ismy schreef:Zoo, weer even bijlezen! Had weer een belachelijk druk weekend
Balen dat je zo zenuwachtig was _Sofie, maar het komt allemaal vanzelf, lekker kilometers maken
Balen dat je van de trap bent gevallen en daardoor niet fijn kon rijden mistid. Dan is dressuur rijden ook niet zo leuk als je overal op wordt afgerekend en je pijn hebt.
Misschien ga ik ook wel naar Paard2014, is dat een leuk concours? Iemand ervaringen?
Als ik op stage ben of op school wordt wedstrijd rijden het ook niet voor mij, voor echt ‘bijzondere’ wedstrijden neem ik wel vrij. Daar maken we dan ook echt wel een bijzondere dag voor. Maar dan moet het wel een hele bijzondere wedstrijd zijn waarbij je niet in het weekend of op een ander moment kunt rijden. Door de weeks op een avond rijden is best fijn, het nadeel is dat het vaak zo laat wordt en je de volgende dag weer vroeg moet :’)
Het voordeel van door de weeks starten is dat je het weekend dan lekker vrij bent
Jeetje sterkte M_D_H. Het is inderdaad niet handig om zo op concours te gaan en misschien voor jezelf ook wel beter! Goed en knap van je om dit besluit te maken!
Ooh ja Elke, staartenangst, ghehe dat ken ik! Heel vervelend inrijden met het springen. Nicole heeft er met momenten ook last van. Als het te druk is en de omgeving ook, dan kan ik echt niet normaal inrijden. Als een paard te dichtbij langs komt dan schiet ze een beetje naar de bakrand en gaat haar hoofd omhoog. Best vervelend rijden. Springen gaat dan ook niet lekker en ontspannen loswerken lukt ook niet dan. :’) Hopelijk komt je paard er snel vanaf. Bij ons is het al een stuk beter. Heb er een paar jaar terug echt naast gelegen omdat een paard te dichtbij haar over een hindernis sprong waarvan ze schrok. Nicole heeft ook een keer een klap gehad met het inrijden dus dat is ook niet allemaal ten goede.
Ik ken paard 2015 alleen van de zijkant

Het is, euhm... apart

Je hebt een wedstrijdbaan, die is mooi groot en staat vaak mooi gebouwd.
En dan heb je de ring die tussen de standjes ligt... die is een slag kleiner dan de wedstrijdbaan, nog wel mooi maar de mensen staan daar voornamelijk voor de standjes. Het is daar dan ook best chaotisch langs de zijkant.
Weet niet of de paarden daar ook springen, de pony's wel.
Bedankt!
Ja, ik ken mijzelf en ik weet dat dat ons in de weg gaan zitten.
Hoewel ik een tinker te heb, is het een behoorlijk sensibel, temperamentvol ding... en als ik ook maar een fractie niet lekker in mijn vel zit dan zijn de gevolgen thuis al bijna niet te overzien

Laat staan op concours

En aangezien we nog geen 9 maanden weer aan het rijden zijn (sinds onze vorige valpartij in het parcours) denk ik ook niet dat dat goed is voor ons zelfvertrouwen

Dus dan gaan we de komenden maanden thuis lekker sleutelen... zorgen dat ik weer beter in mijn vel kom te zitten en dan weer op pad

Gil is sowieso niet de makkelijkste op concours... en als ik dan ook nog eens ga klooien komt er vaak weinig goeds van

Misschien dat ik nog wel een keertje dressuur start van het stamboek, maar dat zien we nog wel.
Doordeweekse wedstrijden in de avond zijn een crime...
Het duurt allemaal zo ontzettend lang, ik kan daar echt niet tegen als ik de volgende dag dan weer vroeg op moet..en wij hebben een eindigde op stal (doordeweeks half 10) dus het is ook niet handig met stal om daar heen te gaan...
Maar het zijn vaak wel hele fijne wedstrijden om te rijden...
Ik heb last van sog...
Suprise ontwijkend gedrag