Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
dolca schreef:allemaal bedankt en
tot volgend jaar
Aimee schreef::+
Conventionele CGJ houdt uiteraard graag de zondagsrust in stand.....![]()
Wollie schreef:Ook gewoon overdag..... in de gangen.....al klimmend in en uit de voer ton? En dan ook niet 1 maar een stuk of 4?
Heb het nog niet eerder mee mogen maken, maar wie weet heb je gelijk en heb ik erg veel geluk dat ik ze zo nog nooit ben tegengekomen...
Ben ooit zowat over een dode gestruikeld en dat trauma was al erg genoeg!
Wollie schreef:Ook gewoon overdag..... in de gangen.....al klimmend in en uit de voer ton? En dan ook niet 1 maar een stuk of 4?
Heb het nog niet eerder mee mogen maken, maar wie weet heb je gelijk en heb ik erg veel geluk dat ik ze zo nog nooit ben tegengekomen...
Sydney2005 schreef:dolca schreef:ik wil de regio, wedstrijdcommissie en alle vrijwilligers bedanken die zo'n kampioenschap hebben neergezet. tijdschema, prijsuitreikingen het liep exact op tijd. allemaal bedankt en tot volgend jaar
Feliciteer je nu jezelf???![]()
Vond wel dat het dit jaar allemaal veel beter voor elkaar was dan afgelopen jaar! Prijsuitreikingen niet te massaal, geen lange wachttijden voor iedereen en alles liep prima volgens schema idd!