Shelly21 schreef:Ben ik het niet helemaal mee eens. Ik heb dus een tinker in de sport en tussen de warmbloeden zijn er toch soms echt wel jury's die het niet kunnen waarderen. De ene week rijd ik 172 en 177 (een jury) de week erop 199 en 193,5. (Twee jury's) Soortgelijke proeven op beeldmateriaal. Iedereen zei ook bij die ene proeven dat ik dit maar snel moest vergeten.
Natuurlijk is er ook bij sommige jury's wel persoonlijke voorkeur, maar over het algemeen genomen; in de dressuur moet je voldoen aan het skala. Een tinker heeft daar gewoonweg een minder functioneel lijf voor.
Zo weet ik ook de tinkerdagen; daar worden de jury's op uitgezocht. Ja sorry hoor, wie hou je dan voor de gek.
Ik ga met een fiat panda toch ook niet op het circuit racen? Dan weet ik dat ik niet de snelste zal zijn!
En nu wil ik echt niet zeggen dat je met een tinker/fjord/haf etc niet kan starten, integendeel! Maar het is niet makkelijk, puur omdat het lijf daar niet naar is.
Laatst bijgewerkt door Marietje35 op 08-02-17 13:11, in het totaal 1 keer bewerkt