Buxy schreef:Volgens mij zijn meetmomenten zonder klassering en prijzen.
En idd met een streng protocol over het verloop wn aanwezigheid op t terrein. Daar pas ik ook voor idd. Wat n gedoe als ik t lees.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
. Paard had veel spanning van weer op pad zijn en de omgeving dus had een heleboel te regelen met losrijden en helaas ook in de proeven. Eerste proef wel winst en de tweede kon ik de wp bijna weer inleveren door de spanning. Lijntje travers werd onderbroken met ongeplande pirouettes, omdat er ineens een man stond in de hoek die er eerst niet stond. Met alle spanning die hij al had was dat de druppel die het emmertje deed overlopen...
Zo langzaam aan houdt hij het steeds beter vol om op achter te blijven. Ben ook een stukje gaan doorzitten, maar dat vindt hij nog net wat te lastig, dan loopt hij net niet meer door het lijf en dan kan ik niet meer fijn zitten. Voorlopig maar even hele kleine stukje meepakken.

Kunnen we lekker trainen voor het M2

Kan ik Donner morgen middag lekker volledig wassen zodat die echt weer eens mooi schoon is voor 'wedstrijd'.

M1 niet, die vind ik alle 4 wel prima, maar M2 zijn alle proeven echt totaal verschillend