zovaak start ik in een half jaar haha.Wat balen Marietje, een fijne sfeer op stal is wel erg belangrijk voor het plezier op stal
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zovaak start ik in een half jaar haha.

) en welkom terug Keeyzie

) 

Begrijpelijk dat je niet zo fijn kon rijden als normaal. Maar gauw vergeten en op naar de volgende keer!
Sta je op een grote stal?
Knap dat je M2 bent gaan starten. Nieuwe klasse is toch altijd even wennen, komt straks vanzelf wel met die punten.
Eerste keer uit je hoofd is inderdaad vreselijk, maar als je het vaker doet echt fijner.

Zo'n kleine moeite. Heel knap dat je hebt doorgezet en het uit je hoofd hebt gedaan. Dat had ik echt niet gekund. Maar goed, ik ben ook altijd slecht voorbereid wat dat betreft. Lees de proef vooraf vaak niet eens door
Jammer van je punten maar al een hele prestatie dat je de proef foutloos hebt gereden. Heerlijk ook dat je outdoor geen last hebt van spanningen bij paard.
Zonde dat je er niets mee doet! Waarom niet, ontbreekt de tijd of toch niet zo leuk om te doen? Thanks voor de tip. Schijnt inderdaad een bepaalde lichting te zijn geweest die scheef waren.
Veel fijner dan mijn Orion.. De boommaat is nu goed, kan ie nu richting fabriek voor rondere kussens. Dat wordt even 4 a 5 weken zonder zadel, helaas.
Marena heeft een klein wondje in de mondhoek en volgens de tandarts is dat een lastig plekje qua herstel dus maar even zonder bit trainen nu. Viel me niets tegen.. Heb mijn hoofdstel met lage neusriem gewoon zonder bit eraan gebruikt. Ze was zelfs aan het schuimen.
Zo kinderachtig.. Wel knap dat je ze uit het hoofd hebt gereden
. Helaas heeft ie met het uitstappen op z'n lip gebeten. Vandaag maar even aan het halster longeren en dan twee daagjes vrij zodat het kan genezen, voor het drukke paasweekend. Duimen dat het dan weer mooi heel is
Wat balen van je proeven .... was geen lijn in te trekken over het geheel wat er nog niet goed ging?
Wat een mensen tegenwoordig! Ik maak het ook vaak mee, ga meestal alleen. Hulp is tegenwoordig niet zo vanzelfsprekend, helaas! Ik doe ze altijd uit het hoofd, maar dat is dan wel voorbereid
Marietje35 schreef:Dat was het plan, maar ik heb afgezegd door het hele gedoe op stal.
Lena82 schreef:Wel eerlijk van je om het te verzetten als motivatie niet de juiste is. Jammer dat een iemand het zo verpest. Verwacht je wel dat het gedrag veranderd?