"ben er nie aan toe gekomen.."
"oh hoezo dan?"
"Er bleef er geen één lang genoeg in de ring...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ayasha schreef:"en hoe was het jureren?"
"ben er nie aan toe gekomen.."
"oh hoezo dan?"
"Er bleef er geen één lang genoeg in de ring..."
Sjolvir schreef:Oh, leuk dat je Spirit's pa hebt gevonden, ook al heb je daar verder geen afstamming van.
Kan je in ieder geval uit zoeken of hij op zijn vader lijkt of niet.
Breda (was daar wezen mennen laatst en toen zeiden ze dat er ook onder het zadel wedstrijd zou zijn over 2 wkn, vond het daar wel gezellig en hier in de buurt was toch al niets meer te vinden of vol (en moet voor mij ook nog eens op zand zijn)
Belker schreef:Succes morgen.
Bij mij is inrijden in binnenbak en proefjes op een eb en vloedbodem.vandaag staart en benen gewassen. Nu loopt hij weer op de wei. Morgenmiddag vlechten, benen en voeten nog een keer en staart uit de vlecht halen en hopen dat we hem geladen krijgen. Ik heb 2 jaar geleden een jonkie op de trailer verloren en sinds die tijd vind ik trailerrijden minder.
Nies_ schreef:Succes allemaal! Ik ga morgen met iemand anders mee op wedstrijd in het altijd gezellige Hulten. Als Angel weer wat middengalop kan en beter terug wil/kan komen in draf mag ze ook weer mee.
Bij Sintels? Ben daar indoor een keer geweest, nooit meer. Mijn bak thuis is geen luxe, maar die was droog en daar was het 1 grote plaat water. Dat ik daar commentaar op had was blijkbaar ook vreemd, binnenbak viel je zowat naast je paard door het gebrek aan zuurstof en bij de prijsuitreiking was het blijkbaar erg idioot dat ik niet in tenue was.
saskiaojan schreef:Vandaag ons eerste wp in het L1 gereden, 2de proef 176.... dan is de pijp weer leeg, helemaal met dit warme weer.