh; Blauwendraad is ook heel fijn starten.

@ Sanne; gefeliciteerd! Leuke foto :)

Pestsneeuw ook .... kou vind ik nog niet zo erg, maar die vieze bende :r
Gelukkig had ik zelf niets staan.

@ Shelly; die kijkt aandoenlijk!

@ Mizsz_kitty; wat gaaf! Al zou ik dat zelf echt niet durven :n

Ik ga zaterdag weer eens starten, hoop dat de spanning bij mijn paard weg blijft dit keer. %)

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 13:51

Bah ik had deze week mooi de puntjes op de I willen zetten voor onze tweede l1 wedstrijd. Ben ik ziek...
donderdag maar een keertje rijden nog en dan zaterdag gewoon op hoop van zegen. Is ook geen mega ramp om een keertje niet in de prijzen te vallen, al zou ik gewoon 1 wp p proef halen is t toch de moeite waard geweest.

Ben wel mega blij met dit zonnetje!! Hebben jullie ook een binnenbak tot de beschikking?

Marietje35

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 13:55

Komt vast wel goed joh :j In elk geval beterschap! Het heerst momenteel vreselijk.

Jazeker, ik zou ook echt niet zonder kunnen :o

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 14:03

Marietje35 schreef:
Komt vast wel goed joh :j In elk geval beterschap! Het heerst momenteel vreselijk.

Jazeker, ik zou ook echt niet zonder kunnen :o

Thanks! Was afgelopen weekend stoer aan t doen dat iedereen ziek was behalve ik... nou had dus beter m'n mond kunnen houden :')

Oh ik ben ook al heerlijk verwend ! Lekker doortrainen. Maar heb toch wel zin in weer fijn buiten rijden

Mizsz_Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 15:47

Met dit weer mis ik zeker wel een binnenbak. Maar alternatief is en een stuk duurder en mijn pennyponypaard komt minder uit stal. Dan maar af en toe niet kunnen rijden.

Shelly21

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 00:02

Wij hebben gelukkig wel een binnenbak. Ik kan ook niet meer zonder haha

IwanLuver

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 10:02

Helaas geen binnenbak voor mij.. echt zo balen! Dit hele jaar al zo onregelmatig kunnen rijden, dan weer wel, dan 2,5 week niet. Ik wil voorjaar!!!!!!!!!!!!!!!

Volgende week ga ik voor het eerst L1 starten, spannend....

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 12:21

Ik zit te twijfelen of ik me al uitschrijf voor komende zaterdag. Heb deze week dan maar 1 x kunnen rijden ter voorbereiding. Kan misschien ff voor volgende week kijken of ik kan starten... k*t griepppp

Shelly21

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 12:32

Oh balen he die griep! Ik had het vorige week te pakken.

Vrijdag hebben we team carnaval springen op de vereniging. Die week erop mag hij model staan bij synchronisatie dag van keurmeesters voor het tinker stamboek.

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 12:48

IwanLuver schreef:
Helaas geen binnenbak voor mij.. echt zo balen! Dit hele jaar al zo onregelmatig kunnen rijden, dan weer wel, dan 2,5 week niet. Ik wil voorjaar!!!!!!!!!!!!!!!

Volgende week ga ik voor het eerst L1 starten, spannend....

Leuk veel plezier!
Heb zelf niet veel verschil gemerkt qua punten. Sterker nog, ze waren nog hoger dan in de B.
Komt helemaal goed

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 12:49

Shelly21 schreef:
Oh balen he die griep! Ik had het vorige week te pakken.

Vrijdag hebben we team carnaval springen op de vereniging. Die week erop mag hij model staan bij synchronisatie dag van keurmeesters voor het tinker stamboek.

Oh wat gezellig!
Leuk zon actieve vereniging, ik ben alleen lid op papier. Wel goedkoop maar mis soms die 'ponyclub gezelligheid' wel heel erg...

Marietje35

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 12:47

Bij ons komen ze gelukkig elke dag buiten. (tenzij het weer dat niet toelaat, zoals met de sneeuw/vorst afgelopen weken, maar dan gaan ze de molen in) Verder heb ik echt alles wat ik zou wensen in een stal, ben zo blij dat ik hierheen verhuisd ben.

Gisteren les gehad, hij gaat gelukkig weer fijn! Hoop echt zo dat ik zaterdag de spanning bij hem kan laten afvloeien. Hij is pas 4 x mee geweest, dus om nou te zeggen dat hij al veel ervaring heeft :+ Maar toch, hoop dat hij nu ook op vreemd terrein genoeg vertrouwen in mij heeft. :(:)
Ik heb deze wedstrijd nog staan en dan begin maart nog. Wil eigenlijk daarna wel L gaan starten.

anoniempje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 13:31

Wij starten zondag onze derde L1 wedstrijd, ook wij hadden hogere punten in de L1 dan in de B :+ Zijn nu L1+4 *\o/* Nooit gedacht dat ik zover zou komen met mijn pony tussen de paarden.... Was ook niet van plan om wedstrijden te rijden toen ik hem kocht :Y)

Marietje35

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 13:39

Dat is dan toch weer altijd leuk, als ze het zo goed doen!

Marietje35

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 12:05

Ik ben blij! Afgelopen weekend gestart en hij was gelukkig braaf en zoveel meer ontspannen. _/-\o_
Nu was dit een locatie waar hij eerder is geweest, maar toch. Hoop dat hij zo weer wat vertrouwen heeft gekregen. Ik heb sowieso nog 1x B staan, wellicht dat ik in maart nog 1 x B ga en dan het outdoor over naar het L, of misschien in maart al, even kijken hoe het verder gaat.

Nog meer mensen gestart?

glenstorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 12:57

Marietje wat fijn zeg! Ik denk dat ik mijne nog even in de B hou, hij moet nog iets meer ervaring op doen.

Ik heb niet gestart, paard was even een paar weekjes wedstrijdvrij. Wel echt super fijn doorgetraind dus ik hoop dat de vooruitgang er dit weekend een beetje uitkomt. En zo niet dan trainen we nog even lekker verder. In ieder geval al super blij met hoe hij vooruit gaat dat het me eigenlijk niet uit maakt hoe het op wedstrijd gaat.

Ik heb helaas ook geen binnenbak aan huis, maar wel echt een super fijne buitenbak. Kan echt super veel water hebben, dus hij is bijna altijd goed, ook niet zwaar ofzo. En als het echt hard vriest dat ik thuis niet meer kan rijden, dan kan ik wel naar de manege. Mijn moeder is daar met ons paard lid van de rijvereniging en als zij mee is dan mag ik daar rijden. Dat is dan onder het mom van dat ik haar paard uitbreng op wedstrijden. Dus dat is wel super fijn!

Aankomende donderdag gaan we weer in het springen starten en zaterdag weer 2 dressuurproefjes.