Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
luierik, ik was dus blij met de L, daar staat het springparcours 1 m. maar zaterdag middag komt er een dame op een schimmel even protest indienen bij de wedstrijd leiding, dat het parcours te hoog
stond, volgens haar moest het 90 cm. zijn, pardon?
nou de drie heren in de jurywagen wisten het volgens mij ook niet 1,2,3 en vroegen haar of dat het een officielle klacht was, waarop zij natuurlijk JA antwoorde, vervolgens werd het parcours in de L!!!!!!!! naar 90 cm. verlaagd, echt belachelijk, maar het is wel gebeurd, pech vpor mij, 'k had 3 balken, oeps. ik hoop dat ze in Ede woensdag slimmer zijn en de regelementen kennen, L SGW is 1 m. in het springparcours en geen 90 cm. zijn er nog andere mensen die dit gezien hebben?
SPRINGEN KlasseB KlasseL
afstand min-max m 350 - 500 350 - 500
snelheid m/min 350 350
aantal hind
/sprong max 9/10º 9/11ºº
hoogte cm 80-90 90
breedte maximaal cm 100 120
wel zo slim 
Pablo loopt L springen (1.10) en was zaterdag ook foutloos in het B (80 cm). Hij heeft regelmatig een balkje gehad in het parcours, maar dan loop ik toch zelf te klooien
maar vind het nog steeds de gaafste tak van de sport, ik had een "weigering op de driesprong met de berken boompjes, heel dom, van mij, ik was een beetje bang voor die brede picknicktafel, ging daar dus met veel bravour op af, waardoor ik m'n beestje niet op tijd terug kon rijden (mijn fout dus) om hem direct na de picknicktafel rechts af te wenden, ik schoot helemaal door en moest een volte maken om goed voor de driesprong uit te komen, is me eigenlijk nog nooit eerder gebeurd, weet niu dus ook niet hoe het zit met de WP normaal heb je er 2 als je de cross foutloos uit rijd, en nu? weet jij toevallig of je dan nog 1 WP hebt, bij 1 weigering?
, en na een foutloze cross en springparcours uiteindelijk 1e). Ik start Ede en Hooge Mierde nog B, dan wordt Gorssel ons L debuut.
ik geloof dat dit jaar de schapen er niet meer zijn, althans als je de virituele cross hindernissen op internet bekijkt van het parcours dit jaar, zitten ze er niet tussen. humie schreef:Vorig jaar hadden ze 2 grote nep schapen in Ede naast een hindernis gezet, daar waren toen veel weigeringen op, gelukkig heeft mijn buurman schapen, we zijn ze dus wel gewendik geloof dat dit jaar de schapen er niet meer zijn, althans als je de virituele cross hindernissen op internet bekijkt van het parcours dit jaar, zitten ze er niet tussen.