In september al, zonder dat iemand er iets vanaf wist. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
... Als ik bedenk hoe het rijden van wedstrijden was toen ik begon en nu, is er al zo een hoop aangepast wat de sport moeizamer en duurder maakt ! (buiten de kleding, dit maakt het juist goedkoper) Denk aan wp regeling etc. die was 'vruger' veel soepeler... renee16 schreef:Het zou me idd niet verbazen als KNHS door dit soort actie's zijn monoply postitie kwijt kan raken.. Dus ik zeg nieuwe organisatie zonder deze rare regeltjes... Als ik bedenk hoe het rijden van wedstrijden was toen ik begon en nu, is er al zo een hoop aangepast wat de sport moeizamer en duurder maakt ! (buiten de kleding, dit maakt het juist goedkoper) Denk aan wp regeling etc. die was 'vruger' veel soepeler...

Jury kosten heb je sowieso alleen worden de rubrieken gehalveerd.
Persoonlijk vind ik die monopoly positie niet zo fijn klinken eigenlijk
doe dat in combinatie met het (niet) democratische stemmen... Kan de accountmanager en het bestuur nog zo hard roepen dat alle leden de KNHS zijn... dat klinkt toch wel heel erg ongeloofwaardig.
niet hoor. Bij ons in de regio (N-H) worden ontzettend veel wedstrijden verreden met 1 jury voor 2 proeven. Persoonlijk kan ik zeggen dat mijn punten vaak zeer uiteenlopen bij dezelfde jury. Gaat het niet goed, krijg ik geen goede punten, gaat het wel goed, dan wel. Zo simpel is het.