Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
x_Kaat_x schreef:lina1998 schreef:[ Afbeelding ]
omdat jullie nog een foto van mijn laarzen te goed hadden![]()
beschermers zijn inmiddels gesneuveld
ooohdie zijn moo!
welk merk is het?
, het zijn petrie's cindy1000 schreef:Oeh jou paard is echt knap lina ♡♡

De klik moet er gewoon zijn!
en oh welke peesbeschermers zijn dat dan?
foto?
Hillady schreef:Leuk en goedzo Kaat en Sanne!![]()
En Lina wauw wat een gaaf paard...
Ik ben zelf 165 dus niet heel groot.
Ik heb ook heerlijk gereden met topper vandaag, morgen heerlijk de vakantie ingaan met springles!

Zelf heb ik een supersimpel standaard dekje maar wil graag eentje met wat bling en Amigo's en mijn naam erop

maar ook oh zo mooi
als ik er ooit eentje tegenkom in solden voor een meer redelijke prijs dan neem ik er misschien nog wel eentje maar anders

en vallen mee kwa prijs
ik ga nooit boven de 200euro voor een broek en ik vind alles boven 70 euro al snel te veel voor een dekje

springschoenen krijgt hij nare wonden van helaas
maar hij gaat zelf toch al vaak genoeg op zijn eigen ijzer staan waardoor de smid moet komen, dus die ene keer ooit dat hij zijn ijzer verliest met rijden kan er ook nog wel bij
(laten we toch nog wel hopen dat dat niet gebeurt
)
en op wedstrijd heb ik eskidron en simpele br dekjes. Haha mijn merrie denkt soms ook dat ze een hengst is
Ze heeft voor een merrie ook best wat spieren in dr nek. En ze heeft ook vaak zat dr show momentje. En zoals een echte merrie snel op dr teentjes getrapt maar mn grootste vriend kan er heel veel dingen mee doen alsof het een hond is, in de bak spelen knuffelen in de stal haha 
) van QHP , een dekje van HV polo ( roze
) en dan onlangs eentje van eskadron. Voor wedstrijden heb ik nu nog een heel simpel dekje met kleine ruitjes van QHP dacht ik. Het was ik ieder geval gewoon het goedkoopste dekje
_bokworst schreef:Wauw die laarzen! Zo gaaf
Ik rijd sowieso met peesbeschermers, altijd! Als hij achter ijzers krijgt deze zomer ook strijklappenspringschoenen krijgt hij nare wonden van helaas
maar hij gaat zelf toch al vaak genoeg op zijn eigen ijzer staan waardoor de smid moet komen, dus die ene keer ooit dat hij zijn ijzer verliest met rijden kan er ook nog wel bij
(laten we toch nog wel hopen dat dat niet gebeurt
)
cindy1000 schreef:Ik rijd altijd met hv poloen op wedstrijd heb ik eskidron en simpele br dekjes. Haha mijn merrie denkt soms ook dat ze een hengst is
Ze heeft voor een merrie ook best wat spieren in dr nek. En ze heeft ook vaak zat dr show momentje. En zoals een echte merrie snel op dr teentjes getrapt maar mn grootste vriend kan er heel veel dingen mee doen alsof het een hond is, in de bak spelen knuffelen in de stal haha
Ben benieuwd
Alleen een klein probleempje , heb een martingal nu maar geen vlindertjes voor aan mijn teugels
maar heb nog geen tijd gehad om naar de paardenwinkel te geraken