Is er in mijn dressuurring een grote ronde, kale plek zand in het gras precies op X. Ik kom binnen en wil op X groeten maar merk aan mijn paard dat deze compleet gefocust op de kale plek en terwijl ik een poging onderneem om op X halt te houden, zet ze af en kom met een reuze sprong voorbij X aan. Na het groeten toch maar aan de proef beginnen, maar helaas in de proef moest ik telkemale over die middellijn bij X zijn. Wat ik ook ondernam, ze sprong er continu over heen. Ook het afgroeten gebeurde dus na X.
Ik
, niet zozeer op mijn paard maar dat de organisatie de dressuurring op zo'n plek konden leggen. Terwijl ik stoom afblaas, sta ik na de proef nog even te kijken naar de volgende deelnemer en wat schetst mijn verbazing dat paard zag het nog niet eens!!!
Hetzelfde paardje voor het eerst in de met witte hekjes afgezette Z rubriek. Lange zijde uitgestrekte galop ..... oortjes erop en alleen maar oog voor de witte hekjes!!! Voor de zekerheid toch maar halvewege de uitgestrekte galop beeindigd.
, wat doet mijn pony (andere pony overigens) die draaft er vrolijk overheen, vond t te laag...
. Na mij komt er een paard van 1.60 in de bak springt er met een noodsprong overheen
, hij vond de balkjes een breedtesprong dus die heeft ie ook maar in 1x gedaan