Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
PERENBOOMPIE schreef:Ja @echwel is idd waar dat alles duurder geworden is maar daarom hoef je "echnie" het overal mee eens te zijn met de verhogingen en je als een mak schaap alles te laten welgevallen,of heb jij er persoonlijk zeker baat bij die verhogingen???!!!
TisUnique schreef:@ Fleurtje100![]()
Volgens mij heb je óf het topic helemaal niet gelezen óf je hebt er echt helemaal niets van begrepen.
Het is al heel vaak gezegd; het is géén verhoging van het startgeld, het is alleen een verhoging van de grens waarboven een organiserende vereniging prijzengeld moet gaan geven. Verenigingen zijn dus niet verplicht meer inschrijfgeld te gaan vragen. Nu zijn er ook al wedstrijden waar je € 10,- inschrijfgeld betaalt, heb je dan geen prijs dan verdien je hier ook helemaal niets van terug. Startgeld krijgt de organiserende vereniging om de kosten van de wedstrijd mee te betalen en hopelijk een klein beetje over te houden, dat krijgt de KNHS helemaal niet. Dus wat dat betreft snap ik ook niet dat een aantal mensen in dit topic alleen maar tegen de KNHS lopen te schoppen, terwijl die nu eens een keer proberen de organiserende verenigingen van dienst te zijn.
PERENBOOMPIE schreef:En wat betreft een andere sportbond,de leden van een elftal betalen toch ook nog niet eens extra 5 of 10 euro buiten hun contributie om een wedstrijdje te kunnen voetballen,noem mij eens een sport waarbij de leden buiten de jaarlijkse contributie ook nog eens als amateur zijnde extra inschrijfgeld betalen voor een wedstrijdje,....ik ben benieuwd.
TisUnique schreef:PERENBOOMPIE schreef:En wat betreft een andere sportbond,de leden van een elftal betalen toch ook nog niet eens extra 5 of 10 euro buiten hun contributie om een wedstrijdje te kunnen voetballen,noem mij eens een sport waarbij de leden buiten de jaarlijkse contributie ook nog eens als amateur zijnde extra inschrijfgeld betalen voor een wedstrijdje,....ik ben benieuwd.
Volgens mj zijn er die een hele hoop. Als kind deed ik aan judo, gewoon jaarlijkse contributie betalen én iedere wedstrijd ook apart inschrijfgeld betalen............
PERENBOOMPIE schreef:TisUnique schreef:Volgens mj zijn er die een hele hoop. Als kind deed ik aan judo, gewoon jaarlijkse contributie betalen én iedere wedstrijd ook apart inschrijfgeld betalen............
Nou heb als kind ook aan judo en turnen gedaan en hoefden nooit apart inschrijfgeld te betalen werd gewoon verstrekt uit de contributiegelden?!!
). Er zijn hier in de buurt een aantal ponyclubs die hun jaarlijkse contributie er op gebaseerd hebben dat de startkaart, 2 setjes startcoupons en het inschrijfgeld van alle selectiewedstrijden voor één pony hierbij inbegrepen zit. Maar dat wil niet zeggen dat die leden dan geen inschrijfgeld kwijt zijn, ze merken het alleen niet zo direct

.
{hoewel ik toch niet graag de laatste selectie van m'n agenda schrap!
} 

Mananeh schreef:Deze petitie is vandaag (donderdag 14 december) verstuurd naar de KNHS. Bedankt voor julie steun!!!!
Heb me wezeloos geprint (168 pagina's), maar ik hoop wel dat deze actie onze meningen duidelijk maakt bij de KNHS.
Het is te hopen dat ze wakker worden hiervan. Aan de andere kant als ze er al een elitesport van willen maken trekken ze zich hier niks van aan!
Mananeh schreef:Deze petitie is vandaag (donderdag 14 december) verstuurd naar de KNHS. Bedankt voor julie steun!!!!
Heb me wezeloos geprint (168 pagina's), maar ik hoop wel dat deze actie onze meningen duidelijk maakt bij de KNHS.
dat zal mijn ouders niet zo leuk vinden