Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sanet

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 13:32

Nieuw account

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 13:55

Ik lees al een tijdje mee en ik was wel nieuwsgierig naar de app maar kan het kloppen dat hij er nog niet is voor android?

Padoertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 14:09

Ik heb gisteren toch ook maar een mail gestuurd naar Ermelo. Mijn dochter is M2+9 en wil natuurlijk dolgraag die laatste punt behalen. Ik lees ook niets over promotie, dus voordat we gaan filmen wil ik graag weten of deze proef meetelt en ze na de Corona ellende gelijk Z mogen starten.

Daarnaast lees ik ook niets terug over filmen in een 20 x 40 binnenbak waarbij de wand bij C gesloten is. Ik kan achter de C staan om te filmen, maar met achterwaarts of een keertwending, dan zit de wand ervoor. Wil wel weten hoe ik dit moet filmen (telefoon kantelen of even over de wand hangen) om dit goed vast te kunnen leggen. Kortom; er zijn nog wel wat onduidelijkheden.

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 15:31

Betreft dat laatste staat dat je ook in de bak mag filmen, voor C

Padoertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 19:27

bliksemflits schreef:
Betreft dat laatste staat dat je ook in de bak mag filmen, voor C

Klopt, maar dat wil ik juist niet omdat je dan meters in beslag neemt en de combinatie de hoeken niet fijn kan door rijden. Voor de lijnen in een M2 proef niet zo fijn.

Dancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 19:41

Padoertje schreef:
Ik heb gisteren toch ook maar een mail gestuurd naar Ermelo. Mijn dochter is M2+9 en wil natuurlijk dolgraag die laatste punt behalen. Ik lees ook niets over promotie, dus voordat we gaan filmen wil ik graag weten of deze proef meetelt en ze na de Corona ellende gelijk Z mogen starten.

Daarnaast lees ik ook niets terug over filmen in een 20 x 40 binnenbak waarbij de wand bij C gesloten is. Ik kan achter de C staan om te filmen, maar met achterwaarts of een keertwending, dan zit de wand ervoor. Wil wel weten hoe ik dit moet filmen (telefoon kantelen of even over de wand hangen) om dit goed vast te kunnen leggen. Kortom; er zijn nog wel wat onduidelijkheden.

Kun je bij A wel staan? Dan zou ik met papier de letters tijdelijk omwisselen.

LadyFiesta

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 20:00

Dancer schreef:
Padoertje schreef:

Kun je bij A wel staan? Dan zou ik met papier de letters tijdelijk omwisselen.

Goed idee!

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 22:05

Gelukkig sta ik op een kleinschalige stal waar speciaal voor mij de bordjes omgedraaid gaan worden :p Anders werd het filmen bij C ook niks...zit een muur :P En voor C filmen is erg vervelend

DreamGuide

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 09:03

Kan het kloppen dat de app nog steeds niet beschikbaar is voor Android?

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 09:17

DreamGuide schreef:
Kan het kloppen dat de app nog steeds niet beschikbaar is voor Android?

Ja, kan nog niets vinden en als ik in mijnknhs zoek op 'online event', krijg ik ook 0 resultaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 09:21

Ik heb de KNHS geappt over de gesloten 20x40 bak. Die van ons is dus dicht bij C en heb gevraagd of mijn filmer dus op de hoefslag moet staan (en hoe je mij dan in beeld krijgt in de hoeken?) of dat ik de bak 2 m korter moet maken.

DreamGuide

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 09:25

Klein beetje jammer wel, het is namelijk echt niet zo moeilijk om een app beschikbaar te stellen op de Playstore.
Online events zouden vandaag beschikbaar komen begreep ik, maar dat zal dan wel aan het einde van de dag zijn.

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 09:26

bobje26 schreef:
Ik heb de KNHS geappt over de gesloten 20x40 bak. Die van ons is dus dicht bij C en heb gevraagd of mijn filmer dus op de hoefslag moet staan (en hoe je mij dan in beeld krijgt in de hoeken?) of dat ik de bak 2 m korter moet maken.

Zou je het antwoord hier willen delen? Ik ben hier ook benieuwd naar, maar had nog niet de tijd gehad om contact op te nemen met de KNHS!

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 09:27

Het is 9u30 :7 . Dag duurt nog lang....

Het is een prima idee, alleen dat er wp gegeven worden vind ik uuuh...apart.

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 09:31

Getup schreef:
Het is 9u30 :7 . Dag duurt nog lang....

Het is een prima idee, alleen dat er wp gegeven worden vind ik uuuh...apart.

Zonder dat denk ik dat weinig mensen dat gaan doen. Ik ga in ieder geval niet betalen om een proefje te laten beoordelen zonder dat er in ieder geval een kans is dat ik een winstpunt krijgt. Dat kan m'n instructrice ook wel doen namelijk :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 09:52

NadjaNadja schreef:
bobje26 schreef:

Zou je het antwoord hier willen delen? Ik ben hier ook benieuwd naar, maar had nog niet de tijd gehad om contact op te nemen met de KNHS!

Ja natuurlijk! Ik hoop dat ze vandaag antwoorden, ik had ze vrijdag geappt maar toen waren ze al 'dicht' en ik denk dat er na de live-gang heeeeeeeel veeeeeel vragen zijn gekomen. :)

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 09:54

Ik had ze ook geappt:
Citaat:
Mbt het online wedstrijd rijden. Als je niemand hebt om te filmen, mag je dan zelf je het riedeltje doen van datum en combinatienummer noemen, paspoort filmen, rondje om paard doen, het filmpje even pauzeren om de telefoon op een statief vast te maken en daarna weer te starten met filmen waarna je je proefje rijdt, via A de rijbaan verlaat om naar het statief te lopen waarbij je dan pas een close up krijgt van de ruiter? (Dit snap ik niet zo goed trouwens want hoe weet je of de ruiter wel echt de startpashouder in kwestie is?)
Hoeveel online events zullen er zijn per maand en wanneer wordt de app voor Android in de play store gezet?

Als ik antwoord krijg, zal ik dat ook hier delen.

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 10:01

Caritas schreef:
Ik had ze ook geappt:
Citaat:
Mbt het online wedstrijd rijden. Als je niemand hebt om te filmen, mag je dan zelf je het riedeltje doen van datum en combinatienummer noemen, paspoort filmen, rondje om paard doen, het filmpje even pauzeren om de telefoon op een statief vast te maken en daarna weer te starten met filmen waarna je je proefje rijdt, via A de rijbaan verlaat om naar het statief te lopen waarbij je dan pas een close up krijgt van de ruiter? (Dit snap ik niet zo goed trouwens want hoe weet je of de ruiter wel echt de startpashouder in kwestie is?)
Hoeveel online events zullen er zijn per maand en wanneer wordt de app voor Android in de play store gezet?

Als ik antwoord krijg, zal ik dat ook hier delen.

Je 1e antwoord is vrij makkelijk. Telefoon/camera mag niet op een statief, filmer moet in raster filmen, en paard moet in het middenste gedeelte blijven, je (filmer) moet dus meefilmen met het paard. Camera/telefoon ergens neerzetten is dus niet toegestaan.
Zonder filmer kun je dus helaas je proef niet rijden, nouja, kan wel, maar video zal niet worden goedgekeurd en dat is zonde van je inschrijfgeld.

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 10:05

Ik heb ze een vraag gesteld mbt het promoveren wanneer er voldoende winstpunten zijn behaald. Mocht ik antwoord krijgen zal ik dit hier delen.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 10:29

estell__ schreef:
Ik heb ze een vraag gesteld mbt het promoveren wanneer er voldoende winstpunten zijn behaald. Mocht ik antwoord krijgen zal ik dit hier delen.

top, ik hoop ook nog steeds dat het snel voor android te krijgen is.

Suikerspinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 10:36

SweetVanille schreef:
Je 1e antwoord is vrij makkelijk. Telefoon/camera mag niet op een statief, filmer moet in raster filmen, en paard moet in het middenste gedeelte blijven, je (filmer) moet dus meefilmen met het paard. Camera/telefoon ergens neerzetten is dus niet toegestaan.
Zonder filmer kun je dus helaas je proef niet rijden, nouja, kan wel, maar video zal niet worden goedgekeurd en dat is zonde van je inschrijfgeld.

Lijkt me toch ook wel dat je met bv. een Pixio of Pivopod mag filmen? Dan draait de camera ook met je mee. :=

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 10:59

Er staat een online event in mijnknhs! Play store heeft paardrijden.nl echter nog niet

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 11:05

Afbeelding

Wel raar dat er staat dat er geen inschrijfgeld is en het niet meeteld voor punten registratie

DreamGuide

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 11:09

Caritas schreef:
Er staat een online event in mijnknhs! Play store heeft paardrijden.nl echter nog niet

Discriminatie op basis van telefoon merk. :+

LienC

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 11:09

Buxy schreef:
[ [url=m/JySYhK.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wel raar dat er staat dat er geen inschrijfgeld is en het niet meeteld voor punten registratie

Misschien een test?