Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
yokie schreef:Meer cijfernieuws.
Het zijn de cijfers van de personen die op dit moment actief starten. Toen de aanvullende lijst van Z1 EN Z2 starters eruit kwam rollen was dit het resultaat (even voor de beeldvorming ten aanzien van dubbeltellingen):
3704.
Dat zou dus betekenen dat maar 139 mensen in 1 enkele klasse (OF Z1 OF Z2) uitkomen?
VValar schreef:Wie heeft dit geweldige voltige argument eigenlijk aangedragen?
WWWiske schreef:ja Mexx2, goed he![]()
Zeg ik zie dat je uit Zeeland komt, kan jij niet in het Zeeuwse wat extra aandacht aan de actie besteden? Zeeland is namelijk nog een beetje een "onbereikbaar"gebied voor ons
Mexx2 schreef:ik heb zelf weinig met de hoedjeskwestie te maken,ben geen wedstrijdruiter!
maar heb voor jullie wel een stukje op het prikbord,een drukbezocht advertentiepagina van de zeeuwse internetprovider www.zeelandnet.nl
gezet!
zal het regelmatig weer bovenaan zetten!
Mexx2 schreef:ik heb zelf weinig met de hoedjeskwestie te maken,ben geen wedstrijdruiter!
maar heb voor jullie wel een stukje op het prikbord,een drukbezocht advertentiepagina van de zeeuwse internetprovider www.zeelandnet.nl
(zie woonwijk/prikbord/paarden/pony's)
gezet!
zal het regelmatig weer bovenaan zetten!
WWWiske schreef:ontvangen mail uit ?:
Zou het niet mogelijk zijn een helm verplicht te stellen bij het losrijden en te
wisselen van hoofddeksel op het moment dat de deelnemer richting ring gaat. Ik
ben zelf jurylid en heb nog nooit iemand met hoofdletsel uit de ring zien gaan
en ik vraag mij af of dat ooit voor gekomen is.