Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Elke schreef:Of die mensen die met jou mee springen met jou helper en dan alles balken eraf knallen met sprongen ertussen waarbij je liever even de andere kant op kijkt haha
Urielle schreef:_Elke schreef:Of die mensen die met jou mee springen met jou helper en dan alles balken eraf knallen met sprongen ertussen waarbij je liever even de andere kant op kijkt haha
Ik ben alleen op pad, dan zou ik niet mogen inspringen of wat?
Ik krijg juist de pip van mensen die na élke sprong de hindernissen aanpassen. Er springen meer mensen in, als je privé hindernissen wilt dan spring je thuis maar in hoor!
Urielle schreef:Ik heb vorige keer onwijs hard gelachen in mezelf: twee helpers en de ene bouwde een laag kruisje en de andere een hoge rechte. En dat dus echt om en om. Ik zat er net op dus ik dacht echt: doe niet zo moeilijk, een laag kruisje en haal bij de oxer even een balk omlaag (daar ging niemand over) .
Al dat extra werk!
Carolaaxxxx schreef:Ja dan wordt het een ander verhaal. Dan begint het behoorlijk vervelend te worden![]()
Maar om gelijk zon smerige blik en snauw te geven als het perongeluk eens voorkomt dat ik voor de hindernis langs loop, terwijl persoon zelf niet heeft aangegeven over die sprong te willen.....