Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

casirask schreef:Rowo, wat jammer dat het niet zo lekker ging! Ik had verwacht dat jij wel hoog zou eindigen. Ik heb gisteren erg fijn gereden in de L2 in Lonneker. Puck was lekker actief, en ik heb echt voor mijn gevoel een goede proef gereden. (ik ben niet snel tevreden) Helaas kreeg ik minder punten dan ik had verwacht. 162 en 153. Hier waren we 15e mee. Jammer, maar niets aan te doen. De eigenaar was in elk geval heel tevreden, en daar ben ik dan ook blij mee. Ik start in maart lekker M1(moet wel) Ik kom je dan vast wel eens tegen!

viefdepief schreef:Zijn iig foto's gemaakt bij de pony's
Heb ze nog op een laptop zitten bekijken maar vergeten te vragen of ze ook een website hadden..

Dus je kan me idd gezien hebben. Suziej schreef:Dan heb ik je denk ik wel gezien.

viefdepief schreef:Suziej schreef:Dan heb ik je denk ik wel gezien.
Sorry over je berichtje heen gelezen
Leuk dat je me gezien hebt
Mijn pony was nogal bang om de ring in te gaan..
Samen met een anders meisje. Maarja, denk niet dat je tijd had om te kijken.

. niet naar de wc kunnen omdat anderen een proef aan het rijden waren..ik kan nog veel meer verzinnen..
maar ik stop maar want anders word het wel TE negatief. 
heidehofs schreef:inderdaad van mij hadden ze wel een betere accemondatie mogen opzoeken. moeilijk te vinden, kleine weggetjes voordat je dr kwamen en een trein naast de manege. niet naar de wc kunnen omdat anderen een proef aan het rijden waren..ik kan nog veel meer verzinnen..
maar ik stop maar want anders word het wel TE negatief.