Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Verder ben ik wel tevreden over mijn super paard! Heb ook enkele filmpjes die ik later even zal uploaden, dat wilde vanmiddag niet lukken. Wanted2003 schreef:ullaatje schreef:Hé wat jammer Wanted, wie had je als jury?
Mevrouw Dorresteijn, de heer Kloosterboer en nog een dame waarvan ik de naa m kwijt ben.. Het is zeker jammer, maar ik weet zelf dat ik een fijn sportpaard heb en daar heb ik hem ook voor. Hoewel het natuurlijk jammer is.
rockey schreef:Wanted2003 schreef:Mevrouw Dorresteijn, de heer Kloosterboer en nog een dame waarvan ik de naa m kwijt ben.. Het is zeker jammer, maar ik weet zelf dat ik een fijn sportpaard heb en daar heb ik hem ook voor. Hoewel het natuurlijk jammer is.
wat had je zelf voor punten verwacht ?
rockey schreef:Wanted2003 schreef:Mevrouw Dorresteijn, de heer Kloosterboer en nog een dame waarvan ik de naa m kwijt ben.. Het is zeker jammer, maar ik weet zelf dat ik een fijn sportpaard heb en daar heb ik hem ook voor. Hoewel het natuurlijk jammer is.
wat had je zelf voor punten verwacht ?
en jij kent hem iig het beste.Wanted2003 schreef:Ik had geen verwachtingen, maar ik vond 60 punten toch wel verbijsterend laag.

en de Tango bij de 4 jarigen had ik ook wel door verwacht!