Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
nikkietjuh schreef:Nina, is dat niet een hele onderneming om naar de overkant te gaan? Of is dat wel te doen? Heb wel eens gehoord dat de boten maar bepaalde tijden varen en dat je daar dus afhankelijk van bent?
Ik wil graag nog een x de sgw van texel starten maar dan moeten we er wel een weekend weg van maken. (woon in brabant) Succes alvast morgen!
Hinke dat gaat vast wel goed komen!
Brittms 2 fijne rondjes dus! JAmmer van het balkje maar wel fijn dat je controle had.
Hier is er ook iedere wedstrijd een klassement van de BB incl. prijzen.
Shelly balen dat je eruit moest. Volgende wedstrijd even uitleggen dat er 10 hindernissen zijn i.p.v. 5.
Lisetjj wat balen dat je in het zand terecht kwam! Wat gebeurde er? Snap dat dat niet echt fijn is voor de wedstrijd. Succes alvast.
Wij hebben afgelopen weekend de oefencross in bathmen meegereden als generale repetitie voor ons bb debuut volgend weekend. Was voor het eerst dat ie meteen de cross in moest zonder dat ie de hindernissen had gezien. 1e rondje vond ie het allemaal wat spannend dus het gas krijg ik er niet goed op. Veel vanuit draf gedaan, dat vind ie hard zat als ie t parcours nog niet gezien heeft. Maar hij was super stoer. 1 stop op het gat in de grond want dat hadden we nog nooit gedaan en ik ging er natuurlijk finaal in zitten kijken wat je dus niet moet doen. en nog een stop op een hindernis bovenop de berg. Liet m te veel doodlopen waardoor ik bovenop zowat stil stond dus toen werd springen wel lastig. 2e ronde gingen we als een speer. Galop knop deed het weer en foutloos rond. Heb er wel vertrouwen in. Dat hij niet meteen vol gas wil vind ik allemaal niet zo erg. Als we maar overal overheen en doorheen komen!
[ [url=m/QxGlfH.jpg]Afbeelding[/url] ][ [url=m/VAPPHU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nana_x0x schreef:Dat is het grote verschil met België. hier kan je bij sub provinciaal 50cm, 65, 75 ,85 95 en 105 cm en dan kan je echt geleidelijk opbouwen. provinciaal begint wel direct van 95cm.
Emma balen van je wedstrijd! gewoon terug vertrouwen krijgen in het parcours, die afstanden komen wel.
HROV start bv lager
Laurievc schreef:Nana_x0x schreef:Dat is het grote verschil met België. hier kan je bij sub provinciaal 50cm, 65, 75 ,85 95 en 105 cm en dan kan je echt geleidelijk opbouwen. provinciaal begint wel direct van 95cm.
Emma balen van je wedstrijd! gewoon terug vertrouwen krijgen in het parcours, die afstanden komen wel.
Hangt er ook vanaf welke provencialeHROV start bv lager
nikkietjuh schreef:Emma balen dat het niet goed ging. Inderdaad eerst weer zorgen dat het vertrouwen goed is, dat is erg belangrijk!
Ik weet niet hoe het bij jullie is maar hier is het verschil tussen BB en B echt heel groot. BB staat vaak amper op 80 en het B ruim 1m 1.05m. Dat is best een flink verschil.
Nina dat valt dan inderdaad wel mee. Dit jaar gaat niet lukken maar voor volgend jaar zet ik m zeker op de agenda!

Lachen kan ik niet in concentratie