Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
vur schreef:dressuur518 schreef:Vandaag weer wedstrijd gereden, ze was met losrijden echt ontzettend druk, dus ik vroeg me af of het wel wat zou worden, uiteindelijk ontspande ze wel en heb ik de eerste proef echt heel fijn gereden, had 185 punten en een tweede prijs(eerste prijs had 186). Tweede proef was ze moe na al dat druk doen en die fijne proef, zelf was ik er ook niet meer helemaal bij omdat ik twee proeven direct na elkaar moest. De tweede proef had ik 179 punten net niet, dus beetje jammer. Maar toch genoten van de eerste proef en weer een puntje erbij.
Merk wel dat ik haar, omdat we ook langzaam richting het M2 trainen steeds meer op het achterbeen moet krijgen en dat ze dat vaak nog wel lastig vind (spierpijn, soms ook wat sneller moe omdat alles zwaarder word, daar hadden we in de L nooit last van, dan had ze na de proef nog energie voor 10) vraag me af of ik haar nog meer krachtvoer zal geven? Hooi krijgt ze al onbeperkt, hoe deden jullie dat, meer voeren bij zwaarder werk?!
Hoeveel krachtvoer geef je nu en welk?
Ik had altijd al wel energierijkvoer. Toen ie nog jonger was, kreeg ie gewoon minder. Nu krijgt ie 2 kilo per dag en daar heeft die van mij genoeg aan.
dressuur518 schreef:vur schreef:
Hoeveel krachtvoer geef je nu en welk?
Ik had altijd al wel energierijkvoer. Toen ie nog jonger was, kreeg ie gewoon minder. Nu krijgt ie 2 kilo per dag en daar heeft die van mij genoeg aan.
2kg basisbrok, maar het is wel een oudje (18) die nooit hoger dan l2 had gelopen voor dat ie bij mij kwam, vandaar dat het soms best pittig voor m is.