Gedoe KNHS -> vertraging startkaartaanvraag

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

misssixty

Re: Gedoe KNHS -> vertraging startkaartaanvraag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 18:27

Ik heb midden december mijn startkaart aangevraagd.. beetje laat...
Maar nu heb ik a.s. zondag een officiele wedstrijd bij mij vereniging, alleen ik heb nog geen startkaart ontvangen en geen coupons...

Kun je dan ook van die blanco coupons krijgen en wel starten?
Kan iemand mij dat uitleggen Haha!
Dank u

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 18:46

Blanco coupons zijn 16 euro per stuk. Dus ik weet niet of je dat ervoor over hebt Knipoog Maar, dan alsnog zul je je combinatienummer moeten weten, en ingeschreven staan, anders heb je er niets aan..

Als het bij je eigen vereniging is, kun je altijd nog vragen of je de wedstrijd HC mag rijden (al mag dat officieel niet)

ChiC_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 18:51

Myukii schreef:
Blanco coupons zijn 16 euro per stuk. Dus ik weet niet of je dat ervoor over hebt Knipoog Maar, dan alsnog zul je je combinatienummer moeten weten, en ingeschreven staan, anders heb je er niets aan..

Hmm, nu begin ik dan toch ook weer te twijfelen. Ik heb vandaag naar mijn vereniging gebeld (zij schrijven mij in en regelen daar eigenlijk alles voor), daar werd me verteld dat mijn startkaart er nogsteeds niet was (had hem in November al aangevraagd). Ze hadden al een aantal keer naar de KNHS gebeld en steeds zo ongeveer een half uur in de wacht gestaan.. Natuurlijk was mijn vraag: kan ik de 20e wel starten als ik nog geen startkaart heb?
Er is me verteld dat ik kan starten, ze belt morgenochtend weer en zal (als de startkaart nog niet onderweg is of er niet op tijd zal zijn) om blanco startcoupons vragen.

Moet ik nu ook € 16,- per coupon betalen?!

_Natasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 18:53

Het is niet zo vreemd dat als je in oktober een startkaart aanvraagt je dan zo lang moet wachten.
Alle startkaarten voor 2007 worden natuurlijk pas in 2007 verstuurd Pling

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 19:03

oosterhoff schreef:
Hebje dan al wel een combinatienummer? anders heb je niets aan die blanco's

Ik heb nog coupons van mijn oude vereniging en ik denk dat ik daar nog maar gewoon op ga starten dit weekend Clown Ik kan er ook niets aan doen dat ze na 5 weken de boel nog steeds niet geregeld hebben...
Enige dat er moet gebeuren is de vereniging veranderen bij een bestaande combinatie. Combinatienummer bestaat inmiddels niet volgens de site dus het afmelden bij mijn oude vereniging is goed gegaan. Wil nu alleen wel nog graag als actieve combinatie voor mijn nieuwe vereniging terug in het systeem Clown

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 19:06

_Natasja_ schreef:
Het is niet zo vreemd dat als je in oktober een startkaart aanvraagt je dan zo lang moet wachten.

Maar ze zijn 2 januari al weer begonnen daar en het is nu alweer de 9de.
En in principe kun je de vroege aanvragen alvast vooruit werken lijkt me Clown

femiaans

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 19:10

gomir schreef:
oosterhoff schreef:

Ik heb nog coupons van mijn oude vereniging en ik denk dat ik daar nog maar gewoon op ga starten dit weekend Clown Ik kan er ook niets aan doen dat ze na 5 weken de boel nog steeds niet geregeld hebben...
Enige dat er moet gebeuren is de vereniging veranderen bij een bestaande combinatie. Combinatienummer bestaat inmiddels niet volgens de site dus het afmelden bij mijn oude vereniging is goed gegaan. Wil nu alleen wel nog graag als actieve combinatie voor mijn nieuwe vereniging terug in het systeem Clown

Dit mag dus echt niet! Je kan ze beter nog 25x bellen ( ik weet het, het is écht een drama! Ik krijg keurig netjes van mijn ene paard wel de coupons en nieuwe startkaart, maar van mijn andere paard niks nakkus nada, paard kwijt bij de KNHS! Haha! , maar ze zouden het goed maken....ooit..)
Maar om er op terug te komen, door met coupons van je oude vereniging te starten loop je de hele grote kans dat de eventuele winstpunten NIET gaan tellen, en dat is ook een beetje zonde lijkt me.Daarbij moeten wij als jury combinaties die zelfstandig hun gegevens op de coupons veranderen het starten weigeren. ( Ook al zou je nu een terechte reden hebben)

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 19:31

_Natasja_ schreef:

Nee hoor, anders zou je nooit de eerste concoursen van het jaar kunnen starten. Dat zou raar zijn.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 19:40

femiaans schreef:
Dit mag dus echt niet! Je kan ze beter nog 25x bellen ( ik weet het, het is écht een drama! Ik krijg keurig netjes van mijn ene paard wel de coupons en nieuwe startkaart, maar van mijn andere paard niks nakkus nada, paard kwijt bij de KNHS! Haha! , maar ze zouden het goed maken....ooit..)
Maar om er op terug te komen, door met coupons van je oude vereniging te starten loop je de hele grote kans dat de eventuele winstpunten NIET gaan tellen, en dat is ook een beetje zonde lijkt me.Daarbij moeten wij als jury combinaties die zelfstandig hun gegevens op de coupons veranderen het starten weigeren. ( Ook al zou je nu een terechte reden hebben)

Die winstpunten interesseren me totaal niet, wil toch nog lang geen ZZ gaan starten Clown Maar mijn paard moet toch echt wel weer mee dit weekend(door feestdagen en weekenddiensten al ruim een maand niet gereden) en aangezien ik ook niet HC mag starten zonder coupons vind ik dit best een leuke optie.
Had ook liever gehad dat ze de boel op tijd afsturen, maar als het voor het weekend niet binnen is ga ik toch echt niet afbellen. En blanco coupons vind ik veel en veel te duur voor zo'n grapje(en bovendien een HC start erbij omdat ik zo'n tijd niet gereden heb). Ben ik een euro of 60 verder voor een HC-rondje M en een Z start, het kost zo al genoeg...

Neverhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 20:02

_Marleen_ schreef:
ranna schreef:
@Marleen, geloof je hetzelf?

Nagelbijten / Gniffelen Schijnheilig Bloos

Pooooooositief blijven dat helpt misschien Ja Schijnheilig

xxx

Sjeeeeeeeeeeeeeeeeeker meid, pooooooositief blijven Knipoog

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 20:07

misssixty schreef:
Ik heb midden december mijn startkaart aangevraagd.. beetje laat...
Maar nu heb ik a.s. zondag een officiele wedstrijd bij mij vereniging, alleen ik heb nog geen startkaart ontvangen en geen coupons...

Kun je dan ook van die blanco coupons krijgen en wel starten?
Kan iemand mij dat uitleggen Haha!
Dank u

Bellen bellen en nog maar eens bellen. Dan krijg je die blanco coupons wel, en hoef je ze niet te betalen. Ik heb er vandaag dus 2 binnen, die ik ook niet hoef te betalen Haha!
Ik heb trouwens ook nog geen combinatienummer. maar mag schijnbaar toch starten Haha!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 20:09

Ik loop co-schappen overdag en kan dus niet bellen, de KNHS heeft nog geen avondspreekuur Clown
En mail is niet echt effectief de KNHS kennende Bloos

dreutel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 22:07

wat en geemmer allemaal.heb in nov. nieuwe coupons aangevraagt en die zijn er ook nog niet.heb er nu nog 2 voor de volgende wedstrijd maar dan is het echt op.ja het blijven amtenaren denk ik maar.die hoeven waarscheinlijk niet te rijden.

Stephanie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 07:08

het heeft bij mij van begin oktober tot eind november geduurd voordat ze erachter kwamen dat mijn paard nog geregistreed moest worden :S het is namelijk een belgisch paard nu ligt het paspoort bij de KNHS om mijn paard te registreren ze zijn al een keer mijn startkaartaanvraag kwijtgeraakt en die heb ik nu dus eind december opnieuw ingediend en begin januari het paspoort opgestuurd ik hoop dat ik in januari mijn startkaart nog binnen krijg want ik ben dan al 4 maanden bezig pffff ik word er echt ziek van.....

Bluecross

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 12:37

Ik heb net maar weer is naar de KNHS gebeld, want ik zou eigenlijk afgelopen vrijdag mijn coupons al binnen hebben gehad, maar vandaag dus nog niet!! Gaat het nog 2 weken duren, maar ik moet wel mijn coupons voor de Gelderse kampioensschappen inleveren en dat mogen geen blanco's zijn!! Ik wordt er niet goed van, als ik ooit weer een startkaart ga aanvragen ga ik het volgens mij al een jaar van tevoren doen.
Ik krijg nu wel 2 blanco coupons als het goed is om het weekend mee te starten.

Loontje1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 13:31

Ik ben ik november van vereniging veranderd en heb dus ook mijn startkaart op laten zetten.
Tot heden heb ik nog niets gehoord en heb dus vandaag naar de KNHS gebeld.
Ze hebben mij zeer netjes behandeld. De startkaart is inmiddels afgedrukt en onderweg naar mij.

Ze hebben mij verteld dat ze alle startkaartaanvragen tot 15 december hebben verwerkt. En dan deze allen onderweg zijn.

Wel was er een vertraging in de coupons. Ik krijg nu iniedergeval 2 blanco coupons opgestuurd (heeft ze meteen gemaakt) voor mijn concour volgende week.

FleurHunter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 15:14

Ik heb 4 december staartkaart aangevraagt en heb hem nog steeds niet!
wie weet het tel.nr van de knhs?
en bij je startkaart krijg je toch standaart 10 coupons ofzo,,>>?

Nimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 15:23

gomir schreef:
oosterhoff schreef:

dat zelfde probleem heb ik ook, maar het is hun probleem dat hun mijn aanvraag niet goed verwerkt hebben. Ik heb optijd alles netjes opgestuurd alleen heeft daar iemand mij eerst aangemeld en meteen weer afgemeld en dat schijnt moeilijk oplosbaar te zijn. Ja tenzij de vereniging mailt... maar daar is net die persoon die dat regelt onbereikbaar van, dus dat gaat even niet op voor mij. ben ook net van vereniging gewisseld.. echt wat een organisatie zeg, de 3e keer bij mij dat dingen daar veeeeeelll langer duren dan noodzakelijk.

zal zo nog s bellen kijken wat ze te melden hebben.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 15:51

Ik ga vanavond langs mijn vereniging om mijn startkaart + coupons Go jij! Go jij!

areke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 18:14

katie_hvjOuw schreef:
Ik heb 4 december staartkaart aangevraagt en heb hem nog steeds niet!
wie weet het tel.nr van de knhs?
en bij je startkaart krijg je toch standaart 10 coupons ofzo,,>>?

staat op www.knhs.nl
maar hou er wel rekening mee dat je lang in de wacht kan staan volgens mij is iedereen aan het bellen

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 18:16

Ja, het is ook wel erg irritant dat ze maar zo kort telefonisch bereikbaar zijn. Ik heb een mail gestuurd, en ben erg benieuwd wanneer ik reactie krijg.

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 18:20

ik heb nu bijna 4 maanden geleden startkaart spullen opgestuurd.2 weken geleden kreeg ik startkaart binnen voor halfjaar van 2006. had duicelijk erbij gezet pas vanaf januarie 2007. startkaart terug gestuurd. nog niet binnen. maadag gelbeld zou lege coupon opsturen en kon ik gewoon aankomende zondag starten.dinsdag had ik ze binnenliggen. dat kan wel snel.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 20:07

Urielle schreef:
Ja, het is ook wel erg irritant dat ze maar zo kort telefonisch bereikbaar zijn. Ik heb een mail gestuurd, en ben erg benieuwd wanneer ik reactie krijg.

Ik zit van 8 uur 's ochtends tot half zes in de avond in het ziekenhuis ivm co-schappen dus ik kan helemaal niet bellen Clown Vanmorgen even naar buiten geslopen om te proberen, maar ik kwam er niet door en ik kan ook niet zo lang wegblijven van de afdeling Bloos

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 20:29

Go jij! Go jij! ik ben net langs mijn vereniging geweest, ik heb startkaart + coupons en alles klopt Haha!

areke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 20:31

goed zeg dus er is nog hoop voor ons Tong uitsteken

alvast veel succes met de aankomende wedstrijden