Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Amado schreef:Punten gekregen! 176 punten, meer dan ik had verwacht. De proef ging namelijk niet top, hij was veel afgeleid en dus niet nageeflijk en had een onderdeel fout gereden
Echt veel feedback terug gehad, zelfs bij de 7ens. Dus dat gaan we zeker mee nemen morgen met filmen! Had geen tijd meer om hem opnieuw te filmen vorige week dus ben blij met de feedback
Levita schreef:_x_Vace_x_ schreef:Hier nog geen mail maar ook geen punten wacht nog wel even geduldig af tot morgen
En waar ik het meeste trots op ben is dat de jury ons een sympathieke combinatie vond. Ik vind vriendelijk rijden namelijk super belangrijk dus altijd leuk als je dat terug leest op je protocol
Imaginaerum schreef:Als ik mee wil doen aan het event van 11 juni, dan moet ik dus morgen om 9 uur inschrijven. Nu is het zo dat mijn startpas is verlopen, dus die wilde ik vanavond opnieuw aanvragen, maar gaat dat dan goed als ik de ingangsdatum op 11-6 zet, of moet ik morgen om 9 uur een actieve startpas hebben om te kunnen inschrijven?