Kwartjes waren afgelopen weekend 2x een 4 en de hele 2x een 6

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
FleurSandro schreef:Ik ben gisteren ook weer eens na 3 maanden op wedstrijd geweest. Rijden gaat de laatste tijd thuis ook niet fantastisch maar wilde graag even een "nul-meting" hebben hoe we er nu voor staan. Eerste proef echt volledig tegen het been... dus overal stond "impuls" logisch... dus 176p. 2e proef spoortje omgedaan en wat meer gaan rijden. Dan maar even wat minder netjes maar wel gewoon hup naar voren. Dus daar was de nagevelijkheid niet overal goed en vooral wat slordigheidsfoutjes. Toen nog 183p kunnen rijden. We gaan thuis weer verder oefenen, 5 november gaan we weer.
Na de proeven nog even in de buitenbak gereden en goed afgeloten.
[ [url=m/vX7DOx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij kan wel lopenmaar komt er nog niet altijd uit
Miriam91 schreef:Ik lees al een tijdje mee maar wil me hier nu ook melden. Komend seizoen is het plan voor het eerst officiële wedstrijden te rijden met mijn 6 jarige KWPNer. Voor ons allebei voor het eerst dus we starten in de B. Nou heb ik al wel een vraag over proef 18. Je moet daar H-K gebroken lijn 5 meter rijden en vervolgens tussen A-F in de linkergalop aanspringen. Mag ik dan pas vanaf A gaan doorzitten of mag dat al zodra ik de hoefslag op kom na m'n gebroken lijn?
Miriam91 schreef:Ik lees al een tijdje mee maar wil me hier nu ook melden. Komend seizoen is het plan voor het eerst officiële wedstrijden te rijden met mijn 6 jarige KWPNer. Voor ons allebei voor het eerst dus we starten in de B. Nou heb ik al wel een vraag over proef 18. Je moet daar H-K gebroken lijn 5 meter rijden en vervolgens tussen A-F in de linkergalop aanspringen. Mag ik dan pas vanaf A gaan doorzitten of mag dat al zodra ik de hoefslag op kom na m'n gebroken lijn?