Ik heb in principe 17 januari ergens ingeschreven. Er is hier thuis het 1 en ander gaande nog rondom gezondheid en ziekenhuis dus ik moet even zien of het door kan gaan.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

En we haten januari, voor ons gevoel duurt die maand altijd eeuwen, dus dan is bijna ieder weekend weg een leuke bijkomstigheid
, maar we hebben er voor gekozen om haar weer in de 

Tof dat het thuis zo lekker gaat!
Uiteindelijk wel lekker gereden. Gisteren en vandaag alleen even wat gestapt omdat de bodem nog niet optimaal is thuis met het vriezen. Misschien dat ik haar dinsdagmiddag nog even kan rijden/stappen en verder is ze vrij tot het nieuwe jaar. Nu 's avonds vind ik geen optie met het vuurwerk. Dinsdags werk ik thuis dan kan ik wel even wat schuiven in mn werktijden.
. Desondanks dat en een heel fris paard nog wel een winstpuntje kunnen rijden.

Dat ga ik niet elke dag doen
xMyrth schreef:Voor mij is met de trailer ook maar 10 minuutjes, maar al met al ben je toch een hoop meer tijd kwijtDat ga ik niet elke dag doen
Deeks93 schreef:Ik heb wel de hele tijd mee gelezen maar heb weinig te vertellen.
Wij zijn voorlopig klaar.
Na de zz zwaar had ik er ff niet zoveel zin meer in dus beetje in het bos gereden. Ik dacht afgelopen dinsdag en woensdag weer de gaan starten. Maar de eerste proef voelde niet fijn en jury kwam er ook uit dat het niet regelmatig was dus meteen afgestapt en hele pees was dik… woensdag naar de dierenarts geweest en vermoedelijk weer een peesblessure op de tussenpees, aanhechting.
Dus wij zijn voorlopig klaar en ik verwacht eigenlijk ook niet echt meer een comeback met haar, dit is de 2e keer al op hetzelfde been. Nu 2 weken boxrust en dan controle met echo…
Ik twijfel nu om op zoek te gaan naar een ander paard om voor iemand te rijden net als nu of dat ik toch weer eens ga kijken naar iets voor mezelf. Ik weet dat ik t kan betalen enzo maar vind het ook wel een groot risico dus ik durf nog niet zo goed. Als m’n toekomstige paard dit soort blessures op zou lopen dan ben ik gauw failliet zegt m’n gevoel…
, heel veel sterkte!ElinaSK schreef:Ik had vandaag weer een wedstrijd kon echt maar 5 minuten inrijden echt schandalig. Moest om half 1 starten word ik om iets na twaalf al opgeroepen, zat er echt net op. Desondanks dat en een heel fris paard nog wel een winstpuntje kunnen rijden.
Audesta schreef:Jeetje wat zuur deeks!
Ik ga 4 januari weer maar kan ook weinig trainen nu. Hoop dat de bak morgen verder ontdooit hier. Anders woensdag toch maar even naar de club.

Getup schreef:Ik kan dagelijks naar de binnenbak als we willen. Goed 15 min met de trailer.
Maar met dat heerlijke zonnetje doen we ook genoeg stapritjes buiten
ziezoziezo22 schreef:Deeks wat balen.
Hopelijk valt het mee.
Mag hij ook niet in kleien paddock of wat beweging aan de hand
Met die van mij ook veel blessure leed gehad , rijd daarom niet vaker dan 3 keer per week .

We hebben afgelopen week veel stapwerk gedaan, hoop dat ik morgen even weer wat meer kan oppakken.