Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Autumnn schreef:Die van mij krijgt echt een ijsberenvacht (komt uit Spanje, echt een koukleum) dus dat is met wedstrijden niet zo handig. Maar ik vind het nu nog zo warm om te scheren vandaar Mijn twijfel
Autumnn schreef:Wanneer scheren jullie trouwens? Ik vind het nu nog aardig warm, maar als ik zie hoe mijn witte eruit ziet na een modderbad. Dat is niet schoon te krijgen met lange haren en met wassen ben ik uren bezig om hem droog te krijgen..
Apple schreef:Ik wacht altijd het liefste tot de eerste week van november, bij voorkeur iets later. Met november scheren dan is het in 1 keer klaar. Als ik eerder ga scheren dan moet het nog een tweede keer.
(en met drie paarden wordt het dan nogal tijdsintensief en het is niet mijn hobby)
PSvanLot schreef:Apple schreef:Ik wacht altijd het liefste tot de eerste week van november, bij voorkeur iets later. Met november scheren dan is het in 1 keer klaar. Als ik eerder ga scheren dan moet het nog een tweede keer.
(en met drie paarden wordt het dan nogal tijdsintensief en het is niet mijn hobby)
Hier hetzelfde verhaal.
FleurSandro schreef:Ik heb die van mij halverwege september al geschoren, ik wilde ook graag langer wachten maar stond te zweten met niks doen... met de komende 23 graden weer ben ik blij dat het eraf is. Ik scheet zelf en hij geniet er echt van dus dat scheelt. Ik zal denk ik deze winter 3x moeten scheren (vorig jaar ook 3x geschoren)
Dit jaar echt heel mooi onder zijn haar vandaan gekomen![]()
[ [url=m/0EmW7C.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fly_high schreef:FleurSandro schreef:Ik heb die van mij halverwege september al geschoren, ik wilde ook graag langer wachten maar stond te zweten met niks doen... met de komende 23 graden weer ben ik blij dat het eraf is. Ik scheet zelf en hij geniet er echt van dus dat scheelt. Ik zal denk ik deze winter 3x moeten scheren (vorig jaar ook 3x geschoren)
Dit jaar echt heel mooi onder zijn haar vandaan gekomen![]()
[ [url=m/0EmW7C.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dat is heel knap gedaan zeg!![]()
Hier is het nog steeds zomer en Henk treedt nog steeds in zijn zomertenue op, plaatje van dit weekend op onze wedstrijdlocatie:
[ [url=m/SJLOvF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Je krijg er meteen een herfstgevoel van toch
en je kunt ook meteen al die enorme wedstrijdstress zien aan Henk![]()