Nee dat mag niet! Als je dat doet, kun je de selecties nog wel meerijden, maar je mag niet naar de kampioenschappen! Opletten dus!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
keshia schreef:Een tip voor netjes achterwaarts, en wat ik vaak verkeerd zie gaan. Ruiters hebben vaak te veel haast.. ze knallen hun paard stil en meteen in hun achteruit. Ik zet haar stil ontspan mijn hand, vraag haar los, en dus nageeflijk leggen mijn benen naar achteren en trek vooral niet! Aan de teugels. Veelal zie ik mensen die hun paard aan de teugels naar achteren vragen. Daardoor knallen ze daarna ook op de voorhand in draf. Mijn paard loopt ontspannen naar het halthouden toe, actief naar achteren, en daarna weer actief weg. Meestal goed voor 3x een 7![]()
Dus op zit terug rijden en halthouden. Je mag gerust 3 seconden wachten tot je naar achteren gaat, mikken op 4 passen achterwaarts (dat wordt in de m1 ook gevraagd) en actief weer voorwaarts
veertje99 schreef:Halsstrekken heb ik ook nog een beetje moeite mee. Voor mijn gevoel daalt hij al enorm mooi naar beneden, maar de ene keer is dat bij een jury goed genoeg voor een 7 en de andere zegt een 5 met commentaar, mag nog meer. Hoever moeten ze dalen? Wat willen ze meestal zien?
Marietje35 schreef:Gaat vast goedkomen Harvey, zoveel verschil zit er niet in met de L1!