Mijn protocol heb ik niet meer gevonden...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fitzroy schreef:Joh, Rockey, 66 punten is toch een uitstekend resultaat en als je met je Duitser toch niet verder mag zou ik die rit niet nog eens maken.
Ik vind dat je echt hele goede punten hebt gereden voor iemand van een ander stamboek dan het KWPN, ik zou bijna zeggen: het kan alleen maar lager
rockey schreef:ja idd, blijkbaar willen ze daar liever geen Duitser zien, anders had ik er wel bij gezeten, want om 2 punten te veranderen lijkt me niet echt iets van een ''foutje'' Maar goed kan altijd natuurlijk, die conclusie mag je niet al te snel trekken. Maar ben nog aan het twijfelen, ik vond het namelijk wel erg leuk om te doen
ArianneF schreef:'k heb daarnet voor de pavo-cup gereden bij de 5 jarigen.
't ging lekker, maar hij was enorm echt enorm fel. In de middengalop kon ik hem nog net op tijd houden![]()
dit waren mijn punten:
stap: 12
draf:12
galop:12
gedragenheid en souplesse:12
Algemene indruk: 6
Exterieur: 6,5
totaal : 60.5
QuijoSavan schreef:Wat goed! Jammer dat ik je niet gezien heb!!
Mijn paardje lag wat minder in de smaak, maarja ze is geen dressuurpaard, meer springgefokt. Ik moest ook nog eens tegen Laurens (van Lieren) en die bracht zijn paard natuurlijk zeer goed voor. Daarbij heeft die van mij net 6mnd stil moeten staan
Mijn commentaar was dat ze een te korte benen had en in de galop net teveel op de achterhand liep.
Ik heb teveel met druk gereden en tsja dit koste me ook punten.
tap: 13
draf:10 (te kort voorbeen)
galop:11 (op achterhand)
gedragenheid en souplesse: Weet ik niet meer.
Algemene indruk: 5,5
Exterieur: 5,5 (te kort voorbeen)
Had een totaal van 56 en was hier tevreden mee, aangezien ze niet zo bijzonder is.
Ik had rond de 45 geschat. Ze voelde nogal gespannen, maarja dit deed ik zelf.
Groetjes Tamara
rockey schreef:ow die Tavanti, die Jazz merrie gaat waarschijnlijk dit jaar toch nog mee doen maar dan in exloo of in middenbeemster...
Missouri schreef:Alle kinderen van die Balzflug merrie zijn apart. De merrie zelf ook... nog nooit, bij geen enkel paard, heb je zo'n draf gezien. Kippenvel en watertanden!
Niet de makkelijkste, maar ja...
Sil is een beetje aan het kreupelen. Niets ernstigs hoor, wat pijn van de nieuwe ijzertjes. Heeft ze altijd. Maar wel balen natuurlijk, 3 weken voor de Pavo
rockey schreef:jammer, maar het is toch juist goed als je paard in galop op de achterhand loopt
QuijoSavan schreef:Oeps ik bedoelde voorhand.
Ik was allang blij dat ze niet teveel wegrenden, maarja we zijn ook met de training net bezig om haar te laten zitten (veel met andere dingen gedoe gehad omda ze zo druk is) en dat kan natuurlijk niet eff geleerd worden.
rockey schreef:ik wil nu gewoon gaan zorgen dat ze ingeschreven wordt bij het kwpn
MsMarit schreef:Heej QuijoSavan
Weet je toevallig nog met welk paar Laurens starte bij jou in de gorep.. Hij heeft namelijk ook het paard van een vriendin van mijn gereden.. Een Jazz x Rubinstein.. Torrero heet hij.. Hij kwam 2,5 punt tekort om door te mogen..echt wel jammer want Torr is echt een gaaf dier maar ja iedereen een andere mening..