R_Alexanderr zonde van de eerste proef maar fijn dat de tweede beter ging, wel grappig want meestal hoor je toch andersom haha!
Nimber netjes hoor!
Hier zijn de punten voor m'n eerste online proef inmiddels binnen, 196,5 en dus 2 winstpunten voor mijn eerste proef ooit, super trots! De puntjes waar ik minder heb gescoord waren inderdaad al onze werkpunten dus heel tevreden met mijn protocol. Nu extra benieuwd naar de punten van mijn andere online proef haha
Afhankelijk van die punten even kijken wat we doen, in september hebben we een 2 daagse wedstrijd verder weg met veel meiden van stal en had me ingeschreven voor de B, maar als mijn andere proef ook rond deze punten zijn ga ik kijken of ik om kan schrijven naar de L1 en dan tussendoor wat wedstrijden in de omgeving rijden zodat we daadwerkelijk L1 kunnen starten
. Jij hebt het ook netjes gedaan, altijd jammer een fout in de dubbel tellers. Ik had hetzelfde dus met mijn wissels da's echt zuur 
Ben er echt heel blij mee.
We moeten na de middag pas starten, dus ik kan morgenvroeg gelukkig alles doen.
Ach ja, toch weer een winstpuntje erbij en op naar de volgende
Verstandig dat je haar hebt meegenomen, hopelijk gaat het snel weer beter met haar!