Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sjaantje schreef:En mijn toetsweek begint op de woensdag van de paarden![]()
![]()
anydale schreef:sjaantje schreef:En mijn toetsweek begint op de woensdag van de paarden![]()
![]()
Kan je nu niet meer dan??
sjaantje schreef:En mijn toetsweek begint op de woensdag van de paarden![]()
![]()
tam20 schreef:Sjaantje ik heb nog foto's van jou tijdens de prijsuitreiking vorig jaar
Sophie_23 schreef:18 juni zit ik vanaf 17.30 u. bij de jury punten te schrijven
LiSSy schreef:heb net alex gesproken, hij heeft de tijden al wel, maar kan ze nog niet onlline zetten omdat hij toestemming moet hebben en die persoon kan hij niet bereiken...
even geduld dus nog
sheda schreef:Alex heb je de tijden van de kür op zondag 19 juni ook nog of kijk ik daar overheen.
ik kan ze echt niet vinden.......
Het is rubrieknr. 111
Aapestaartje schreef:Zijn er hier trouwens nog meer mensen die gewoon komen kijken?
Heb wel zin om een paar bokkers te meeten.
Aapestaartje schreef:Hajhaj!
Ik weet niet of ik nou hier had gepost of in een ander topic over de ruiterdagen, maar ik kom zeker kijken.
(m;n school staat praktisch naast het terrein, dus na school fiets ik zo wie zo wel even langs)
Ik denk niet dat er dan nog veel van m'n huiswerk gaat komen
Ik hoop inderdaad ook op beter weer, ook om gewoon te komen kijken is dat niets, al die regen.
Ik zal m'n fototoestel meenemen, misschien zie je jezelf nog wel terug als ik de foto's nog op bokt ga zetten
Zijn er hier trouwens nog meer mensen die gewoon komen kijken?
Heb wel zin om een paar bokkers te meeten.