Ik wil me ook graag melden. Ik start met een D pony (1.47) ZZlicht
Hij is een Knabstrupper, dus wel een paardenras. Roosjenat ken ik al via het M1 topic maar ik zie ook veel nieuwe namen, leuk!Pathos aus der Schuetzenden Hand (aka Karel)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
maar ik heb vanavond even een halfuurtje kunnen rijden. Ging eigenlijk boven verwachting goed. Morgenmiddag komt er wel heel veel regen zag ik
Als ik donderdag/vrijdag nog kan rijden dan ga ik gewoon. Als de verruiming dan niet lukt dan is dat maar zo. Dat is het enige wat ik niet kan trainen nu.
Wel fijn gereden en kon mooi verder met de werkpunten uit de les. Daarna weer een middagje geschreven op wedstrijd.
dat zijn ook geen fatsoenlijke tijden meer
ik ben 59!! rien10 schreef:OMG wat lekker jong ben jij!ik ben 59!!
Dat hoor ik dus zo vaak hè, te grappig dat jij het nu ook zegt
Eén van mijn beste vriendinnen is 62.
Equi_Smits schreef:Wat een leuk topic!
Ik ben deze zomer nog gestart met een welsh A tussen de paarden !![]()
Eigenaresse wilde er graag sport predicaat op hebben , dan moeten ze L2+10 of M1 zijn. We reden regelmatig in de 190/210 punten en we hebben zelfs lintjes verdient![]()
Met D/E ponies is het sowieso in mijn ogen goed te doen, B pony vond ik toch wel wat, gelukkig waren de reacties grotendeels erg positief
[ [url=m/tgxJIz.png]Afbeelding[/url] ]
LaDonna75 schreef:Equi_Smits schreef:Wat een leuk topic!
Ik ben deze zomer nog gestart met een welsh A tussen de paarden !![]()
Eigenaresse wilde er graag sport predicaat op hebben , dan moeten ze L2+10 of M1 zijn. We reden regelmatig in de 190/210 punten en we hebben zelfs lintjes verdient![]()
Met D/E ponies is het sowieso in mijn ogen goed te doen, B pony vond ik toch wel wat, gelukkig waren de reacties grotendeels erg positief
[ [url=m/tgxJIz.png]Afbeelding[/url] ]
Oh wat leuk zeg! Maarre, wat is jouw eigen lengte dan?![]()
Ik ben 1,63m en mijn pony 1,46m.