Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pol013 schreef:nog een vraagje dan. Hoe punten de jury's hier als je een travers met te veel buiging rijdt (en voor de rest wel alles in orde is).
Vier sporen kunnen met 4 benen namelijk nooit 5 sporen worden
viefdepief schreef:Vind er opzich nog wel wat inzitten dat je niet in je eigen kring mag jureren, van de winter bij de selectie was de jury een instructeur van 2 verenigingen, is later een hele hoop commentaar op geweest..
Applelove schreef:Ik had gelezen dat er nieuwe dressuur proeven e.d komen. dit word volgens mij een groot probleem jury leden die al 10 jaar zo gejureerd hebben gaan het echt niet zomaar even veranderen.
Wat denken jullie?
CGJ12 schreef:Applelove schreef:Ik had gelezen dat er nieuwe dressuur proeven e.d komen. dit word volgens mij een groot probleem jury leden die al 10 jaar zo gejureerd hebben gaan het echt niet zomaar even veranderen.
Wat denken jullie?
Daarom begrijp ik die ophef over die nieuwe proeven ook niet zo.........
Needje schreef:Nou, ik weet niet of t zo'n voordeel is. Jouw instructeur weet wat je paard kan, en dan heb je kans dat je dus wel strenger gejureerd wordt, als je paard niet loopt zoals ie in de les wel loopt...
saffier schreef:nog even over die kring wedstrijden...... bij ons zie je dus ook jury leden uit eigen kring jureren..... en idd. iedereen kan de uitslag al voor de wedstrijd vertellen....... zo is het ook geen sport meer....
CGJ12 schreef:Applelove schreef:Ik had gelezen dat er nieuwe dressuur proeven e.d komen. dit word volgens mij een groot probleem jury leden die al 10 jaar zo gejureerd hebben gaan het echt niet zomaar even veranderen.
Wat denken jullie?
Daarom begrijp ik die ophef over die nieuwe proeven ook niet zo.........
daantjuhhh schreef:Maar ik denk dat er heel wat jury leden om geschoold moeten worden.
En dat is niet snel voor elkaar denk ik.