Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Amado

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 15:58

Punten gekregen! 176 punten, meer dan ik had verwacht. De proef ging namelijk niet top, hij was veel afgeleid en dus niet nageeflijk en had een onderdeel fout gereden
Echt veel feedback terug gehad, zelfs bij de 7ens. Dus dat gaan we zeker mee nemen morgen met filmen! Had geen tijd meer om hem opnieuw te filmen vorige week dus ben blij met de feedback

veertje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 15:59

Gefeliciteerd met je punten Levita!

Jammer Amado, fijn dat je wel veel feedback terug hebt gekregen! Dat is altijd fijn

Levita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 16:12

Amado schreef:
Punten gekregen! 176 punten, meer dan ik had verwacht. De proef ging namelijk niet top, hij was veel afgeleid en dus niet nageeflijk en had een onderdeel fout gereden
Echt veel feedback terug gehad, zelfs bij de 7ens. Dus dat gaan we zeker mee nemen morgen met filmen! Had geen tijd meer om hem opnieuw te filmen vorige week dus ben blij met de feedback

Wel fijn van de feedback in ieder geval. Succes met filmen morgen!

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 16:14

Levita schreef:
_x_Vace_x_ schreef:
Hier nog geen mail maar ook geen punten wacht nog wel even geduldig af tot morgen

En waar ik het meeste trots op ben is dat de jury ons een sympathieke combinatie vond. Ik vind vriendelijk rijden namelijk super belangrijk dus altijd leuk als je dat terug leest op je protocol :o

Dat vindt ik meer waarde hebben als een winstpunt inderdaad

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 17:39

Hier ook de eerste online proef op gegeven vorige week. We zijn dus weer wat proef gericht aan het trainen en m'n paard gaat er lekker van lopen. Hopelijk houden we dit even vast. Ik heb een maand startkaart aangevraagd, gewoon om eens te kijken waar we nu staan. Voor mij is de drempel om wel te starten echt een stuk lager nu. Heb een groot paard, geen grote trailer. De stress alleen daar al van. Mogelijk als het gewaardeerd wordt door de jury dat we op zoek gaan naar een hoge trailer en een andere auto. Spannend dus.

M_arjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 18:12

@suzan dit is inderdaad wel een goede manier om even te kijken of het wat is!

Zulke opmerkingen op het protocol vind ik ook altijd fijn. Had hier laatst een 7.5 op de stap als punt en dat het paard mooie gangen had en dat het zonde was van de slordigheden in de proef. Dan wel geen winst maar zulk commentaar is echt wel heel fijn.

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 18:44

Als ik mee wil doen aan het event van 11 juni, dan moet ik dus morgen om 9 uur inschrijven. Nu is het zo dat mijn startpas is verlopen, dus die wilde ik vanavond opnieuw aanvragen, maar gaat dat dan goed als ik de ingangsdatum op 11-6 zet, of moet ik morgen om 9 uur een actieve startpas hebben om te kunnen inschrijven?

Ik had vrijdagavond de KNHS geappt met de vraag of zij weten hoelang de online pilot nog doorgaat, helaas nog geen antwoord (geen ramp, denk dat ze het erg druk hebben). Ik twijfel of ik een dagpas neem om "even" een klasse hoger te klasseren, een maandpas voor de drie online events die nog staan of dat ik wel een jaarpas neem. Ik verwacht tot november wel te kunnen starten, maar ivm beoogde dracht wil ik de stress van andere terreinen e.d. niet meer zo opzoeken eigenlijk. Weet er iemand toevallig meer over hoelang de online pilot nog doorloopt?

Lottekuhh_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 19:35

Gefeliciteerd Levita, dat zijn mooie punten!

Jammer Amado, maar wel heel fijn dat je veel feedback hebt gekregen waar je iets mee kunt. Kun je het morgen gelijk toepassen!

Ik heb vandaag m´n proef gefilmd voor de 21e en dit ging ook niet echt top. Ik heb weer echt a la Lotte slordig gereden. M´n paard liep ook niet echt fijn vandaag, maar als ik het terug zie ik zelf ook niet :+ Achja ik had het eventueel donderdag nog eens over kunnen doen, maar heb het zojuist maar gwn ingestuurd. Ik zie het allemaal wel, volgende keer beter. Het was ook weer niet heel verkeerd, maar verwacht geen winst.

Alnieno

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 21:00

wythlove schreef:
Ik heb net een mailtje ontvangen dat de video niet goed is aangekomen. Maar nogmaals ingestuurd na flink zoeken en terughalen film. Nog maar even afwachten dus.

Hier ook blijkbaar mislukt! Gek dat t bij zoveel mensen gebeurd.
Hopen dat t nu wel gelukt is :o

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 21:11

Ik heb ook zo'n mailtje gehad, had het gisteren al door dat het niet goed ging, hij was binnen een seconde geüpload, terwijl dat normaal wel een minuut duurt. Gelijk een berichtje naar de KNHS er achteraan gestuurd. Daar kreeg ik vanmorgen reactie op dat hij door was gekomen als geheel zwart filmpje. Heb hem opnieuw opgestuurd en ze hebben gelijk voor mij gecheckt of hij goed was binnengekomen en dat was zo. Later zag ik pas dat mailtje van paardrijden.nl en dat ik hem met 'op verzoek van de knhs' moest insturen, dat heb ik dus niet gedaan, maar het zal wel goed zijn als ik bevestiging kreeg van de KNHS op de app. Trouwens echt alle lof voor de mensen achter WhatsApp, supersnel reactie altijd, en ze lossen dingen snel en goed op, echt topservice, heb er al een aantal keer mee te maken gehad!

Mijn zusje trouwens vandaag de punten terug van haar allereerste proef met ons jonge paard waar ik mee in het M start, ze rijdt haar pas heel kort en is gelijk L2 gestart. 194 punten, echt super!

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 21:41

Imaginaerum schreef:
Als ik mee wil doen aan het event van 11 juni, dan moet ik dus morgen om 9 uur inschrijven. Nu is het zo dat mijn startpas is verlopen, dus die wilde ik vanavond opnieuw aanvragen, maar gaat dat dan goed als ik de ingangsdatum op 11-6 zet, of moet ik morgen om 9 uur een actieve startpas hebben om te kunnen inschrijven?

Dat laatste inderdaad.

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 21:44

Zag net op Youtube een filmpje van de B, meisje had hartstikke moeite gedaan met filmen, kletsen, knotten ed.. rijdt ze het proefje, is ze bij beide hoeken bij C compleet uit beeld voor een paar seconden, filmer draait niet mee. Zo zonde! Doe je zoveel moeite, stuur je een filmpje op wat niet beoordeeld kan worden :(

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 21:46

Dat filmpje heb ik ook gezien denk ik, lijkt me dat dat afgekeurd gaat worden inderdaad, camera ligt scheef ergens op, paard blijft ook niet midden in beeld.

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 21:47

Eef_Bam schreef:
Dat filmpje heb ik ook gezien denk ik, lijkt me dat dat afgekeurd gaat worden inderdaad, camera ligt scheef ergens op, paard blijft ook niet midden in beeld.

Ik zie net dat er nog een filmer is (bij het rondje, begin) dus misschien is het dan dubbel gefilmd? Hoop het voor haar.

linn1502

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 07:15

Wie zou ik hier wat mogen vragen betreft versneld promoveren?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 07:17

Ligt er aan wat je wilt weten. Ik mag er gebruik van maken.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 07:30

linn1502 schreef:
Wie zou ik hier wat mogen vragen betreft versneld promoveren?

Wat wil je weten?

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 08:41

Suc6 allemaal straks met inschrijven

Nog meer mensen die nog aan het wachten zijn op de uitslag m2 van 14-5?

Fritsfrats

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 09:05

Het is weer erg druk met inschrijven. Krijg meteen een filmpje op youtube te zien. Hopelijk lukt het zometeen.

Ik wacht op de uitslag van online event 21 mei. Dat is het nadeel als je de 1e dag je filmpje inlevert dan duurt het wachten nog langer...

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 09:06

Ik heb me wel aan kunnen inschrijven voor de L1 paarden. Ging erg makkelijk, alleen betalen duurde wat langer. Word onze eerste keer een online wedstrijd dus ben benieuwd! :D

Tinkerlove_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 09:06

Mag je je ook inschrijven in 2 klasses? Ik mag bijvoorbeeld al L starten. Dus dat ik mij inschrijf voor 11/6 voor een B proef en een L1 proef?

Tierania_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 09:07

Hier is de inschrijving gelukt voor 11 juni. Voor ons de eerste keer.
Normaal rijdt ik Z1 maar nu een M2 proefje opgegeven.

Paard heeft in maart een veulen gekregen en is momenteel alweer (denk ik) M2 klaar.
Z1 moeten we nog weer even voor dooroefenen, maar dat ga ik ook niet starten als het toch niet voor winstpunten is.

GiGi_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 09:07

Die van mij blijft hangen bij het afrekenen maar staat wel in mijn winkelwagen, dus zo nog maar even proberen. Ik las dat we vanaf de 11de wel weer voorgelezen mogen worden!!

tammiebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 09:08

Tinkerlove_ schreef:
Mag je je ook inschrijven in 2 klasses? Ik mag bijvoorbeeld al L starten. Dus dat ik mij inschrijf voor 11/6 voor een B proef en een L1 proef?

Alleen met verschillende paarden, dus niet met hetzelfde paard

Levita

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 09:09

roosjenat schreef:
Ik heb me wel aan kunnen inschrijven voor de L1 paarden. Ging erg makkelijk, alleen betalen duurde wat langer. Word onze eerste keer een online wedstrijd dus ben benieuwd! :D

Mazzelaar! Ik krijg constant filmpje van youtube te zien... :+