Drentse kampioenschappen winter 2006

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 18:16

Maar ze mocht wel de loten trekken voor de startvolgorde van de kur! Ze wordt gewoon op handen gedragen door de bond... Kan ze ook niks aan doen...

CGJ12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 18:36

dolca schreef:
allemaal bedankt en
tot volgend jaar

Heeft Drenthe we een doorlopende vergunning in Exloo?

Huiswerk:

Ik vind serieus dat er gezocht moet worden naar alternatieven. Niet dat Exloo zo verkeerd is, maar om met 15 paarden / pony's tegelijk te moeten losrijden is compleet belachelijk.
Ga die kampioenschappen maar een wat spreiden over meer weekenden en meer accomodaties. Volgens mij voldoen Emmen en Zuidwolde ook prima. Tenslotte was het Zuidwolde die de organisatie uit de stront mocht halen toen in Beilen weer eens geen goede afspraken gemaakt bleken te zijn over leeuwen en tijgers ................ Die zijn voor mij de komende 3 jaar afgevallen.

Oh ja....... Laptops even strippen van spelletjes. Anders komt de organisatie zo ongeïnteresseerd over als één van de secretaresses om half tien 's ochtends al ongeïnteresseerd met andere dingen bezig is terwijl de rest van de organisatie zich het vuur uit de sloffen loopt en er intussen om de felbegeerde titels wordt gestreden...........

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 18:41

Die laptop moet je gewoon omdraaien, gebeurt op ieder kantoor.

Misschien toch maar weer eens de zondag erbij proberen te trekken?
Of krijgen we dan dezelfde rellen als in Teheran maar dan op de Biblebelt?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 18:43

hahaha! Van mij mag idd de zondag erbij! Zeer goed plan, dan kan je ook rouleren met andere lokaties omdat je niet perse 3 bakken nodig bent.

CGJ12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 18:48

Gewoon spreiden over 8 weekenden of meer.
Geen gezeik.
Heb je geen zondag voor nodig hoor!

Aimee

Re: Drentse kampioenschappen winter 2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 18:51

Conventionele CGJ houdt uiteraard graag de zondagsrust in stand.....

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 19:58

Aimee schreef:
:+
Conventionele CGJ houdt uiteraard graag de zondagsrust in stand.....

Misschien gunt CGJ de mensen die niet op zondag starten wel de mogelijkheid om kampioenschappen te kunnen blijven rijden (in de basissport).

Het losrijden is inderdaad niet ideaal op deze wijze. De starters in het Z hadden geluk dat de rest al klaar was en dat het rustig was met losrijden.
Ik zou het op zich een prima idee vinden om de paarden en de pony's gescheiden te houden en de kampioenschappen over meer weekenden te spreiden. Maar ik weet niet of dat te behappen is met voldoende vrijwilligers.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 20:40

Ik vraag me af hoeveel mensen er zijn die niet op zondag willen starten... Volgens mij weegt dat niet op tegen het aantal mensen dat niet of nauwelijks vrij kan krijgen voor het kampioenschap.

KarinvdM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 20:56

Ik heb daar nog nooit problemen mee gehad, bij geen enkele werkgever. Je weet altijd heel ruim (meer dan een half jaar!!) van te voren wanneer de kampioenschappen zijn.

Het zijn er inderdaad niet veel zijn die niet op zondag starten.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 21:10

Volgens mij hebben wij het hier vaker over gehad, maar ik kan dus bijna onmogelijk vrij als ik niet mijn vakantie zo aanvraag. De zorg is nu eenmaal zo dat je niet vrijdags met een mannetje minder kan, je kan niet tegen de patienten zeggen pak zelf je pillen en red je ermee. 2 jaar terug in Emmen was ik smorgens aan het inrijden en werd ik gebeld waar ik was. Bleek er ook iets fout te zijn gegaan, of ik zo snel mogelijk kon komen... Het jaar daarna heb ik dus mijn vakantie zo aangevraagd dat ik die week vrij was en dit jaar weer. Vraag ik zo mijn vakantie niet aan, of krijg ik niet de week die ik aanvraag, dan kan ik het vergeten om mee te doen. In de vakantieperiode kunnen wij gewoon niet vrij op vrijdag.

En dit was ook mijn antwoord op je PB

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 21:49

Toch leuk om nog wat beelden voorbij te zien komne via TV Drenthe

KarinvdM nog prominent in beeld met haar camera

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 21:55

Hoe laat komt dat weer??? Heb ik weer gemist!!

Wollie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 21:58

Ga die kampioenschappen maar een wat spreiden over meer weekenden en meer accomodaties. Volgens mij voldoen Emmen en Zuidwolde ook prima. Tenslotte was het Zuidwolde die de organisatie uit de stront mocht halen toen in Beilen weer eens geen goede afspraken gemaakt bleken te zijn over leeuwen en tijgers ................ Die zijn voor mij de komende 3 jaar afgevallen.

Niks mis met de lokatie, maar die ratten die er rondlopen (voorselecties pony's) zijn toch wat minder gezellig.... .. Zijn wel niet zo eng als brullende leeuwen, maar ik denk dat er toch nog heel wat afgeschreeuwd gaat worden....

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 22:03

Lopen er op iedere manege geen ratten en katten rond???

Wollie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 22:10

Ook gewoon overdag..... in de gangen.....al klimmend in en uit de voer ton? En dan ook niet 1 maar een stuk of 4?
Heb het nog niet eerder mee mogen maken, maar wie weet heb je gelijk en heb ik erg veel geluk dat ik ze zo nog nooit ben tegengekomen...

Ben ooit zowat over een dode gestruikeld en dat trauma was al erg genoeg!

happyjoyce

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 22:13

Rij bijna iedere week, meestal wel vaker per week in Zuidwolde, nog nooit een dode of levende rat gezien..

[edit] typfout

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 22:25

Wollie schreef:
Ook gewoon overdag..... in de gangen.....al klimmend in en uit de voer ton? En dan ook niet 1 maar een stuk of 4?
Heb het nog niet eerder mee mogen maken, maar wie weet heb je gelijk en heb ik erg veel geluk dat ik ze zo nog nooit ben tegengekomen...

Ben ooit zowat over een dode gestruikeld en dat trauma was al erg genoeg!

Zo heb ik ze idd nooit gezien, maar je kan er vanuit gaan dat er op ieder manege ratten zijn.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 22:28

O ja, de drentse komen zo weer op tv drenthe. Nu is er voetbal..

Wollie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 22:30

Dan zal het vast 1-malig zijn geweest...

happyjoyce

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 22:32

Idd zit ook al te kijken nu naar korfbal
Weet trouwens ook iemand wie de foto's maakte van de huldigingen?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 22:41

Nee het was er net weer op! Ze hebben de proef van mijn instructrice ook laten zien!! Niet de mooiste stukjes, maar toch leuk! Karin idd ook nog met camera!

CiskaG

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 22:50

Pfff, net gemist die uitzendig. Wachten tot 22.35 uur dan maar weer. Heb gisteren alleen de eerste 3 Z2 starters gezien en moest toen weg. Vind het wel leuk om de rest nog even op TV te zien (alhoewel het vast een samenvatting is van minder dan 2 minuten, maar dat mag de pret niet drukken). Ben ook wel benieuwd hoe camerageniek Karin is op TV....

happyjoyce

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 22:54

Wel weer heel weinig paardensport maar het is al een wonder dat ze het uitgezonden hebben!

CGJ12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 23:12

Wollie schreef:

Ik moet toch eens wat beter opletten daar.............

dolca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 23:47

Nee hoor ik feliciteer iedereen, niemand uitgezonderd.

Sydney2005 schreef:
dolca schreef:
ik wil de regio, wedstrijdcommissie en alle vrijwilligers bedanken die zo'n kampioenschap hebben neergezet. tijdschema, prijsuitreikingen het liep exact op tijd. allemaal bedankt en tot volgend jaar

Feliciteer je nu jezelf???

Vond wel dat het dit jaar allemaal veel beter voor elkaar was dan afgelopen jaar! Prijsuitreikingen niet te massaal, geen lange wachttijden voor iedereen en alles liep prima volgens schema idd!