Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Anne_GTI schreef:Toch is er wel degelijk iets mee gedaan. In de opleiding springjury is het besproken en vooral benadrukt om positief te punten.
Maar het helpt dus wel als we gewoon uitspreken wat wij ervan vinden en nemen ze het mee in de evaluatie dus ben benieuwd! Capriootje schreef:Een onderdeel van meer aandacht voor een goede rijstijl is het rijstijlkampioenschap voor de klasse B wat voor de eerste maal in 2014 is georganiseerd en in 2015 wederom zal worden georganiseerd
Apple schreef:Ik wil ook een coupon met verbeterpunten![]()
Niet dat je door het secretariaat wordt aangekeken alsof ze water zien branden als je vraagt om je coupon met punten
dus ik ging naar het secretariaat mijn coupon halen. Dat was er niet eens. Toen dacht ik echt, betaal ik nu 10 euro per parcours op een verre locatie terwijl ik voor 5 euro (outdoor zelfs gratis) een uur kan gaan springen op verschillende stallen in de buurt?! Urielle schreef:[Ik ook.
De eerste keer BB wist ik nergens vandus ik ging naar het secretariaat mijn coupon halen. Dat was er niet eens. Toen dacht ik echt, betaal ik nu 10 euro per parcours op een verre locatie terwijl ik voor 5 euro (outdoor zelfs gratis) een uur kan gaan springen op verschillende stallen in de buurt?!

Anne_GTI schreef:Die protocollen met springen zijn ze mee gestopt omdat toch niemand ze kwam ophalen. Was een onnodige kostenpost voor de organisatie van een wedstrijd.
Wat je als individu kan doen is je parcours laten filmen en na de rubriek met dat filmpje naar een springjury stappen. Elk concours lopen er 3. Ze zullen je doorgaans graag van commentaar voorzien waar je mee vooruit kunt.