Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ze waren al aan het zweten toen ze mij zagen afkomen in mij rijbroek
Ik vind het heel netjes en eerlijk dat je er over nadenkt om af te melden, omdat je niet kan verwachten dat hij het op wedstrijd ineens wel goed doet als het thuis niet goed gaat. Maar dat kan je nog wel vandaag en morgen afwachten.
)
Achter steeds wisselen, maar die heeft zich maandag nogal uitgeleefd aan de longe dus was wat stijfjes. Vind dat fijner onder het zadel op te lossen, dus hopelijk krijgen we het vanmiddag voor elkaar haha.Marietje35 schreef:Grappig!Ik kan het ook onder het zadel wel oplossen, maar ik vind zelf aan de longe (gebruik "het" touw) fijner omdat hij dan het gewicht van de ruiter en zadel niet heeft
Ik zou 'm best willen, maar hij is aardig prijzig om even te proberen zeg maar.
Maar idd, zonder zadel en ruiter is juist weer een enorm voordeel. Ik zou nog wel eens goed les in longeren/lange lijnen willen. Ook met balkjes enzvoorts. (touw loopt zij net niet fijn mee, wij hebben pessoa om, maar niet strak, denk net zo'n stand als je touw zou doen)
Ik krijg hem vandaag binnen. Mijn paard is nog wel eens stijf en vast in zijn lendenen dus ik hoop dat hij hier gelijk wat losser van gaat worden.