3 keer alleen starten en je mag over.

edit:
en wat als je nooit in rubrieken start met meer dan 15 deelnemers? Krijg je dan nooit punten?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:juist ik doel ook op die 1e prijs 10 punten...
edit:
en wat als je nooit in rubrieken start met meer dan 15 deelnemers? Krijg je dan nooit punten?
juist ik doel ook op die 1e prijs 10 punten...
edit:
lolclub schreef:Citaat:juist ik doel ook op die 1e prijs 10 punten...
edit:
juist ik doel ook op die 1e prijs 10 punten...
edit:
dan zou je dus alleen voor promotie kunnen rijden op de grotere wedstrijden inderdaad.
ik moet wel eerlijk zeggen dat rubrieken met maar 1 start hier in het noorden nauwelijks voorkomen...![]()
op de wedstrijden hier in de regio zitten er al gauw minimaal 28 ruiters in elke baan en in elke rubriek.
maar wat vinden jullie van een logischere opbouw in een oefening als de keertwending en/of de schouderbinnenwaarts ?
EmptyWords schreef:dat zysteem zou wat kunnen zijn, maar wat als je een paard hebt die er gewoon niet uitspringt....ik heb geen zin om jaren in de b te hangen omdat ik weet dat ik met die van mij echt geen 1e prijzen ga winnen...hij loopt netjes, maar echt neit uitzonderlijk...ikrijd voor mezelf en de winstpunten, niet voor klasseringen...
ambre schreef:Prima systeem dus,maar dan als je het zou uitvoeren zoals Lovely zegt dan zou er voor de hobby ruiter weinig mogelijkheid zijn.
Ik vind veel wedstrijdlokaties een must,een ruiter moet onder de man een wedstrijd aan kunnen rijden en zo hobbymatig kunnen blijven starten.
Anders krijg je toch een soort van elite club:geen geld voor een dikke auto en trailer dan ook geen wedstrijden.
Emptywords:ik rijd met een licht talentloos dier ZZZ en rijd me door vlekkeloze proeven vaak zat in de prijzen.Moet dus wel zorgen dat ik wat verder doortrain dan de getalenteerde paarden.
ambre schreef:Vroeger had je daar natuurlijk de kwart keertwending voor,maar dat vind ik een onding.
Een wat grotere keertwending zou dan beter zijn en in het Z2 misschien een werkpirouette in galop.
SB vind ik wel gelijk kunnen,maar de stap van M1 naar M2 is te groot.
Daar komen er gelijk 3 nieuwe oefeningen bij en dat is wat veel.
Ik vind schoudervoor vaak moeilijker dan sb
Lovely schreef:Ja maar Ambre, er zijn dus ook mensen die heel erg hun best doen en keer op keer eraf gereden worden door de plaatselijke grootheid als die weer met een nieuw jong paard om de bocht komt. Dan kun je vrij lang over je punten doen zeg maar.
EmptyWords schreef:maar begrijp ik dit topic goed, de ts vroeg toch alleen of er nieuwe proeven aan zaten te komen...nu worden er al bijna complete regels en proeven geschreven hier...
Lovely schreef:Emptywords, daar zijn de huidige proeven ook op afgestemd, het zou meer over het gaan van het paard beoordeeld worden, in plaats van de ingestudeerde kunstjes. Daarom zitten er dus in de B die vage overgangen in, om te checken of het paard ook in een zekere balans die overgang kan lopen.
lolclub, tip: iets rechts van D blijven, dan kun je die oefening vloeiender rijden.