Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Urielle schreef:Ik heb geen winstpunt hoor, ben al eeuwen niet meer gestart hahahaha.![]()
Jullie hebben veel gekletst!
Doordeweeks op wedstrijd zit er voor mij niet meer in, drie kinderen en mijn vriend werkt fulltime dus ik kom er niet op tijd.
Lithya schreef:helaas, 2x 179. Losrijden met 5 man op 15x25 is niet zo ideaal met een groot paard. Kreeg hem net niet voldoende gesloten.
_Elke schreef:Zoooo lees voer hier!
Door de weeks starten deed ik wel es toen ik nog op de opleiding zat. Skipte paar uurtjes of in herkansing weken dat ik vrij was! Handig![]()
Nu nooit meer.. Ben nooit vrij door de weeks. Soms met cross moest ik vrijdag avond dressuren maar dan moest ik alle bekende inschakelen om paard te vlechten/wassen de andere haalde me op en bracht me naar paard en daar stond iemand klaar om in te laden etc haha ellende dus.
Het enige moment dat ik nu nog door de weeks start is in de kerst vakantie![]()
Springen ging fijn vanavond. Ik ging expres tegen de richting in rijden om te kijken wat ze nu zo eng vind.. dat zijn dus galopperende/springende paarden met zwiepende staarten.. Merrie vond het nog steeds dood engecht zielig! Donderdag oefenspringen , dan gaan we weer oefenen
![]()
Mdh wat vervelend voor je. Hoop dat je snel weer beter voelt!
Anne_GTI schreef:Slalom tussen de palen en starten uit een startbox. En dat gordijn... en de feestverlichting.
M_D_H schreef:Hier besloten dat ik pas weer op concours ga rond maart.
Ik ben momenteel vanwege het overlijden van mijn opa niet zo in mijn hum, snel boos enzo, dus denk dat het verstandiger is om eerst even aan mijzelf te gaan werken voor ik weer met al mijn boosheid en stress op concours ga.
Dat komt mijn resultaten niet ten goede... en dat wil ik Gil ook niet aan doen