Net zo makkelijk

Ben benieuwd wanneer de app komt met de filmpjes
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Janine1990 schreef:SkyMarian schreef:Fijne met zelf kunnen uitprinten van de oude proeven vond ik vooral dat je bij de lagere klasses de enorme reeks aan letters en tekst kon schrappen. Prima dat het er staat, maar voor het voorlezen / uit het hoofd leren had ik het voor mezelf liever zonder.Scheelt weer onthouden. A op de linkerhand binnenkomen was voldoende info.
Jij typte ze gewoon helemaal over? Wat een werk...
Als het in een word-document stond kon je gewoon schrappen. 
SkyMarian schreef:Nee joh, daar ben ik echt veelte lui voor.Als het in een word-document stond kon je gewoon schrappen.
En bij de pdfjes werkte de dikke vette edding heel goed.
Boekje iig in bestelling gezet. Nou ben ik vrijdag wel in de buurt van de media boekservice, maar met een beetje mazzel heb ik 'm nu donderdag.
Nies_ schreef:cynthia25 schreef:Ik pak ze dan altijd op m'n telefoon, moet je wel handschoenen aan hebben die touchscreen kunnen bedienenHaha nee dat snap ik, A4 op je paard plakken denk ik ook niet. Om te oefenen en je bent alleen...lijkt me wel handig
Josieee schreef:Ik heb zelf halverwege vorige maand twee boekjes besteld bij Media Boekservice en gisteren gevraagd wanneer ik ze ongeveer kon verwachten. Ik kreeg als antwoord dat zij de boekjes morgenmiddag binnen krijgen en ze dan gelijk gaan verzenden op volgorde van binnenkomst. Ik denk en hoop ze dan vrijdag te hebben.
Echt staan ze er op.......verdeurie het is nog niet eens 12:00.