Newpeters, wat een vervelende situatie.. Snap wel dat je overweegt om een nieuw huisje voor haar te zoeken. Zo kan je zelf ook niet lekker rijden..
Cheminee, jeetje wat rot..

Goldie, de buurman 30km verderop?

Marjolein, succes zaterdag!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cheminee schreef:Ik heb helaas wat minder goed nieuws gekregen vandaag bij de tandarts.. als je paard een tong probleem heeft ga je altijd eerst aan je eigen rijstijl denken.. vandaag een keiharde bevestiging gekregen dat het helaas niet aan mijn rijstijl ligt maar dat mijn paard een flinke klap tegen zijn kaak heeft gehad als veulen en dus scheefgroei heeft... rijtechnisch wel te verlichten en door regelmatige tandarts behandeling ook. Maar de problemen zullen blijven....
Morgen een afspraak maken om het nog op foto te laten vast leggen...
Nann__ schreef:Dank je wel meiden! Precies wat jij zegt Eva. Ik ga vaak mee met vriendinnen op wedstrijd en dan kriebelt dat zo erg.. Dat is gewoon jammer.
Niet de numero uno waar je het over had? Daar ging je gisteren weer naar toe toch? Is die merrie drachtig of nog jong dat je er pas volgend jaar mee aan de slag kan?
Pantykous schreef:Nann__ schreef:Dank je wel meiden! Precies wat jij zegt Eva. Ik ga vaak mee met vriendinnen op wedstrijd en dan kriebelt dat zo erg.. Dat is gewoon jammer.
Niet de numero uno waar je het over had? Daar ging je gisteren weer naar toe toch? Is die merrie drachtig of nog jong dat je er pas volgend jaar mee aan de slag kan?
Precies de Numero Uno waar ik het over had. Die is drachtig en jongDus dat is dubbelop.
Ik denk dat je veel plezier gaat hebben van een fijn en eerlijk paard, dan weet je ook wat er aan de hand is als er een keer wat gebeurd. Heerlijk toch!
Lithya schreef:Gefeliciteerd Elitedeux!!
Vandaag voor het eerst weer gestart sinds juli (nadat ik bedacht had er helemaal mee te willen stoppen). 1e ronde iets wijfelend, 2e ronde ouderwets simpel. 2x foutloos. Gelijk maar de volgende wedstrijd opgegeven.