Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Blacksquad

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 21:52

11Edith schreef:
Oké, ik heb met paardrijden.nl nog niet meegedaan, wel met de KNHS wedstrijden online, dit ging dus met de app, hoe gaat het nu ? Is het de bedoeling dat je je video instuurd vanaf je laptop of PC?

Nee, kan gewoon via je telefoon maar wel via de website dan. De app werkt niet meer.

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 21:53

Blacksquad, he wat jammer nou... volgende keer beter :(:)

Texas, is dat dan niet glad?
Ik lees meer over slechte bakken... hoe doen jullie dat normaal dan? Of zijn er echt mensen bij die dan gewoon de hele winter niet rijden? :=
nou moet ik zeggen dat wij dit jaar een splinternieuwe bak hebben gekregen <3 dus wij zijn mega verwend!! Maar toen wij deze mooie bak nog niet hadden op stal, ging ik 3 keer per week naar een vereniging in de buurt om te rijden. Daar zou ik dan nu ook mijn filmpjes opgenomen hebben denk ik... :j

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 21:54

Texas; zolang het niet glad is en/of je paard er echt doorheen moet ploeteren lijkt het me wel oke?

Onze bak is nog goed te doen, dankzij het fijne onderhoud van de staleigenaar <3

Edith, het kan vanaf je telefoon en vanaf je laptop. Wel allebij via de website, dus geen app meer.

Texas02

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 21:58

Ik rijd normaal binnen, maar die bak is net geen 20x40.. En er is een nieuwe 20x40 binnenbak in de maak *\o/* maar is nog niet klaar. Maar hij is niet glad, heb toevallig maandag nog buiten gereden omdat binnen even niet kon. Wel goed te doen, alleen bij paard 2 werd hij aan het eind iets zwaar, niet ideaal dus..

HafNap

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 22:03

Blacksquad schreef:
Haha, nou vanmiddag officieel ingediend en vanavond uitslag, lekker snel! Wel 162 punten, haha. Ook een fris paard hier, weinig ontspanning en daardoor totaal niet nageeflijk. Dat resulteert in een reeks onvoldoendes :')

Dat is echt super snel! Ik wacht al vanaf maandagmiddag.... Jammer dat je geen winst hebt.

HafNap

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 22:06

Er moet onder je filmpje toch beoordeling gepland staan?
Heb wel een mail gehad dat het filmpje goedgekeurd is.

Blacksquad

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 22:15

HafNap schreef:
Er moet onder je filmpje toch beoordeling gepland staan?
Heb wel een mail gehad dat het filmpje goedgekeurd is.

Klopt! Heb je al 'insturen naar jury' gedaan? Dan komt daarna 'beoordeling gepland' te staan.

HafNap

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 22:18

Ja dat had ik gedaan.

Ik had net bokt weg geklikt, had ik mail vd KNHS... 191,5 punt!
Laatst bijgewerkt door HafNap op 09-12-20 22:18, in het totaal 1 keer bewerkt

_Anneruth

Gefeliciteerd HafNap!! Mooie punten.

Blacksquad

HafNap schreef:
Ja dat had ik gedaan.

Ik had net bokt weg geklikt, had ik mail vd KNHS... 191,5 punt!

Super!

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 22:22

Hafnap, woehoe mooie score! Gefeliciteerd!
(Klik ik nu bokt ook weg, misschien heb ik dan ook ineens mail... :P hahaha)

AtillaFlash

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 22:23

Hafnap, fijn dat je punten binnen zijn en mooie punten, gefeliciteerd!
Gelijk weer even hoopvol mijn mail gecheckt maar helaas...nog steeds geen uitslag hier.

HafNap

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 22:31

linda2008 schreef:
Hafnap, woehoe mooie score! Gefeliciteerd!
(Klik ik nu bokt ook weg, misschien heb ik dan ook ineens mail... :P hahaha)

Haha! Zou leuk zijn!

Ja niet slecht voor onze tweede keer L1, als niet bepaald standaard dressuurcombinatie. Heb m’n Arabier gekocht voor de endurance. Maar hij pakt de dressuur leuk op, dus daar gaan we voorlopig mee verder.

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 22:42

Een vriendin die alleen een buitenbak heeft om in te rijden, had hier wel een (lieve) opmerking over gehad dat hij wel erg nat was om in te rijden, maar niet dat het niet kon of mocht. Het is voor hun de enige mogelijkheid dus als hij niet glad is, dan moet je wel iets.

Ik heb zo lang mogelijk in de buitenbak gereden maar nu is hij wel erg nat en er is steeds regen voorspeld volgende week dus dat zal hem niet meer worden. Gelukkig hebben we ook een binnenbak maar het is een pensionstal van 50 paarden dus je kunt niet zomaar de bak bezetten. En we moeten hem dus verkorten voor goed filmen bij de C.

Uiteindelijk dinsdagochtend gefilmd, toen was er niemand dus dat was fijn en ik wacht dus ook sinds die tijd. Helemaal nog niet lang dus maar als ik hier al die snelle tijden hoor, word ik toch ook nerveus ofzo :D

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 23:05

Gefeliciteerd met de behaalde winstpunten.

Ik mocht mijn proef toch insturen, dat was fijn... De punten alleen wat ergerlijk.. 179.5 pfff hahaha.
Baal er wel van. Mijn paard heeft bodemvrees, dus heeft altijd wel spanning op bepaalde plekken tijdens de proef. M2 is dan best een worsteling.. Dus dan is het zo balen als je zo dicht bij weer een puntje bent, maar toch net niet.

Pien1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 23:24

linda2008 schreef:
Blacksquad, he wat jammer nou... volgende keer beter :(:)

Texas, is dat dan niet glad?
Ik lees meer over slechte bakken... hoe doen jullie dat normaal dan? Of zijn er echt mensen bij die dan gewoon de hele winter niet rijden? :=
nou moet ik zeggen dat wij dit jaar een splinternieuwe bak hebben gekregen <3 dus wij zijn mega verwend!! Maar toen wij deze mooie bak nog niet hadden op stal, ging ik 3 keer per week naar een vereniging in de buurt om te rijden. Daar zou ik dan nu ook mijn filmpjes opgenomen hebben denk ik... :j

Normaal altijd gewoon rijden door de zut. :D Alleen wil ik zo graag met wedstrijd (dus ook online) netjes voor de dag komen dus als ik al even heb losgereden zien we eruit alsof we een strandrit hebben gemaakt hahaha. Meer mijn eigen gevoel dus dat het zo tegenstrijdig is, wedstrijd en er smerig uit zien.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 23:32

Nouja, heel eerlijk, ik heb ook wel eens losrij-terreinen gezien waar geen enkel paard schoon uit komt _O-

Cyrina oei wat een zuur cijfer :+ jammer!

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 09:37

Cyrina, fijn dat het opgelost kon worden met je dagpas/proefje enz. maar wat jammer van het halve puntje :(:)

Pien, xSanne, nouja dat is ook zo, als het niet glad is kan het ook geen kwaad. Behalve voor je schone outfit inderdaad haha!

Door al die snelle beoordelingen merk ik wel dat ik nóg ongeduldiger ben dan met het oude systeem := :+

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 10:13

Ik heb inmiddels ook wat proeven binnen. Mag ik een jurylid wat al heeft gejureerd met dit nieuwe systeem even een pb sturen?

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 10:30

Anoeska27 schreef:
Ik heb inmiddels ook wat proeven binnen. Mag ik een jurylid wat al heeft gejureerd met dit nieuwe systeem even een pb sturen?

Tuurlijk. Ik heb alleen wel alles via de pc gedaan aangezien ik er geen tablet bij heb

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-20 12:25

Blacksquad, gefeliciteerd met je verjaardag *\o/*

Cyrina, ai dat is wel heel zuur ja. Helemaal met een dagpas. Maar je zit er dus wel echt heel dichtbij!

HafNap, gefeliciteerd mooie punten!

Bij ons zijn de eigenaren ook altijd druk om de bak netjes te houden en is meestal goed :) na heel veel regen staan er wat plasjes in. Maar nooit te zwaar en goed om heen te rijden.

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 12:41

Fijne verjaardag Blacksquad!

Gefeliciteerd weer iedereen met de winstpunten en een :(:) voor iedereen die er tegenaan zit. 179,5 is wel heel zuur!

Ik wacht ondertussen nog even geduldig verder :+

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 12:46

Tennan, ik wacht met je mee ;)

Blacksquad, gefeliciteerd met je verjaardag :D

AtillaFlash

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 12:50

En ik wacht gezellig met jullie mee.... zijn er nog meer mensen die nog geen uitslag hebben van de t/m 6 december ronde?

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 13:29

AtillaFlash schreef:
En ik wacht gezellig met jullie mee.... zijn er nog meer mensen die nog geen uitslag hebben van de t/m 6 december ronde?

Nee sorry, die had ik dezelfde dag al binnen :o