Jou Grootste Wedstrijd Blunder

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

inge_0rland0

Re: Jou Grootste Wedstrijd Blunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 19:25

Flying_Angel schreef:
Liefs_rachel schreef:
Ehm, mijn eerste springwedstrijd, uitgebeld op de 3e hindernis al Bloos!

ik op de 4e
ook al had dat een reden, toch schaam je je dan wel een beetje

Nou beter dan op de eerste hindernis uitgebeld worden zoals ik Nagelbijten / Gniffelen[/quote]

haha okee Knipoog
ben ik dus neit de enige die zo snel uitgebeld word

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 01:02

Nou ik heb dr weer een nieuwe blunder bij Tong uitsteken. Ga je net op weg naar de manege voor de wedstrijd kom ik er achter dat er een gat in me broek zit.... De stiksel gingen loslaten Boos!. Gelukkig is het bij een klein gaatje gebleven wat niet echt opviel Haha!.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 22:46

kas_flower schreef:
Bij het groomen in alle haast dwars door een ring heenlopen waar iemand met een proefje bezig was Clown

In Voorst tijdens Shetlandmendag toen je ons moest filmen zeker, of niet?? Clown Stond me nog iets van bij...
ROFL

Mijn wedstrijdblunders:

- Merrie vergeten af te melken (had veulen thuis lopen), tijdens de vaardigheid stroomde de melk er met straaltjes uit Clown
- Mijn groom die samen met mij in de dressuurproef óók groet naar de jury (en dat was dus helemaal niet de bedoeling)...
- Foutloos en snelle tijd neerzetten in de vaardigheid, maar vervolgens in alle haast bijna vergeten te finishen

Zullen er vast nog wel meer zijn, maar daar kan ik zo even niet op komen... Knipoog

Izzy19

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 22:51

In een parcours hindernis van de verkeerde kant genomen, paard had geen zin om er rond te lopen aangezien hij dan door de modder moest galloperen, dan liever omgekeerd over de hindernis Haha! Daarna parcours uitgereden, helemaal foutloos maar wel uitgesloten natuurlijk Vork Moest het nog lukken dat er bijna geen foutlozen waren die dag.

Unravelation

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 23:05

Bij mijn eerste onderlinge wedstrijdje op een soort manegepaard regende het flink waardoor het paard dus op X z'n kont tegen de regen in zetten en ik dus naar B groette... Clown
De laatste is niet van mijzelf.. Haha! Bij mijn eerste Z1 proef ging mijn moeder voorlezen, die totaal geen verstand heeft van paarden of voorlezen Haha!, met een hele mooie groene plastic tas aan der arm..... Rolleyes Gelukkig was alleen m'n uitgestrekte galop verpest omdat m'n paard zich rotschrok ervan Haha!

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 16:36

pff, heb zo vaak blunders gemaakt. Ben ooit mijn jasje vergeten, gelukkig kon ik dit lenen. Ben echt vergeetachtig, ben wel vaker dingen vergeten (schroeven ofzo), gelukkig nooit heel belangrijke dingen.
Ben mijn eerstep roef ook alleen maar in galop door de proef gegaan, paard wilde niet meer draven...

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-07 16:37

wow, mooie namen, unravelation en secricible!

priamos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 20:02

Uhm mijn allereerste onderlinge wedstrijd toen ik een jaar of 6 was.
met afgroeten zwaaien naar de jury ipv normaal afgroeten Clown . m'n moeder lag helemaal dubbel

Janinegraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 20:03

in de barrage net op de laatste hindernis eraf gevallen..dat was balen Bloos

Eline_Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 20:54

Mijn blunder is: Ik moest een keer op een hele frisse pony. Ik moets bij H van hand veranderen in middendraf, nou het was bijna middengalop!

pindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 23:53

Hey! T's echt wel grappig vind ik ! Haha! Dus in de piste op jumping stond er altijd die ene persoon klaar voor de balken op te rapen! Maar hij was heel erg irritant aan het doen .bv als het dan barrage was en je reed voorbij deed hij zo dat ene geluidje zo van je weetwel dat opjaag geluidje sshhh ! en hij trapte dan zo met z'n voet ! ik was binnen met een 4jarige ..dus ja hij verschoot enorm en schoot weg Boos! deed mijn cirkel en moest weer voorbij rijden ! was heel erg boos op die vent ! en plots doet lux ( mijn paard) zo 'n sprong met een mega bok ! bijna op hem !dus diene vent verschiete en poef op de grond haha! en toen ik de piste verliet en m'n paard passeerde ging hij zo 4meter van mij gaan staan Clown

pindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 23:56

heb nog zo'n leuke! kwas super zenuwachtig voor m'n eerste keer met watch me.. ging naar binnen en had mijn bel niet gehoord Vork ik bleef zo maar kijken naar de jury voor die bel hehe ! en dan uiteindelijk gewoon begonnen !

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 00:19

oeww dat doet me denken, onze manege was van binnen verbouwd, dus bij het eerste concours met springen wilde ik groeten,maar ik kon die hele jury niet vinden omdat die verhuisd was na de verbouwing Clown
ik zoeken en zoeken, en uiteindelijk door het publiek erop gewezen waar de beste mense zaten,want ik zag ze echt niet Nagelbijten / Gniffelen

KimE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 17:26

Wat een leuke blunders Haha! Heel vermakelijk allemaal.
Mijn grootste 'blunder' was op een onderlinge dressuurwedstrijd. De pony waar ik op reed was nogal fel en hield er niet van op alleen in de bak te zijn. Mijn hele proef was dan ook in galop, af en toe een drafje en bij het (eigenlijke) onderdeel galop ging mevrouw op de rem omdat ze moest poepen. De jury lag onder de tafel van het lachen, ik vond het alleen wat minder leuk..
Ik heb ook weleens op een onderlinge springwedstrijd 7 weigeringen op 5 hindernissen gehad Scheve mond Je werd toen niet uitgebeld maar mocht het parcours afmaken. Na 5 weigeringen riep het publiek of ik alsjeblieft de ring wilde verlaten Koe
Leuk, wedstrijd rijden Haha! Zeer vermakelijk voor de omstanders..

Odeale

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 09:29

Blunders, hmmm, praat me er niet van, teveel om op te noemen ROFL Leuk om van iedereen te lezen!

Hele proef rijden met gulp open Schijnheilig , verkeerde proef voorlezen...

Ik heb ook een rampenproef gehad dit jaar.

Ten eerste was aan de overkant een voetbalwedstrijd bezig met veel geschreeuw. Dat was natuurlijk al reuze interessant, vooral als er een goal gemaakt werd Boos!

Met proef begonnen, zet de jury de proef stop omdat er een kind in een wandelwagen langs de kant stond en de ouders waren in geen velden of wegen te bekennen, vond ze echt te gevaarlijk. Ouders opgezocht Hamer en weer verder met proef, blijkt dat manlief de verkeerde proef voorlas, dus weer proef stilgelegd. we mochten weer verder omdat zij de eerste x proef had stilgelegd en we daarom wss in de war waren Schijnheilig Knipoog Dus hup verder met juiste proef, rijd ik helemaal verkeerd (recht ipv links of andersom weet ik niet meer) Frusty Dit was echt de ergste proef die ik had meegemaakt Nagelbijten / Gniffelen . Gelukkig hadden we nog wel een winstpunt Go jij! Go jij!
Laatst bijgewerkt door Odeale op 14-12-07 09:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Odeale

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 09:36

Ohja, en nog één met onze leuke schimmel met verlatingsangst. ulisse stond op parkeerterrein een eindje verder op om haar maatje te schreeuwen Nors opkijken . Leo helemaal in de stress, ook gillen, schreeuwen helemaal niet meer op mij letten, wat een stuiterbal, het voelde alsof hij elk moment kon ontploffen en terug naar zijn vriendinnetje ging rennen Boos! Boos! Boos! . Zo goed en kwaad als ging wel proef gereden. Meer kwaad en eigenlijk geen goed. Gelukkig geen verliespunt.

Karennnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 16:22

Mijn grootste en vooral pijnlijkste (daarmee bedoel ik mentale pijn) wedstrijdblunder was toen ik 14 was, ik reed mijn laatste jaar bij de pony's (België en ben erg groot Lachen ) en ik had me met mijn 2 d-pony's geselecteerd voor naar Nationaal (110-120) te gaan Haha! . Ik rij in de voormiddag met allebei foutloos maar neem met mijn beste pony in de namiddag een balkje. Alle hoop kwam dus op de andere terecht.. Ik rij hem foutloos en mag hem starten in de barage. ( er waren 10 mensen in de barage vd 50 ofzo) Ik mag laatste binnenkomen, spring foutloos over de laatste van de barage (dat dacht ik althans) en kom neer op 2sec sneller als degene die voorlopig 1st stond!!
Ik ben ontzettend gelukkig en rij rechtdoor!! als ik 10m verder ben hoor ik ineens iedereen verschrikkelijk hard roepen en tieren tegen me ik draai me om.. was er blijkbaar nog een gebroken lijn naar een rechte die ik ook moest nemen!!! Ik heb 3 weken niets anders kunnen horen als dat, alsof het nog niet erg genoeg was om een nationale titel te laten liggen ... Huilen Huilen

zéér pijnlijk, zal ik nooooit vergeten!

MioEnTia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 16:53

Bij mn laatste wedstrijd nog:
Paard weigerde net voor de hindernis, dus toen lag ik languit op de grond Bloos .
Niet echt een blunder maar:
Ik had nog maar 3 maanden mijn eerste paard ( ong 2,5 jaar geleden ). En Tia is nogal bang op vreemd terrein dus die was aan het stressen en ik durfde er niet meer op. Moest ik net voordat ik de ring in ging wisselen van paard Scheve mond .

Love_Ansje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 17:57

ik had ook een blunder
ik moest aangallopperen en toen begonnen een paar kinderen te schreeuwen
en toen ging mijn paard er van door.
ik kreeg een 5
maar het was niet mijn schuld, ze moeten gewoon stil zijn tijdens een wedstrijd
maar het was ook een strenge jury

xx

casanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 21:33

ik heb eens mega geblunderd om kant en klaar naar een haflingerwedstrijd in brabant te rijden terwijl die er dus NIET was.

ik heb ook eens de witte hekjes al dominostenen laten vallen en ben ook in ebe grote volte galop zo de uitgang bij b eruit gesprongen de koffietent in..

Philadelphia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 22:21

haha...Tong uitsteken
ik ben zovaak dingen vergeten
of mijn knoop zat niet dicht vd jasje
of mijn bit en kwas te ver weg om hem te halen en het was op kampioenschap..
en mijn paard heeft tonglepel nodig anders heb je slechte punten enz..
dus kmoest maar een tonglepel komen ..en bit
nja...:S

mariska_emke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 22:59

5x in de verkeerde galop aanspringen in 1 proefje in de B... Clown

Caro_Vladi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 23:07

_tarja_ schreef:
Mijn pony reageerde in het begin altijd op de stem van mijn moeder als zij de proef voorlas. Dus als ze dan ruim van te voren zei dat ik moest aangaloperen....dan deed mijn pony dat al..ook al wilde ik het niet

Dit komt mij bekend voor als mijn voorlezer bijvoorbeeld zegt op de volte tussen B en E aangalloperen en ik ben net met de volte begonnen dan kost het mij echt moeite om hem nog even in draf te houden. Wel een goede tip van dat derde versnelling Tong uitsteken

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 18:19

Oooh wedstrijdblunders..... Die heeft iedereen wel Haha!

- Vroeger met de pony met springen heb ik eens hindernis 1 van de verkeerde kant gesprongen. *ding* gelijk uitgebeld Haha!

- Met de shetlander ook springen. Hij weigerde 2x op de eerste hindernis. En vervolgens wilde ik niet meer en stond ik de mensen langs de kant te smeken of ik er alsjeblieft uit mocht. En dat staat natuurlijk allemaal op film Clown

- Niet écht een wedstrijdblunder, maar heb na afloop wel eens ergens mijn zadel laten hangen Bloos!

- Heb wel eens per ongeluk gegroet toen ik moest afwenden bij B en achterwaarts gaan Clown

- Was een keer mijn moeder aan het voorlezen, maar na een paar onderdelen kreeg ik (en mijn moeder) in de gaten dat het toch écht niet de proef was die we steeds geoefend hadden. Maar de jury liet niks horen, dus we zijn maar doorgegaan. Tutert de jury echt bij punt 15 pas dat we de verkeerde proef aan het doen zijn Rolleyes 'Even kijken of jullie het in de gaten hadden' zei hij ook nog.. Yeah right Haha!

Zqw39

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 18:22

Zaterdag nog. In bedum hebben ze van de rare witte hekjes. Ponylief gaat er eerst snuivend voor staan en gaat er dan met een rotsprong overheen Clown