De MAC RIDER CUP 2012 wie gaan ermee doen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tinkels

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 18:34

Sjolvir schreef:
Nou ja, dan hebben de happy few in ieder geval de ruimte.
Want als je met 20 man in een bak rond rijdt, is het wel heel krapjes.

Ach we gaan het zien en meemaken.

je wordt in kleine groepjes ingedeeld. Dat wordt wel verteld in het filmpje.

Gewoon opgeven joh, harstikke leuk toch! Niet zo precies kijken.. wees blij dat er eens iets leuks georganiseerd wordt!

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 18:36

Ja maar kleine groepjes.. dan wordt het nooit een clinic van 100 ruiters in 4 uur krijg je nooit weg dan hoor.

Duurt gewoon paar minuten, er wordt een kleine selectie gemaakt.. je rijd wat oefeningen en overgangen en als iedereen van die categorie geweest is hoor je wel wie door mag denk ik.. of.. "kijk maar op de website die uitgenodigd zijn!"

:P
Laatst bijgewerkt door S_en_Z op 21-12-11 18:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Anthonia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 18:37

Citaat:
Gewoon opgeven joh, harstikke leuk toch! Niet zo precies kijken.. wees blij dat er eens iets leuks georganiseerd wordt!

_/-\o_

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 18:38

Anthonia_ schreef:
Citaat:

_/-\o_

Nouja.. als je een heel eind moet rijden voor een paar rondjes hupsen.... das niet zo leuk hoor.

Bij mij is het op eigen locatie.. :+

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 18:39

Anthonia_ schreef:
Citaat:

_/-\o_

Heb me ook lompweg opgegeven hoor, maar 100 man in 4 uur is wel strak aanpoten!
(Is voor mij vlak bij, dus vandaar dat ik me gewoon heb opgegeven, maar als je er een eind voor moet rijden is het minder grappig.)

S_en_Z

Re: De MAC RIDER CUP 2012 wie gaan ermee doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 18:40

Bwahhahahahaha Sjolvir.. Neem je Hepsie mee.. dan mag jouw paard zeker door :P

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 18:46

Hepsie woont in verweggistan en hi, dan kan ik steppen, dan kan ik beter de shetlander van stal meenemen.
Nee Tobago mag mee, de arme talentloze ziel...
Sjol is pensioenado, mag lekker Toobs uitlachen als ie gedesillusioneerd thuis komt, omdat ie geen talent is.

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 21:43

Ik wil me eventueel inschrijven maar kan geen enkele selectiemogelijkheid zien in Limburg. Kan iemand me helpen?

wendyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 21:43

SaskiaKur schreef:
Ik wil me eventueel inschrijven maar kan geen enkele selectiemogelijkheid zien in Limburg. Kan iemand me helpen?

4 feb. roggel

Hebbesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 21:44

Roggel 4 feb ;)

Edit: haha tegelijk

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 21:55

1 Datum maar?

RolandHitze

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 22:04

Ik heb me gisteren ook opgegeven!! :D :D

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 22:09

Dan weten we al wie de winnaar is :D :D

RolandHitze

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 22:40

Flauwwwwwwww, hahahahaha!!!! :P

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 22:44

Hmz...ik twijfel nog. Ik heb veel last van wedstrijdspanning, dit kan best een goede oefening zijn. Maar ben een beetje bang dat ik met mijn vrij simpele Z paard een beetje wegval daar...

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 22:47

Sjolvir schreef:
svdijk86 schreef:

Ze vragen niet om KNHS nummer/ gegevens paard (op naam na.. maar wat is naam? Sportnaam is bij mij anders dan stamboeknaam..) en niet om een adres van de ruiter of stal van de ruiter.....

Dus als je veel kans wil maken.. dan schrijf je Bep, Jan, Willem, Sietze, Dekkers, Wiebie en Jannie in.. dan is de helft van de plekken al vergeven die "spontaan" niet komen :')

_O- _O- _O- _O-
Jan Klaassen met Horlepiep melden zich meteen aan.
Maar ze vroegen wel email adres toch? (weet ik niet eens meer %) en er was bij het invullen geen vakje opmerkingen,
maar als je wou versturen zag je dat wel (kon er echter niets invullen).

Ben nog steeds benieuwd hoe ze het nou gaan doen.
Stel je hebt een bak van 18.00 uur tot 22.00 uur dat is 4 uur.
Je hebt L, M en Z, Max 100 ruiters per locatie, meen ik te hebben gelezen?
correctie..
Voor elke klasse kunnen er minimaal 6 en maximaal 20 deelnemers zich inschrijven. Dus totaal 5 klasse x 20 = 100 ruiters!. Dus Vol = Vol.
(Inconsequent, in het regelement staat namelijk weer minimaal 5 deelnemers, dus hoeveel minimaal?)

Dus blijkbaar hun max 20 per klasse? Of kan het ook zo zijn 6 in de L en dan 34 in de M (noem maar even wat?)

Wie weet hoelang je moet rijden? Lees her en der half uur, maar waar komt dat vandaan?

Ik heb een mail naar Mac Rider gestuurd met de vraag hoe ik het moet zien.
Heb van hun als antwoord gehad dat het een clinic betreft, die zo'n 30 a 45 minuten duurt :)

Macrider

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 23:17

Lieve mensen van Bokt, hierbij de regels van de Macrider Cup 2012, nogmaals: Pony s worden niet toegelaten, ruiters welkom vanaf 18 jaar!!!

Reglement - MacRider Cup 2012

Inschrijving is gratis.
Er is géén startkaart nodig.
Minimaal 5 deelnemers per klasse met een maximum van 20. Er zijn 5 klassen.
Deze competitie geldt voor paarden ouder dan 4 jaar (géén pony’s).
Inschrijving per paard per klasse, maximaal 2 paarden, en éénmalige inschrijving.
Minimale leeftijd 18 jaar, met uitzondering (dispensatie mogelijkheid) voor jongere ruiters vanaf 16 jaar uitkomend in Z.
Er mogen geen hulpmiddelen (teugels etc.) gebruikt worden.
Tenue; vrije tijd of wedstrijd. Let op!: na regionale kampioenschappen, wedstrijd tenue verplicht.
Er hoeft geen proef te worden gereden, selectie vindt plaats dmv clinic vorm op aangeven instructies instructeurs. Let op!: Na kwartfinale, finalisten Kür op muziek instuderen.
Beenbescherming bij paard toegestaan.
Cap verplicht.
Rijlaarzen verplicht (jodpurs met chaps toegestaan), met ander schoeisel volgt diskwalificatie.
Een kreupel paard wordt verzocht de baan te verlaten (ruiter krijgt mogelijkheid zich op andere selectiedag te mogen presenteren).
Doping betekent directe uitschakeling.
De organisatie behoudt zich het recht voor, om bij ongeoorloofd gedrag (jegens het paard) de ruiter uit te sluiten van verdere deelname.
Optoming: hoofdstel + Bit, vanaf Z, stang & trens toegestaan.
Sporen zijn toegestaan.
Klasse L: paard 4 jaar of ouder, Klasse M: paard 5 jaar of ouder, Klasse Z of hoger: paard 6 jaar of ouder.
Deelname vindt plaats op eigen risico. MacRider kan niet aansprakelijk gesteld worden voor schade welke voortvloeit uit de onderlinge wedstrijd Selectie MacRider Cup 2012.
De MacRider Cup, is een talentenscout evenement georganiseerd door geheel Nederland en is aangemeld bij de KNHS.

Macrider

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 23:28

Hierbij het

Inschrijving is gratis.
Inschrijving per paard per klasse, maximaal 2 paarden, en éénmalige inschrijving.
Minimale leeftijd 18 jaar, met uitzondering (dispensatie mogelijkheid) voor jongere ruiters vanaf 16 jaar uitkomend in Z.
Tenue; vrije tijd of wedstrijd. Let op!: na regionale kampioenschappen, wedstrijd tenue verplicht.
Er hoeft geen proef te worden gereden, selectie vindt plaats dmv clinic vorm op aangeven instructies instructeurs. Let op!: Na kwartfinale, finalisten Kür op muziek instuderen.
Cap verplicht.
Rijlaarzen verplicht (jodpurs met chaps toegestaan), met ander schoeisel volgt diskwalificatie.
Een kreupel paard wordt verzocht de baan te verlaten (ruiter krijgt mogelijkheid zich op andere selectiedag te mogen presenteren).
De organisatie behoudt zich het recht voor, om bij ongeoorloofd gedrag (jegens het paard) de ruiter uit te sluiten van verdere deelname.
Sporen zijn toegestaan.
Klasse L: paard 4 jaar of ouder, Klasse M: paard 5 jaar of ouder, Klasse Z of hoger: paard 6 jaar of ouder.
Deelname vindt plaats op eigen risico. MacRider kan niet aansprakelijk gesteld worden voor schade welke voortvloeit uit de onderlinge wedstrijd Selectie MacRider Cup 2012.
De MacRider Cup, is een talentenscout evenement georganiseerd door geheel Nederland en is aangemeld bij de KNHS.

Siami

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 07:26

Ik heb mezelf opgegeven voor het m1 in Houten stal Groenraven! Maar wat houd dat jaar sponsering in? Krijg je dan nog meer clinic's of krijg je een zadel??? Wil natuurlijk wel weten wat er te winnen valt :D

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 07:28

Het reglement hadden we al gevonden ja :+

Leuk BelRosa :D Dan zien we elkaar wel! (ik ook M op GR)

Wat ik begreep is dat je wat spulletjes kan winnen en dat je een jaar lang gratis wekelijks les krijgt van een prof :D

Siami

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 07:54

Oh das leuk! Waar had je dat gevonden dan, kan er niks over vinden?

MiniMouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 08:22

Macrider schreef:
Hierbij het

Inschrijving is gratis.
Cap verplicht.
Sporen zijn toegestaan.

Wat is het nou, vanaf vier jaar of ouder dan vier jaar.
Jullie zijn behoorlijk onduidelijk hoor, er staan in sommige verschillende gepubliceerde berichten een hoop tegenstrijdige dingen.
Laatst bijgewerkt door MiniMouse op 22-12-11 08:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 08:24

Ik heb nu contact met MacRider via de mail en kan dus 1 paard gaan afmelden. Vind wel dat ze dit iets duidelijk op hun site hadden mogen zetten. Er zitten hooguit 10 minuten tussen de klasses dus een in het M en een in het Z ga ik niet redden. En mocht ook geen ZZL opgeven, want je moet starten in de klasse waar je nu in start. Om hem nu én wildcard selecties voor het WK te laten lopen én ZZL te gaan starten, is ook een beetje veel voor een 6 jarige. Wel flink balen.

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 09:00

Dus met andere woorden, ik moet wel eerst een M proef starten voor 23 Maart? :+

Nja.. ik ga zelf ook maar even mailen. Dan weet ik of ik me nog op moet geven ergens _O-

Wel vervelend idd Sundral.. ja of iemand moet hem voor je instappen en losrijden als je nog met je ene bezig bent.. en dan daarna de ander van je overnemen.

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 09:01

BelRosa schreef:
Oh das leuk! Waar had je dat gevonden dan, kan er niks over vinden?

Op de site..? :P