Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar het is een locatie begrijp ik 
zit te denken om de volgende keer tante sidonia mee te nemen. Is ze maar vast op vreemd terrein geweest. 
Hadden in het parcours 2 balken op dezelfde dubbel; kwamen wat groot in en was haar wat kwijt, dus helaas beide eraf.. Verder sprong ze erg fijn. Maar wat een stresskip op het voorterrein. De oxer bij het losspringen stond vlak langs de kantine gebouwd en iedere keer met aanrijden schoot ze erover heen. Dit doet ze vaker en geen idee hoe ik het kan oplossen
.
€23.000 is alleen nét iets boven het budget

Nann__ schreef:Leuk Eva! Het is je gegund!
Vind trouwens dat paarden sowieso erg duur zijn.. Ik schrik echt van sommige prijzen. Ik weet ook niet echt wat normaal is maar €10.000 ben je zo kwijt als ik die prijzen voorbij zie komen.
Nann__ schreef:Lau, ik zag dat je hetzelfde paard wilt als ik op insta.€23.000 is alleen nét iets boven het budget
![]()
Gelukkig niet gebroken maar manman wat doet dat pijn. En kon dus ook niet doorrijden. Heeft instructrice nog maar een rondje op hem gereden haha

dat is echt heel pijnlijk.....
(is voor twee rijpaarden en een paard met pensioen) ik ben er trots op
Nann__ schreef:Lau, ik zag dat je hetzelfde paard wilt als ik op insta.€23.000 is alleen nét iets boven het budget
![]()
. Nu loopt ze op concours B of 1.05m. Heb haar nu zo’n 1,5 jaar

Pantykous schreef:Ja eigenlijk wel, kon Evel nu mooi verkopen anders was hij ook niet gegaan. Zou wel een leuke merrie willen, mag er best een zijn van een jaar of 6 die eerst veulens heeft gehad oid. Dan is het nog te betalen.