blitsie schreef:Nog iets in die richting: een meisje viel van haar pony en de pony liep los over het springterrein (helemaal afgesloten en aan de ingang stonden genoeg mensen die de pony hadden kunnen opvangen). De moeder van het kind loopt het terrein op achter de pony aan. Hierbij loopt ze, zonder te vragen of alles in orde is, langs haar kind en laat dat gewoon op de grond liggen.
Vond ik ook een beetje raar...
dat heb ik ook een keer gezien, meisje viel eraf met springen maar de moeder rende gelijk achter de pony aan en kind kreeg daarna ook nog een donderpreek.
dat is nog niet het enige, kind heeft 2 dagen jankend thuis gezeten.
pas hierna zijn ze naar het ziekenhuis gegaan en toen bleek ze twee gebroken armen te hebben!!
R0oszs schreef:Ik vind het irritant als er gezegd word dat je met een big smile op je face moet gaan rijden terwijl sommige mensen gewoon geconsentreerd bezig zijn (en sommige mensen kijken dan idd 'boos')..
idd dat ook, als ik aan het rijden ben kijk ik ook altijd heel geconcentreerd en dan lijkt het net of ik boos ben.
kan ik ook niks aan doen maar dan roept iedereen altijd maar dat ik moet lachen, en dan wordt ik alleen maar boos van want daar irriteer ik me altijd ongelooflijk aan!