Kringkampioensschappen/ selecties Overijssel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 11:21

Eergisteren

TopLadyI

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 11:30

Dan heb ik je denk ik wel gezien.

rowo

Re: Kringkampioensschappen/ selecties Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 11:32

De Lutte is een manege waar ik ALTIJD goed kan rijden. Ik heb daar eigenlijk altijd prijs. Laat ik het alleen maar niet te hard zeggen want de volgende keer gaat het dan natuuurlijk mis.

@ casirask: jammer van je punten, maar je hebt in ieder geval wel een goed gevoel, dat vind ik voor mezelf al belangrijk! Ik had over het ene paard ook een beter gevoel dan mn punten waren. Maar jah, jury sport. Wat een verschil in punten had je trouwens... Ik vond de punten (en plaatsing) over het algemeen erg ver uit elkaar liggen in Lonneker.

Volgens mij zijn er geen foto's gemaakt in Haaksbergen!

rowo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 11:38

casirask schreef:
Rowo, wat jammer dat het niet zo lekker ging! Ik had verwacht dat jij wel hoog zou eindigen. Ik heb gisteren erg fijn gereden in de L2 in Lonneker. Puck was lekker actief, en ik heb echt voor mijn gevoel een goede proef gereden. (ik ben niet snel tevreden) Helaas kreeg ik minder punten dan ik had verwacht. 162 en 153. Hier waren we 15e mee. Jammer, maar niets aan te doen. De eigenaar was in elk geval heel tevreden, en daar ben ik dan ook blij mee. Ik start in maart lekker M1(moet wel) Ik kom je dan vast wel eens tegen!

Doe je dan toevallig in maart ook mee in Denekamp? in de M1? Daar ben ik namelijk ook....

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 11:38

Zijn iig foto's gemaakt bij de pony's
Heb ze nog op een laptop zitten bekijken maar vergeten te vragen of ze ook een website hadden..

rowo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 11:50

viefdepief schreef:
Zijn iig foto's gemaakt bij de pony's
Heb ze nog op een laptop zitten bekijken maar vergeten te vragen of ze ook een website hadden..

Onze vereniging heeft wel een website (www.isidorusruiters.nl) maar weet niet of ze daar op komen. Anders moet je ff mailen naar de secretaresse....

Bianca__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 12:23

@ Rowo, Ik had zeker een goed gevoel, het zat wel uit elkaar met de punten dat klopt. Bij mij staat zelf fijn rijden ook voorop! En wat er dan uitkomt is altijd afwachten. Ook wel een aantal keren op kop gestaan, terwijl het gevoel niet goed was. Dan heb ik dit liever.
Ik doe in Denekamp niet mee. Het zat al vol. Ik ga 4 maart naar Hardenberg, 12 maart start ik twee proeven in Almelo, en 26 maart in Marienheem. Doe jij daar ook nog mee? Wil je wel eens ontmoeten. Stond jij vrijdagavond in het parcour in Haaksbergen? Volgens mij heb ik jou daar gezien.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 13:54

@ cairask: Ik doe niet mee in Hardenberg en Almelo. Marienheem ben ik vorig jaar wel geweest, misschien geef ik me daar dit jaar wel weer voor op (als dat nog kan). Dus misschien zie ik je dan daar wel.
Ik stond vrijdagavond in Haaksbergen idd in het parcours. In de hoek bij de kantine zat ik op een stoeltje jägermeisters te drinke Dus je kan me idd gezien hebben.

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 13:56

Suziej schreef:

Sorry over je berichtje heen gelezen
Leuk dat je me gezien hebt
Mijn pony was nogal bang om de ring in te gaan..

Bianca__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 15:16

@ Rowo, dan heb ik je inderdaad wel gezien. Ik was mee met de dochter van de stal waar ik voor rij. Zij starte een heel mooi schimmeltje in de DB. Gucci. Ze reed echt heel goed. In de barrage schoot ie op de laatste lijn onder haar weg, en sprong hij dwars door de oxer. Misschien heb je haar wel gezien, of mij zien springen. Ik stond recht tegenover jou met een witte jas.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 15:23

IK heb dat meisje idd zien springe. (Marije Boerman ofzo heette ze toch?) Mooie pony zeg, poeh en kon erg goed springen. Ik zag idd dat de pony zich iets verslikt en er dwars door heen ging. Ik en het meisje wat bij me zat zeiden; als die foutloos is wint ze. Maar toen ging het mis.. Erg jammer... Is het een jonge pony?
Ik heb jou zo niet zien staan.. Heb er eerlijk gezegd ook niet op gelet, wist niet dat je er zou zijn.

Bianca__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 15:34

Het was inderdaad Marije Boerman. Ik wist ook zeker dat ze zou winnen als ze die fout niet kreeg. Ja Gucci is nog jong, (4 jr) en kent nog niet zo heel veel. Geweldig beest. Kan ook zeer goed bewegen.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 15:39

Vet balen dan, maar ja kan gebeuren.Net als ik dus op de regio. Volgende keer beter... Rijd ze ook dressuur?

Bianca__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 16:10

Ja inderdaad vet balen. Wij allemaal! Even lekker afgekoeld in de vrachtwagen, en toen was het wel weer goed. Marije springt liever. Maar als ze wil kan ze een aardige proef rijden. Het grote voordeel is dat wij met meerdere ruiters daar op stal zijn, en elkaar overal in helpen. Ik help haar vaak met het dressuurmatig rijden van de pony's. Haar vader helpt met springen, Hij springt zelf ook op wedstrijden, en heeft tijdens mijn zwangerschap een van de dressuur paarden die ik uitbracht voor hun, doorgereden tot de M1 met wp. Allemaal lekker veelzijdig dus. Overigens is Puck niet van deze stal, maar van iemand anders uit het dorp, die geregeld bij ons kwamen lessen. Misschien zie ik je wel in Marienheem. Kun je vast nog wel bijschrijven!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 16:41

Ik was na de proeven ook niet te genieten, maar dat was later op de avond wel weer over.

Je rijd dus voor meerdere mensen. Spring je ook nog?

Ik zal vandaag eens naar marienheem bellen en even vragen of ik nog mee kan doen.

Bianca__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 16:57

@ Rowo, ik heb je een pm gestuurd!

Nicolet90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-06 17:19

vandaag komt er echt een topic van mij van de overijsselse kampioenschappen! *beloofd!*

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 17:25

Ik wou je net vragen wanner de foto's van vrijdag erop kwamen...

Nicolet90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-06 19:38

TopLadyI

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 20:25

viefdepief schreef:
Suziej schreef:

Sorry over je berichtje heen gelezen
Leuk dat je me gezien hebt
Mijn pony was nogal bang om de ring in te gaan..

Ik stond in de hoek, had een bruine jas aan. Als je binnenkwam en dan de rechterkant. Samen met een anders meisje. Maarja, denk niet dat je tijd had om te kijken.

elise01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 22:08

Shoeve: leuke fotos

ik vond de lutte ok niet egt wat veel te kleine losrijbak

Solitair

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 16:32

inderdaad van mij hadden ze wel een betere accemondatie mogen opzoeken. moeilijk te vinden, kleine weggetjes voordat je dr kwamen en een trein naast de manege . niet naar de wc kunnen omdat anderen een proef aan het rijden waren..ik kan nog veel meer verzinnen.. maar ik stop maar want anders word het wel TE negatief.

Nicolet90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-06 18:44

moet zaterdag weer naar haaksbergen, maar ov.kamp. dressuur.
moet om 16.22 uur!

rowo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 22:04

heidehofs schreef:
inderdaad van mij hadden ze wel een betere accemondatie mogen opzoeken. moeilijk te vinden, kleine weggetjes voordat je dr kwamen en een trein naast de manege . niet naar de wc kunnen omdat anderen een proef aan het rijden waren..ik kan nog veel meer verzinnen.. maar ik stop maar want anders word het wel TE negatief.

Wat een negatieve geluiden over De Lutte.... Ik kom er al jaren dus makkelijk te vinden. DAt van niet naar de wc kunnen is ook bij onze manege omdat de wc's beneden zijn, langs de bak. Maar jah, zo ieder zn manege he...

Shoeve succes zaterdag!

elise01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 08:09

shoeve heel veel succes zaterdag en neem weer die mooie grote lint mee