Maar nu heb ik a.s. zondag een officiele wedstrijd bij mij vereniging, alleen ik heb nog geen startkaart ontvangen en geen coupons...
Kun je dan ook van die blanco coupons krijgen en wel starten?
Kan iemand mij dat uitleggen

Dank u
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Maar, dan alsnog zul je je combinatienummer moeten weten, en ingeschreven staan, anders heb je er niets aan..Myukii schreef:Blanco coupons zijn 16 euro per stuk. Dus ik weet niet of je dat ervoor over hebtMaar, dan alsnog zul je je combinatienummer moeten weten, en ingeschreven staan, anders heb je er niets aan..
oosterhoff schreef:Hebje dan al wel een combinatienummer? anders heb je niets aan die blanco's
Ik kan er ook niets aan doen dat ze na 5 weken de boel nog steeds niet geregeld hebben...
_Natasja_ schreef:Het is niet zo vreemd dat als je in oktober een startkaart aanvraagt je dan zo lang moet wachten.
Alle startkaarten voor 2007 worden natuurlijk pas in 2007 verstuurd
gomir schreef:oosterhoff schreef:Hebje dan al wel een combinatienummer? anders heb je niets aan die blanco's
Ik heb nog coupons van mijn oude vereniging en ik denk dat ik daar nog maar gewoon op ga starten dit weekendIk kan er ook niets aan doen dat ze na 5 weken de boel nog steeds niet geregeld hebben...
Enige dat er moet gebeuren is de vereniging veranderen bij een bestaande combinatie. Combinatienummer bestaat inmiddels niet volgens de site dus het afmelden bij mijn oude vereniging is goed gegaan. Wil nu alleen wel nog graag als actieve combinatie voor mijn nieuwe vereniging terug in het systeem
, maar ze zouden het goed maken....ooit..)_Natasja_ schreef:Het is niet zo vreemd dat als je in oktober een startkaart aanvraagt je dan zo lang moet wachten.
Alle startkaarten voor 2007 worden natuurlijk pas in 2007 verstuurd
femiaans schreef:Dit mag dus echt niet! Je kan ze beter nog 25x bellen ( ik weet het, het is écht een drama! Ik krijg keurig netjes van mijn ene paard wel de coupons en nieuwe startkaart, maar van mijn andere paard niks nakkus nada, paard kwijt bij de KNHS!, maar ze zouden het goed maken....ooit..)
Maar om er op terug te komen, door met coupons van je oude vereniging te starten loop je de hele grote kans dat de eventuele winstpunten NIET gaan tellen, en dat is ook een beetje zonde lijkt me.Daarbij moeten wij als jury combinaties die zelfstandig hun gegevens op de coupons veranderen het starten weigeren. ( Ook al zou je nu een terechte reden hebben)
Maar mijn paard moet toch echt wel weer mee dit weekend(door feestdagen en weekenddiensten al ruim een maand niet gereden) en aangezien ik ook niet HC mag starten zonder coupons vind ik dit best een leuke optie._Marleen_ schreef:ranna schreef:@Marleen, geloof je hetzelf?
![]()
![]()
![]()
Pooooooositief blijven dat helpt misschien![]()
![]()
xxx
misssixty schreef:Ik heb midden december mijn startkaart aangevraagd.. beetje laat...
Maar nu heb ik a.s. zondag een officiele wedstrijd bij mij vereniging, alleen ik heb nog geen startkaart ontvangen en geen coupons...
Kun je dan ook van die blanco coupons krijgen en wel starten?
Kan iemand mij dat uitleggen
Dank u

gomir schreef:oosterhoff schreef:Hebje dan al wel een combinatienummer? anders heb je niets aan die blanco's
Ik heb nog coupons van mijn oude vereniging en ik denk dat ik daar nog maar gewoon op ga starten dit weekendIk kan er ook niets aan doen dat ze na 5 weken de boel nog steeds niet geregeld hebben...
Enige dat er moet gebeuren is de vereniging veranderen bij een bestaande combinatie. Combinatienummer bestaat inmiddels niet volgens de site dus het afmelden bij mijn oude vereniging is goed gegaan. Wil nu alleen wel nog graag als actieve combinatie voor mijn nieuwe vereniging terug in het systeem
katie_hvjOuw schreef:Ik heb 4 december staartkaart aangevraagt en heb hem nog steeds niet!
wie weet het tel.nr van de knhs?
en bij je startkaart krijg je toch standaart 10 coupons ofzo,,>>?
Urielle schreef:Ja, het is ook wel erg irritant dat ze maar zo kort telefonisch bereikbaar zijn. Ik heb een mail gestuurd, en ben erg benieuwd wanneer ik reactie krijg.
Vanmorgen even naar buiten geslopen om te proberen, maar ik kwam er niet door en ik kan ook niet zo lang wegblijven van de afdeling
ik ben net langs mijn vereniging geweest, ik heb startkaart + coupons en alles klopt