pavo cup selectie

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 21:48

Op inet zijn mijn punten aangepast naar 56.5 (ben benieuwd wie het KWPN getipt heeft Tong uitsteken ) dus dat zullen de punten heus wel zijn.
Mijn protocol heb ik niet meer gevonden... Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 21:53

Sjuimpje schreef:
Op inet zijn mijn punten aangepast naar 56.5 (ben benieuwd wie het KWPN getipt heeft Tong uitsteken ) dus dat zullen de punten heus wel zijn.
Mijn protocol heb ik niet meer gevonden... Scheve mond

Jijzelf Haha! Want die lezen hier gewoon mee Haha!

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 21:56

Denk dat ze op het stamboek kantoor wel wat beters hebben te doen dan 16 pagina's pavo-penny-gezever door te worstelen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 22:01

Sjuimpje schreef:
Denk dat ze op het stamboek kantoor wel wat beters hebben te doen dan 16 pagina's pavo-penny-gezever door te worstelen Haha!

Dat zou je wel denken als je verhuisbericht pas na 8 weken word behandeld Knipoog

frunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 22:10

Pipo schreef:
Dat zou je wel denken als je verhuisbericht pas na 8 weken word behandeld Knipoog

Is nog snel *LOL*

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-04 22:13

mm ik heb het er vandaag met marieke over gehad, en die zegt dat als ik het leuk vind om te doen ik maar nog een keer mee moet doen, maar ik ben dus zelf nog heel erg aan het twijfelen, om weer dat eind te rijden, en ze mag toch niet door, het zou me dan dus echt enkel voor de punten zijn, maarja ik weet het dus echt nog niet, opzich vond ik het erg leuk om te doen en weet ik nu een beetje hoe ze je paard willen zien, maarja de punten zullen toch wel rond die koers blijven, want neem aan dat die juryleden zich zelf nu niet voor banketstaaf gaan zetten door nu opeens veel meer paarden door te laten, lijkt mij....

Maar ik weet dus nog niet of ik mee doe, maar moet wel snel beslissen Knipoog

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 22:15

Joh, Rockey, 66 punten is toch een uitstekend resultaat en als je met je Duitser toch niet verder mag zou ik die rit niet nog eens maken.
Ik vind dat je echt hele goede punten hebt gereden voor iemand van een ander stamboek dan het KWPN, ik zou bijna zeggen: het kan alleen maar lager Knipoog

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-04 22:18

Fitzroy schreef:
Joh, Rockey, 66 punten is toch een uitstekend resultaat en als je met je Duitser toch niet verder mag zou ik die rit niet nog eens maken.
Ik vind dat je echt hele goede punten hebt gereden voor iemand van een ander stamboek dan het KWPN, ik zou bijna zeggen: het kan alleen maar lager Knipoog

ja idd, blijkbaar willen ze daar liever geen Duitser zien, anders had ik er wel bij gezeten, want om 2 punten te veranderen lijkt me niet echt iets van een ''foutje'' Maar goed kan altijd natuurlijk, die conclusie mag je niet al te snel trekken. Maar ben nog aan het twijfelen, ik vond het namelijk wel erg leuk om te doen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 22:36

rockey schreef:
ja idd, blijkbaar willen ze daar liever geen Duitser zien, anders had ik er wel bij gezeten, want om 2 punten te veranderen lijkt me niet echt iets van een ''foutje'' Maar goed kan altijd natuurlijk, die conclusie mag je niet al te snel trekken. Maar ben nog aan het twijfelen, ik vond het namelijk wel erg leuk om te doen Haha!

Waarom denk jij dat ze geen duitsers willen zien Verward

ArianneF

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 15:57

'k heb daarnet voor de pavo-cup gereden bij de 5 jarigen.

't ging lekker, maar hij was enorm echt enorm fel. In de middengalop kon ik hem nog net op tijd houden Lachen

dit waren mijn punten:

stap: 12
draf:12
galop:12
gedragenheid en souplesse:12
Algemene indruk: 6
Exterieur: 6,5

totaal : 60.5

Natuurlijk is dat niet genoeg om door te gaan, maar dat vind ik helemaal niet erg, en had ik ook niet verwacht.

ik ben supertrots op mijn paardje OK dan! *LOL*

Er was iemand die zei tegen m'n ouders: hij kan het vast wel maar dan moe je hem naar een instructeur brengen en daar 2 maanden in training houden voor de pavo.
Maargoed, dat wil ik helemaal niet. Ik wil alles zelf doen dusja...

hier nog een foto Lachen

Afbeelding

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-04 17:10

ow die Tavanti, die Jazz merrie gaat waarschijnlijk dit jaar toch nog mee doen maar dan in exloo of in middenbeemster...

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 19:34

Pipo schreef:
Sam van Engie is niet apart, absoluut niet apart zelfs. Hij kan fantastisch galopperen, maar in de draf is het nogal beperkt. Geen Cgj paard dus Haha! Sam gaat wel naar Verden!

Volgens mij start ze hem as dinsdag op een concours bij mijn vereniging, denk dat ik effe een kijkje ga nemen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 20:23

Voor degene die in Houten gaan over rijden. Het zijn de zelfde juryleden die jureren, alleen Toine Hoefs komt erbij omdat hij die dag niet kon.

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 20:29

ArianneF schreef:
'k heb daarnet voor de pavo-cup gereden bij de 5 jarigen.

't ging lekker, maar hij was enorm echt enorm fel. In de middengalop kon ik hem nog net op tijd houden Lachen

dit waren mijn punten:

stap: 12
draf:12
galop:12
gedragenheid en souplesse:12
Algemene indruk: 6
Exterieur: 6,5

totaal : 60.5

Wat goed! Jammer dat ik je niet gezien heb!!

Mijn paardje lag wat minder in de smaak, maarja ze is geen dressuurpaard, meer springgefokt. Ik moest ook nog eens tegen Laurens (van Lieren) en die bracht zijn paard natuurlijk zeer goed voor. Daarbij heeft die van mij net 6mnd stil moeten staan

Mijn commentaar was dat ze een te korte benen had en in de galop net teveel op de achterhand liep.

Ik heb teveel met druk gereden en tsja dit koste me ook punten.

tap: 13
draf:10 (te kort voorbeen)
galop:11 (op achterhand)
gedragenheid en souplesse: Weet ik niet meer.
Algemene indruk: 5,5
Exterieur: 5,5 (te kort voorbeen)

Had een totaal van 56 en was hier tevreden mee, aangezien ze niet zo bijzonder is.
Ik had rond de 45 geschat. Ze voelde nogal gespannen, maarja dit deed ik zelf.

Groetjes Tamara

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-04 20:55

QuijoSavan schreef:
Wat goed! Jammer dat ik je niet gezien heb!!

Mijn paardje lag wat minder in de smaak, maarja ze is geen dressuurpaard, meer springgefokt. Ik moest ook nog eens tegen Laurens (van Lieren) en die bracht zijn paard natuurlijk zeer goed voor. Daarbij heeft die van mij net 6mnd stil moeten staan

Mijn commentaar was dat ze een te korte benen had en in de galop net teveel op de achterhand liep.

Ik heb teveel met druk gereden en tsja dit koste me ook punten.

tap: 13
draf:10 (te kort voorbeen)
galop:11 (op achterhand)
gedragenheid en souplesse: Weet ik niet meer.
Algemene indruk: 5,5
Exterieur: 5,5 (te kort voorbeen)

Had een totaal van 56 en was hier tevreden mee, aangezien ze niet zo bijzonder is.
Ik had rond de 45 geschat. Ze voelde nogal gespannen, maarja dit deed ik zelf.

Groetjes Tamara

jammer, maar het is toch juist goed als je paard in galop op de achterhand loopt Verward

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-04 20:58

Overigens, ik heb het er met Marieke en Corne over gehad, en hun zeggen als ik het leuk vind om te doen, moet ik nog een keer mee doen, maar ze mag toch niet door, en om dan dat pokken eind nog eens af te leggen heeft dan weinig zin, Ze heeft haar best toen gedaan, en ik weet gewoon wat mijn plaats toen was en wat ik eigenlijk voor punten had gehad, we waren dus ook hartstikke tevreden, ik wil nu gewoon gaan zorgen dat ze ingeschreven wordt bij het kwpn, en dan komen we als 5 jarige weer aan start, dan is de merrie ook weer wat verder, en is ze weer wat gegroeid, en dan gaan we zeker voor de punten! Dus ik start 6 augustus niet, er zijn misschien nog wel andere wedstrijden voor 4 jarige, waar ik wel deel aan kan nemen, en dan schrijf ik me daar wel voor in...

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 21:06

rockey schreef:
ow die Tavanti, die Jazz merrie gaat waarschijnlijk dit jaar toch nog mee doen maar dan in exloo of in middenbeemster...

Alle kinderen van die Balzflug merrie zijn apart. De merrie zelf ook... nog nooit, bij geen enkel paard, heb je zo'n draf gezien. Kippenvel en watertanden!
Niet de makkelijkste, maar ja... Knipoog

Sil is een beetje aan het kreupelen. Niets ernstigs hoor, wat pijn van de nieuwe ijzertjes. Heeft ze altijd. Maar wel balen natuurlijk, 3 weken voor de Pavo Boos!

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-04 21:11

Missouri schreef:
Alle kinderen van die Balzflug merrie zijn apart. De merrie zelf ook... nog nooit, bij geen enkel paard, heb je zo'n draf gezien. Kippenvel en watertanden!
Niet de makkelijkste, maar ja... Knipoog

Sil is een beetje aan het kreupelen. Niets ernstigs hoor, wat pijn van de nieuwe ijzertjes. Heeft ze altijd. Maar wel balen natuurlijk, 3 weken voor de Pavo Boos!

ja dat is echt een gave bok! Maarja ik kon ook 66 punten halen door 1.5 week niet gereden te hebben en die donderdag er nog even op gezeten te hebben Knipoog

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 22:54

rockey schreef:
jammer, maar het is toch juist goed als je paard in galop op de achterhand loopt Verward

Oeps ik bedoelde voorhand.

Ik was allang blij dat ze niet teveel wegrenden, maarja we zijn ook met de training net bezig om haar te laten zitten (veel met andere dingen gedoe gehad omda ze zo druk is) en dat kan natuurlijk niet eff geleerd worden.

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-04 23:00

QuijoSavan schreef:
Oeps ik bedoelde voorhand.

Ik was allang blij dat ze niet teveel wegrenden, maarja we zijn ook met de training net bezig om haar te laten zitten (veel met andere dingen gedoe gehad omda ze zo druk is) en dat kan natuurlijk niet eff geleerd worden.

Ja maarja nu weet je wel hoe het in elkaar zit, en doe je volgend jaar toch gewoon weer mee Lachen

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 11:26

Weet iemand starttijden van Gorredijk? Ben het helemaal vergeten!

Schwung

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 16:08

QuijoSavan schreef:
Ik had rond de 45 geschat.

Waarom ga je dan naar de Pavo Cup??

Nistria

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 16:14

rockey schreef:
ik wil nu gewoon gaan zorgen dat ze ingeschreven wordt bij het kwpn

Wanneer kun je haar laten inschrijven dan?
Zo te lezen heb je een leuk paard onder je kont, ik zou niet van die jonge paarden wedstrijden gaan rijden maar doorknallen naar de junioren/Young Riders en daar gaan schitteren. Duurt wat langer, maar dan heb je ook wat......

MsMarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 16:21

Heej QuijoSavan
Weet je toevallig nog met welk paard Laurens starte bij jou in de groep.. Hij heeft namelijk ook het paard gereden van iemand bij mij op stal.. Een Jazz x Rubinstein..
Laatst bijgewerkt door MsMarit op 04-07-04 16:32, in het totaal 1 keer bewerkt

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 16:26

MsMarit schreef:
Heej QuijoSavan
Weet je toevallig nog met welk paar Laurens starte bij jou in de gorep.. Hij heeft namelijk ook het paard van een vriendin van mijn gereden.. Een Jazz x Rubinstein.. Torrero heet hij.. Hij kwam 2,5 punt tekort om door te mogen.. Boos! echt wel jammer want Torr is echt een gaaf dier maar ja iedereen een andere mening.. Lachen

Volgens mij reed ze bij de 5-jarigen mee!